Wskaźnik staje na 90* od razu przez zepsutą uszczelkę ?? Jaka to jest zależność bo nie mogę złapać co z czym.
Wskaźnik staje na 90* od razu przez zepsutą uszczelkę ?? Jaka to jest zależność bo nie mogę złapać co z czym.
Prosta sprawa. kolega właśnie kupił to auto. Sprzedawcy zależało żeby sprzedać auto z przegrzewającym się silnikiem za dobrą cene i bez wkładania w to auto pieniędzy więc poprosił jakiegoś elektryka żeby zrobił mu żeby była poprawna temp. Więc elektryk wstawił np. zamiast czujnika tem. rezystor o odpowiedniej wartości. I dlatego jak kolega odpala zimny silnik to wskazówka odrazu wskakuje na 90stopni.
Swoją drogą ciekawe skąd ten mechanik wiedział że to uszczelka. Jeżeli na podstawie bąbelków w zbiorniczku płynu chłodniczego to się bardzo zdziwi jak po wymianie uszczelki bąbelki dalej będą się pojawiać w zbiorniczku. Czasami reduktory gazu popuszczają gaz do układu chłodniczego i efekt jest identyczny jak przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Nawet może się silnik przegrzewać bo będzie się zapowietrzać gazem LPG.
Ostatnio edytowane przez Rufi76 ; 21-08-2013 o 22:29
odłacz wtyczkę od czujnika przy termostacie powinien załączyć się wentylator na chłodnicy tak nawiasem mówiąc i wtedy zobacz co masz na wskaźniku
Kolejna alfa kolejne problemy