Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Nowe hamulce (tarcze + klocki) dla mocnej Belli 2.4 175KM

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar Czarnecki
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20V 175KM 2005r.
    Postów
    174

    Domyślnie Nowe heble (tarcze + klocki) dla Alfy 156 2.4 175KM

    Witam,

    Od pewnego czasu pojawia mi się komunikat/błąd o potrzebie wymiany klocków hamulcowych. Z przodu mam w średnim stanie, a z tyłu w dość słabym. Jakie polecacie tarcze i klocki na przód i tył do Alfy 156 FL 2.4 175KM. Przede wszystkim zależy mi na bardzo dobrej skuteczności oraz aby nie buczały przy mocniejszym hamowaniu, a klocki nie piszczały i jak najmniej pyliły. Mile widziane, aby środek tarczy hamulcowej był z materiału, który nie koroduje, bo nie za ładnie to wygląda po pewnym czasie...

    Dzięki i pozdrawiam!

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    a ile tysięcy masz na taki wydatek?
    bo wymagania wygórowane

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar Czarnecki
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20V 175KM 2005r.
    Postów
    174

    Domyślnie

    maciek nie przesadzaj, wszystko w granicach rozsądku, nie jakieś gówna noname, ani nie jakieś super pro racing...
    Głównie chodzi mi o sprawdzone zestawienia i najbardziej spełniające ww. warunki.
    Ori TRW są OK, czy lepiej zainwestować w coś innego?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Tarcze Brembo klocki Ferodo DS Performance, na tej konfiguracji auto zaczyna hamować, na klockach trw czy innych podobnych to auto nie hamuje a tylko spowalnia.

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar Czarnecki
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20V 175KM 2005r.
    Postów
    174

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź, sporo osób poleca ten właśnie komplet i go rozważałem. Na stronie Brembo mamy do wyboru zwykłe tarcze, painted czyli malowane jakieś takie czarne i max malowane i nacinane, które odziwo są tańsze od litych malowanych... Zwykłe odpadają, na ringu zostają painted i max:

    Przód:
    09.4939.21 painted - 246,41 zł/szt
    09.4939.76 max - 219,38 zł/szt

    Tył:
    08.7861.11 painted - 154.09 zł/szt
    08.7861.75 max - 139.59 zł/szt

    I teraz co wybrać? Czy hamowanie awaryjne powoduje buczenie na tarczach Brembo?


    Klocki Ferodo DS Performance widzę, że są sportowe

    Przód:
    FDS1052 - 393.90 zł

    Tył:
    FDS1349 - 261.74 zł

    Czy to są klocki twarde? Jakieś ceramiczne czy coś, które muszę się rozgrzać, aby optymalnie hamować? Jak z piszczeniem i pyleniem?

    Ogólnie szukałem w katalogach brembo i ferodo, czy dobrałem dobre części do mojego modelu? Ceny zostały podane z intercars, gdzie ten komplet wyjdzie około 1500 PLN, może macie inne pewne źródło, gdzie można je kupić taniej?
    Ostatnio edytowane przez Czarnecki ; 23-08-2013 o 00:31

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Jak wezmiesz maxy to beda buczec. Na tyl mozesz wrzucic Premier zamiast DSPF. DSPF nie trzeba rozgrzewac, nie piszcza.
    Na pylenie pomaga mycie. Zadzwon do p. Leszka z hamulce.net.

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    ATE polecam lepsze nawet od trw ,inter cars ceny z kosmosu ma dla klienta moze byc tak ze taniej w sklepie kupisz)
    Ostatnio edytowane przez szkodnik ; 23-08-2013 o 12:31

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarnecki Zobacz post
    klocki nie piszczały i jak najmniej pyliły
    Polecam ate ceramic. Mam w 147 i dzięki nim zapomniałem o czyszczeniu szczoteczką do zębów felg szprychowych, jak to miało miejsce w przypadku innych klocków.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Miałem Brembo Max i FDSy. Z początku bajka, jak złapią temp, po modach kicha
    Jak co, gdzieś leżą po przebiegu 5kkm, za 200 na przód oddam, tarcze i klocki.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar Czarnecki
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20V 175KM 2005r.
    Postów
    174

    Domyślnie

    A co możecie powiedzieć o tarczach Zimmerman lakierowanych w porównaniu do Brembo?
    Z tego co się zorientowałem nie ma Brembo lakierowanych na tył i już powoli decyduję się na:
    Przód: Brembo lakierowane + Ferodo DS 2000
    Tył: Zimmerman lakierowane + Ferodo DS 2000
    tyle, że zastanawiam się czy nie wziąć tarcz Zimmerman przód i tył...

    PS. Ferodo Performance to to samo co Ferodo DS 2000 nie?

Podobne wątki

  1. tarcze i klocki do mojej belli
    Utworzone przez marcio95 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-12-2014, 17:04
  2. [159] Nowe hamulce (tarcze+klocki) 3.2 Q4
    Utworzone przez Pierre w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-09-2013, 15:26
  3. Tarcze klocki bosch przod tyl do 156 fl 2,4 jtdm 175km super cena
    Utworzone przez SocikZero4 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory