Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: dwa dni temu moja AR145 1.6 ts zaczeło coś w silniku stukac bardzo głośno brak mocy

  1. #1
    przemeklis1987
    Gość

    Post dwa dni temu moja AR145 1.6 ts zaczeło coś w silniku stukac bardzo głośno brak mocy

    Brak mocy i cisnienia na wolnych obrotach gaśnie wiem ze predzej moja AR 145 1.6 ts chodziła troche jak diesel to wina wariatora i nie wiem co mam teraz zrobic naprawaiac czy kupic nowy piec olej polknelo wczosie jazdy nagle zapalila sie kontrolka oleju i glosny stukot alej sprawdzalem regularnie raz na tydzien i bylo ok a tu nagle dupka pomozcie mi w razwiazaniu problemu i co to moze byc z gory dziekuje

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Panewki?

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Panewki?
    Albo panewki,albo głowica.

  4. #4
    przemeklis1987
    Gość

    Domyślnie

    to co mam zrobic bo nie wiem jezdzic lapiej chyba nie??

    - - - Updated - - -

    mam szanse kupic AR 145 1.6 ts 1999r i ma przejechane tylko 68tys, za 1500zł na niemcu delikatnie przytarty błotnik i na drzwiach 3 ryski tylko nie wiem czy licznik nie był krecony pomuzcie

    - - - Updated - - -

    a jak głowica to co mam zrobic??

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Cytat Napisał przemeklis1987 Zobacz post
    to co mam zrobic bo nie wiem jezdzic lapiej chyba nie??

    - - - Updated - - -

    mam szanse kupic AR 145 1.6 ts 1999r i ma przejechane tylko 68tys, za 1500zł na niemcu delikatnie przytarty błotnik i na drzwiach 3 ryski tylko nie wiem czy licznik nie był krecony pomuzcie
    Do mechaniora ją zatargaj i niech obada.najlepiej już nie śmigaj nią,bo jeszcze coś więcej się rozwali.jak ma 68 nalatane to na pewno na ori rozrządzie,więc od tego zacznij sprawdzanie.może pasek przeskoczył i trochę nabałaganił.

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Remont u szlifierza za kilka stów + uszczelka + komplet szpilek.
    Ale raczej panewki...

    Tak czy siak to silnika lepiej nie odpalaj.

    Jak za 1500zł to brałbym jak na niemieckich blachach. Silnik zawijasz, reszta gratów na allegro i wychodzisz na zero

  7. #7
    przemeklis1987
    Gość

    Domyślnie

    nie ta co ma 68 to moge ja kupic moja ma 152tys. najechane nie wiem jaki to koszt naprawy i czy silnik wymieniac czy kupic ta za 1500zł na przekładke czy co

    - - - Updated - - -

    zaraz wkleje na youtube filmik

    - - - Updated - - -

    i podam link

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Rób tak jak mówię Na pewno taniej wyjdzie jeśli tamten silnik jest sprawny. Oczywiście wymień rozrząd, olej. Do tego wszystkie fajne części przełóż do swojej, a resztę sprzedaj.

  9. #9
    przemeklis1987
    Gość

    Domyślnie

    http://youtu.be/nvB5QJyOZGY
    100%

    100%

    - - - Updated - - -

    i co o tym myslicie

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Kolego jeśli potrzebował byś wał, to mam nowke do twojego silnika, za szlif używanego wału u szlifierza zapłacisz 350-400 zł, a tu za troszkę więcej masz fabrycznie nowy nigdy nie smigany
    W razie potrzeby skompletuje ci też panewki bo to one u ciebie w silniku moim zdaniem narobiły bałaganu.

    m.allegro.pl/przedmiot,nowy-wal-alfa-romeo-145-146-155-156-16-ts,3491262492.html
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 25-08-2013 o 14:19
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. Brak mocy na zimnym silniku w TS-ach
    Utworzone przez m4rcel w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 12-01-2018, 17:33
  2. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez mkmara w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-07-2014, 13:04
  3. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez luki158 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 07:37
  4. Brak mocy na zimnym silniku 2.0 TS
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-07-2012, 20:38
  5. Na zimnym silniku brak mocy.
    Utworzone przez Konik w dziale 156
    Odpowiedzi: 90
    Ostatni post / autor: 21-11-2010, 21:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory