Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Temat: elastyczność 1.9 JTD

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KamilP
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    LPU
    Auto
    Alfa Romeo 1.9JTD 2002r
    Postów
    307

    Domyślnie

    A mógłby ktoś sprawdzić najlepiej w 1.9 115KM ile obrotów ma na V przy 100km/h??
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 2002r, blu cosmo:-)
    Moje portfolio

  2. #32
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    @sdero, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, uważasz że 20V ma takie sprzęgło jak 16V?

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    Cytat Napisał arekgr Zobacz post
    @sdero, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, uważasz że 20V ma takie sprzęgło jak 16V?
    dobrze go zrozumiałeś tak jest.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Cytat Napisał KamilP Zobacz post
    A mógłby ktoś sprawdzić najlepiej w 1.9 115KM ile obrotów ma na V przy 100km/h??
    Około 2100, 2125.

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KamilP
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    LPU
    Auto
    Alfa Romeo 1.9JTD 2002r
    Postów
    307

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarzyn Zobacz post
    Około 2100, 2125.
    Ok, dzięki.
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 2002r, blu cosmo:-)
    Moje portfolio

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa 156 SW 1.9 JTD 115 KM CF3 + PowerBox + dolot z kwasówki
    Postów
    29

    Domyślnie

    Hej. Dokładnie wiem jak działa PowerBox, mój i inne, i jakie mogą być następstwa. Tu link do mojego filmiku, nagrywałem go po próbach z elastyczności.


    http://www.youtube.com/watch?v=VUmEH..._mvohumcOERynQ

    Mój box ma regulację, i naprawdę nie wiele podlałem silnik, inna sprawa jest taka moje autko akurat nie dymi, przynajmniej na danym ustawieniu, gdy przyszedł box, od razu zmniejszyłem nastawy, i tak jeżdżę od ponad 2 miesięcy, przejechane 4 tyś km. Ostatnio alfa miała zrobione czyszczenie EGR i jego zaślepienie(choć jest całkowicie sprawny), czyszczenie kolektora dolotowego, i profilaktycznie czyszczenie czujnika doładowania, czyszczenie zaworu VGT. Wczoraj wymieniłem rurę Turbo > IC na tą z kwasówki. Przed kupnem boxu naprawiłem regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia, poniżej link.

    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._jtd_adas.html

    W najbliższym wolnym dniu czyszczenie turbiny, i po tym zabiegu, myślę podjechać do Boscha sprawdzić wtryski w jakiej są kondycji(cena 300zł), wszystkie zabiegi przed chipem u najlepszego specjalisty w moim regionie(ale nie będę robił reklamy), muszę to posprawdzać, żeby autko było w jak najlepszym stanie. W serii bez boxa na hamowni wypluwa 284NM i 114KM z boxem nie sprawdzałem, bo brak czasu podjechać.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykress.jpg
Wyświetleń:	60
Rozmiar:	75.5 KB
ID:	106897

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adas Zobacz post
    Hej. Dokładnie wiem jak działa PowerBox, mój i inne, i jakie mogą być następstwa.
    Nie, nie wiesz tego, bo gdybyś wiedział, to byś tego nie zakładał. Jeśli wiesz i zakładasz, to współczuję twojej maszynie, a już najbardziej temu, który nie daj boże kupi od ciebie samochód. Z resztą już to napisałem powyżej. I nie pomogą opowiadania, że jest elektroniczny i "taki hamerykański"
    Aby podciągnąć moc i moment o takie wartości jak tam podają i zrobić to bezpiecznie konieczna jest zmiana około od 20 do 30 map wyliczając zależności pomiędzy większością z nich, a ty myślisz, że masz cos bezpiecznego gdy to działa przez przekłamanie jednej z wartości.

    Ty sobie zainstaluj czujnik EGT, a nie pokazuj FES-em, że błędów nie ma FES widzi takie same kłamstwa jak ECU. A uszkodzenia typu wypalenie łopatek turbiny, tłoków nie następują natychmiast. Więc zamiast tych pierdół jakie opowiadasz o bezawaryjności używając do tego FES-a i swoich zmysłów(!!), to lepiej powiedz nam wreszcie jaki masz AFR w tym obecnym ustawieniu ? Ile mm3 ci dolewa i przy jakiej wartości powietrza ? Jakie masz ciśnienie na listwie przy maksymalnym doładowaniu ? Co się stanie z ciśnieniem na railu i dawką paliwa w przypadku gdy olej osiągnie 110 stopni po mocniejszej jeździe ? Co się stanie z tymi samymi parametrami gdy silnik osiągnie 95 stopni ?

    To czekam na te dane. A i pewno koledzy poczytają...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #38
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Nie, nie wiesz tego, bo gdybyś wiedział, to byś tego nie zakładał. Jeśli wiesz i zakładasz, to współczuję twojej maszynie, a już najbardziej temu, który nie daj boże kupi od ciebie samochód. Z resztą już to napisałem powyżej. I nie pomogą opowiadania, że jest elektroniczny i "taki hamerykański"
    Aby podciągnąć moc i moment o takie wartości jak tam podają i zrobić to bezpiecznie konieczna jest zmiana około od 20 do 30 map wyliczając zależności pomiędzy większością z nich, a ty myślisz, że masz cos bezpiecznego gdy to działa przez przekłamanie jednej z wartości.

    Ty sobie zainstaluj czujnik EGT, a nie pokazuj FES-em, że błędów nie ma FES widzi takie same kłamstwa jak ECU. A uszkodzenia typu wypalenie łopatek turbiny, tłoków nie następują natychmiast. Więc zamiast tych pierdół jakie opowiadasz o bezawaryjności używając do tego FES-a i swoich zmysłów(!!), to lepiej powiedz nam wreszcie jaki masz AFR w tym obecnym ustawieniu ? Ile mm3 ci dolewa i przy jakiej wartości powietrza ? Jakie masz ciśnienie na listwie przy maksymalnym doładowaniu ? Co się stanie z ciśnieniem na railu i dawką paliwa w przypadku gdy olej osiągnie 110 stopni po mocniejszej jeździe ? Co się stanie z tymi samymi parametrami gdy silnik osiągnie 95 stopni ?

    To czekam na te dane. A i pewno koledzy poczytają...
    @sdero a box`y Noviteca?

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    sebawroc, przecież te wszystkie boxy działają tak samo. Jedno, dwukanałowe itd. Dwukanałowy zmienia wartości np. doładowania i ciśnienia na railu. To też kiszka. Po prostu nie da się tego bezpiecznie zrobić inaczej niż przez sam soft w ECU. Chyba, że stworzy się własny pełny sterownik. Są boxy gdzie wgrywa się oryginalną mape raila danego modelu samochodu do flasha i na jej podstawie PIC-kiem (układ prostego mikroprocesora PIC) dodaje się pewną różnicę według własnej wydumanej funkcji. I to nazywają box-em dedykowanym. Ale to dalej jest brak kontroli. To dalej jest dziadostwo.
    Nieraz tutaj na forum narzeka się na pseudoprogramy, gdzie jest podkręcone tylko turbo, ciśnienie na railu. A czymże innym jest taki box ? Tylko box ma ładne pudełko, naklejkę i chwytną nazwę.
    Patrz ile trzeba zmienić aby to wszystko miało ręce i nogi

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa.png
Wyświetleń:	79
Rozmiar:	15.5 KB
ID:	106943(to akurat jest dla 16V ale dla 8V wiele się to nie różni. Zobaczcie ile jest podstawowych limiterów dbających o bezpieczeństwo silnika)

    Większość tych map powyżej jest zależnych od siebie. Gro z nich trzeba przeliczyć odpowiednimi funkcjami. A w box-ie goście przekłamują dwa parametry i z uśmiechem na twarzy twierdzą, że jest +50 Nm i +40Km. Tak, na hamowni wyjdzie więcej ale co się dzieje w cylindrach...
    Wiesz, firmy wszystko zrobią aby zarobić. Robi się takie dziadostwo i nazywa się "Dwukanałowy SuperPowerRacing Box" i sprzedaje się jak bułeczki. Tymczasem nie wiele się to różni od dawnego "rezystora".
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #40
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    @sdero przestań przekonywać osoby które są gotowe zapłacić 350zł za kilka rezystorów , zwiększających spalanie. Na allegro sprzedający napisze ,że box jest bezpieczny i podnosi moc, a przy tym ma 24mc gwarancji i to wystarczy, do tego stożek w zestawie obowiązkowo bo 5% mocy wzrasta

Podobne wątki

  1. Elastyczność Po chipie 2.4 JTD (156 & 166)
    Utworzone przez Matt21 w dziale 166
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 31-03-2011, 20:10
  2. [146] Elastyczność jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 21:29
  3. Elastyczność, przyspieszenie 2.4 JTD
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:08
  4. [156] elastyczność na 4 biegu 1,9jtd 115KM
    Utworzone przez ***mach*** w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 19:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory