witam ile by przyszła górna rura( LUB KPL-GÓRA , DÓŁ ) do ic do 2,4 20 v 175 koni
witam ile by przyszła górna rura( LUB KPL-GÓRA , DÓŁ ) do ic do 2,4 20 v 175 koni
Dzięki koledze misiu7911 moje autko odżyło po awarii górnej rury dolotu. Do dzisiaj jeździłem z dolotem z rur kanalizacyjnych. Ale od dziś mam obie rury dolotu na full wypasie . Parę zdjęć ode mnie jak to wygląda.
Załącznik 105727Załącznik 105728Załącznik 105729Załącznik 105730Załącznik 105731Załącznik 105732
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Danuś, fajnie wszystko, tylko dlaczego na dolnej rurze która to ma najbardziej przechlapane, wieję w niej powietrze o wiele cieplejsze niż w górnej, i wg mnie ciśnienie też większe, bo wiadomo przechodząc przez IC następuję lekkie stłumienie, to właśnie na dolnej zastosowałeś słabe opaski, a na góre dałeś konkretne FMIC, to już lepiej gdybyś dał odwrotnie, a najlepiej tu i tu dał te mocne.
Ogólnie ciśnienia na obu są podobne ze wskazaniem na większe w górnej rurze. Sądzę tak dlatego, ponieważ to górną mi rozerwało która była w idealnym stanie, natomiast dolna która była już kiepska wytrzymała do końca. Zdjęcia są już nie aktualne, ponieważ z układu wyleciały te dedykowane opaski FMIC, bo się po prostu nie sprawdzają, a zostało to tak złożone, bo się walnąłem przy zamawianiu i zamiast 8szt. zamówiłem 4szt.. W ciągu kilku dni użytkowania układu złożonego jak na zdjęciu górną rurę wyrwało mi dwa razy, natomiast dolnej ani razu. Powodem tego jest ich zbyt duża szerokość, ni mieszcząca się w wyżłobienia na klapie, turbo czy kolanku dolnej rury. Od 2 dni mam złożone na zwykłe wąskie opaski tak jak to było na ori układzie i żadnych problemów z przedmuchami czy wyrwaniem z łącznika.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Właśnie najgorzej ma dolna, przecież to ona jest podpięta do turbo, z którego wylatuje ciepłe powietrze, i te musi być chłodzone w intercoolerze. Ale ok
Dolna u mnie
Załącznik 106899Załącznik 106900Załącznik 106901Załącznik 106898
Kupiłem tą kwasóweczkę jakiś czas temu Ogólnie KOSA ! Alee... Alee jest jeden aspekt, który wymaga poprawki Na końcówkach kwasówki przydały by się pierścienie aby rura nie wyślizgiwała się pod wpływem ciśnienia. U mnie jest to spowodowane, że turbo trochę olejem już pluje i już kilka razy mi się to zdarzyło. Ale klucz 10 - 5 minut i zrobione. Ogólnie spisuje się jak trzeba. Jak zostawię Alficę na dłużej to zamówię jeszcze inne kwasówki
Moja rurka miała już takie blaszki na końcach co by łączniki się nie zsuwały.
Dziwne, na mojej misiek zrobił takie zgrubienia właśnie w tym celu.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
przy montażu na 2 opaski Ci się wyślizguje ???
witam tez był bym chętny na te rury . jezeli ktos to robi to prosze o kontakt 661377739 lub tutaj odpisac. mam ar 166 fl 2.4 jtd 20v