Po prostu żal mi ich samochodów...
Po prostu żal mi ich samochodów...
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
i tych co zamiast "normalnego" termostatu wkładają w rure termostat - chłodnica jakiś wynalazek z lanosa, czy innego podobnego wozidła....
... tak, tych też![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
A kiedy auto po takim boxie zaczyna się srać , trzeba je jak najszybciej pogonić dalej. Dziwi mnie tylko ,że firma Miltec lub Novitec sprzedaj ten szit za 300 euro.
To dla nich kasa. Mało to shitu firmy sprzedają. O wielu nawet nie wiemy, bo do tego celu tworzą firmy córki.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
@sdero dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Akuratnie nabyłem AR która miała podłączonego box`a Novitec`a u Niemców przez Niemców. Box podłączany do czujnika na szynie Raill. Jest odpięty, a AR czeka na program. Myślałem że skoro Novitec to firma od ,,makaronów" to wiedzą co robią ...
Chłopaki z forum VW zrobili Box za mniejszą kasę... http://stefan1987.ovh.org/pozastrona...tunning1z.html
Problem jest w tym, że w nowszych gdzie jest CAN opornika już nie założysz. To tak samo jak z żarówkami. Nie założysz ledy do oświetlenia tablic, bo zaraz jest błąd. Tutaj jak się pokombinuje z napięciami prostym opornikiem, to CAN wywali błąd. Głównie dla tego przeszli na elektronikę. To taka forma opornika tuningowego XXI wieku
sebawroc, powyżej.... nie podskocząPo prostu się nie da tego zrobić w ten sposób aby to działało jak należy.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
@sdero ma tu całkowitą rację co do box-ów najlepsza jest mapa jak u mnie na mapie mam 170 kucy i mniejsze spalanie niż w serii to wszystko chyba wyjasnia. co do tematu nie widziałem bardziej elestycznych silników niz naszych 1,9 jtd i 2,4 jtd. do 1,9 115km zwykła mapa bez stresu dla silnika daje 150 kucy mocniejsza jaka ja mam 170 km tez nic z silnikiem nie robi (jeśli się dba filtry na czas, paliwo starać się brać z jednej sprawdzonej stacji, olej co 10k km) na ten silnik jest tez mapa 190 km ale nie wiem jakie tylko sprzegło dobrać żeby sie nie slizgało (teoretycznie jeśli zdrowy silnik mapa bezpieczna, jak nie korba moze bokiem wyskoczyć) wracając do pytania masz 77kw czyli 105 kucy, czyli masz prawdopodobnie silnik z turbiną bez zmiennej geometrii, więc mapa odpada chcesz miec moc w tym samochodzie zmień silnik i wgraj mape bedzie najbezpieczniej i najtaniej
pozdro
Powyżej 150 KM to już trzeba wiedzieć co się robi, bo zmian jest dużo.
105KM - nie ważne, że ma turbinę WG. Mapkę jak najbardziej można zrobić.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF