Strona 83 z 418 PierwszyPierwszy ... 33737475767778798081828384858687888990919293133183 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 821 do 830 z 4180

Temat: Kosmetyka Alf - doradztwo,porady,Twój arsenał itd

  1. #821
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    Marcin ,no co Ty ,maszyny jeszcze nie mam a co dopiero korekta,cały czas szukam DA
    To podziwiam, ze co chwila kupujesz jakieś nowe specyfiki i testujesz na lakierze bez korekty. Imho szkoda kasy juz dawno kupił bys rotacje i zrobił korekte. Nie wiem dlaczego tak sie uparłeś na DA kupuj rotacje + menzerne i do dzieła
    nie wiem co w tym dziwnego , masakry nie ma , na lakierze po korekcie praktycznie wszystko wygląda tak samo , a przed nie koniecznie .Co do rotacji to myślę cały czas , trochę się boję ze coś przypale , ale dużo osób mi mówi ze nie ma się czego bać tylko robić z głową i nic sie nie przypali , maszyna wpadnie na pewno na początek albo k2 pro albo graphite , lecz teraz przed zimą nie ma co robić korekty , oczywiście u mnie 90-100% mija się z celem bo auto jest parkowane pod drzewami przy drodze , chce ściągnąć z grubsza tylko ryski , jedno ewentualnie dwu etapowa korekta . Wiesz maszyna to nie problem , lecz dolicz do tego BP , pady,pasty wychodzi drugie tyle , ogólnie za zestaw na początek z 450-500zł muszę liczyć(a na kieszeń ucznia 3 tech, to całkiem ,całkiem) , no ale fakt ze jest to już sprzęt na spory czas i ułatwia bardzo sprawę , głównie nakładanie cleanera maszyną to super sprawa , reasumując nie ma się co martwic maszyna na 100% będzie ale 3 etapowej korekty raczej nie , chce uzyskać 50% i wtedy zobaczymy jak to bd , mój lakier rysuje się od patrzenia i to jest strasznie przesrane , gdybym miał domek , własny podjazd i garaż to zrobił bym na bóstwo , ale z tym co ja mam tu pod blokiem się nie opłaca , chociaż teraz i tak nie najgorzej wygląda , więc po korekcie napewno powiem '' o ku**a''

    Odnośnie nowych rzeczy , przyszła paczka , a w niej
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0243.jpg
Wyświetleń:	93
Rozmiar:	87.3 KB
ID:	107840
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  2. #822
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    To w tym dziwnego, ze zamiast zrobić raz, a porządnie to co chwila cos innego kupujesz i coś innego nakładasz i liczysz nie wiadomo na jakie efekty. Jak 500zł dużo to policz ile do tej pory wydałeś na to wszystko zamiast od razu zrobić korektę kupic jeden sprawdzony zestaw glaze + wosk i mieć spokój tym bardziej, ze nie masz gdzie często ogarniać auta.

    Druga sprawa o jednoetapowej korekcie ZAPOMNIJ jedną pastą nic nie zrobisz. Też myslałem, ze UC na rotacji załatwi sprawe i byłem w błedzie. Minimum 2 pady i 2 pasy np Menzerna FG500 i FF3000. PB można na początek kupić jakiś tani baaa mozna kupić od biedy pady z gotowym gwintem bez PB. Do tego pasty menzerny w opakowaniach 250ml i jechane. Przypalić lakier FG500 to bys sie musiał bardzo ale to bardzo postarać.

  3. #823
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    pływak nawet nie myślałem żeby do korekty używać UC , od razu menzerne , czyli 2 etapy powinny na początek coś dać , a co do jednego zestawu , niestety jestem taki że lubie mieć to i to i tamto , połoze sobie raz to raz tamto , nigdzie nie napisałem że licze na Bóg wie jakie efektu , to co uzyskałem pracując nad tym autem już jest dla mnie super efektem , a po korekcie bd jeszcze lepiej , kosmmetyki już mam , teraz jak mówisz czas na maszyny,pady i pasty
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  4. #824
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Pływak ma rację bo ciężko się wypowiadać w temacie wosków czy innych kosmetyków, tym bardziej ich trwałości czy często nawet wyglądu jak położony są na nieodpowiednio przygotowany lakier.

    Ja swoja przygodę zacząłem od zakupu maszyn i padów właśnie - do tej pory z wosków mam chyba tylko 3 sztuki (wszystko selanty).
    Na to przyjdzie czas - dla mnie ważniejsze na czym leży, a nie co leży na samym końcu i zniknie za 2 tygodnie.


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  5. #825
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Za 2 tyg to ja nwm czego ty uzywasz
    http://s1.zmniejszacz.pl/113/imag0615__586673.jpg

  6. #826
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Panowie - ostrożnie z tym pisaniem ze trudno lakier przypalic rotacja. Raczej jest to łatwe. Dużo tez zależy od predyspozycji operatora, niektórym ludziom jest po prostu trudno kontrolować maszynę, bo nie maja doświadczenia w pracy z elektronarzedziami.
    Reasumujac - czasem lepiej komuś zapłacić niż samemu inwestować około 1000pln żeby potem sie okazało ze to wszystko na nic, bo nie wychodzi.
    Nauka kosztuje. Zanim zaczęliśmy robić auta klientom to trochę własnych i znajomych aut przeszło przez ręce, nie mówiąc o kosztach i czasie.

  7. #827
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Po raz kolejny widzę próbujesz w tym temacie zniechęcić kogoś do polerki i znowu jakieś ceny z kosmosu podajesz. Ja kupiłem Silverlina używkę w bdb stanie za 150zł. Do tego pady Urbana ZTCP koło 17zł kosztują nie tzreba od razu takich po 4 dychy kupować tak jak i BP za ponad stówe. Menzerna FG500 i FF3000 ~75zł za zestaw, do tego taśmy maskujące i inne pierdoły spokojnie można się zamknąć w 400zł i w tej cenie mamy już maszynę na przyszłość dzięki której nakładanie cleanerów i politur to przyjemność. Za nic w świecie nie wrócił bym do nakładania np Black Hola ręcznie. Żeby przypalić lakier FG500 to trzeba naprawdę się postarać każdy kto ma choć kapkę rozumu spokojnie ogarnie temat. Najwięcej wprawy trzeba nabrać w prowadzeniu polerki po lakierze na twardszych padach. Można sobie na testy jakąś maskę ze szrotu za parę piw załatwić. No chyba ,że naprawde ktoś ma 2 lewe ręce, nie ma czasu i kupe siana wtedy niech oddaje do firm detailingowych.

  8. #828
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Za to ja widzę ze za wszelka cenę zachecasz. Ciekawe co powiesz jak kolega spali jednak lakier. Albo porobi takich hologramow ze trafi na wykop
    Ja staram sie dać do zrozumienia ze pierwsze kroki są trudne i nie należy sie nastawiac od razu na wielki sukces. Wręcz może to być porażka do tego kaso i czasochłonna.
    Znam przypadek gdzie amator polerki poddał sie po tym, jak jechał 3h dach. Stwierdził ze nie ma na to czasu ani siły.

    Kupujcie i polerujcie - niech Alfy sie błyszczą.

    Ps. Czasem jak widzę szczególnie zaniedbana alfe to aż mi sie żal robi...
    Ostatnio edytowane przez Marcin_M ; 05-09-2013 o 08:22

  9. #829
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Tak, bo nie zachęcam pierwszej lepszej osoby, która wbiła na forum tylko osobę która bierze udział w dyskusji od samego początku i jest tematem zainteresowana. Komu jak komu ale Damianowi to raczej siły i czasu nie braknie patrząc po tym ile i jak często testuje nowe specyfiki. Nikt też nie mówił, że początki są łatwe sam jeszcze tego tematu nie ogarnąłem tak abym mógł powiedzieć, ze idzie mi dobrze ale właśnie dlatego, ze sam jestem początkujący w korekcie mechanicznej wiem, że naprawdę przy pastach które podałem trzeba się nieźle uprzeć aby coś porządnie spieprzyć.

  10. #830
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Czyli dyskusja kulturalna z uwzględnieniem wielu aspektów.


    Damian - rób korektę to jest twój priorytet. Mając tyle zapału dasz radę a efekt Cie ucieszy ze hoho.
    Ostatnio edytowane przez Lukasz A. ; 05-09-2013 o 11:17 Powód: to było już nieporzebnie napisane.

Podobne wątki

  1. Twój pomysł na bodykit / ospoilerowanie..
    Utworzone przez Mariusz AutoDS w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 10-12-2018, 19:48
  2. pioneer prosba o doradztwo
    Utworzone przez masters85 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 16:43
  3. Sprzedac czy naprawiac silnik prosze o doradztwo !!
    Utworzone przez szczuras w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2012, 20:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory