jakie sprężyny dać na tył aby nie siedział nisko ? mam LPG i tragicznie to wygląda nawet bez osób z tyłu, jak ktoś usiądzie z tyłu to strach jechać
rok temu wymieniałem na monroe
a może da się te monroe zahartowć czy coś ?
jakie sprężyny dać na tył aby nie siedział nisko ? mam LPG i tragicznie to wygląda nawet bez osób z tyłu, jak ktoś usiądzie z tyłu to strach jechać
rok temu wymieniałem na monroe
a może da się te monroe zahartowć czy coś ?
na allegro są oprócz monroe LESJOFORS oraz KAYABA , które będą lepsze ?
za biedny jestem żeby drugi raz wtopić
zamówiełem na allegro amory MAGNETI MARELI , mam nadzieje że coś dadzą
u mnie jest teraz OK, dam foto wieczorem jak to wygląda. sprężyny dorabiane na wymiar![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
U mnie były MONROE REFLEXDawały radę. Ale dla mnie za miękko i za wysoko
![]()
Auto z pełnym bagażnikiem + dwie torby za przednimi siedzeniami + 1 dziecko, reszta wysiadła
Oczywiście instalacja LPG.
Pusty oczywiście stoi wyżej, głównie z tyłu. Wcześniej, na czerwonych sprężynach (sportowe nieco podwyższone) stał jak na zdjęciach w stopce (pusty do zdjęć). Te sprężyny będę sprzedawał jakby ktoś chciał(dla mnie było za nisko, ale niektórzy tak lubią)
Problem na ori sprężynach jest taki, że jak dołoży się instalację LPG to auto już wstępnie jest ugięte z tyłu i każdy dodatkowy balast pogłębia ten stan. W mojej starej 2.5 gdzie nie mam teraz gazu na ori sprężynach jest rewelacyjnie - pełen komfort na dziurach i jednocześnie sprężystość w zakrętach. Ale jeżdżą nią sam. W nowej 3.0 udało mi się osiągnąć ten stan na tylnej osi, jak zbiorę fundusze, będę robił też przód, ale to pewnie z częścią zawieszenia.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Dobra Panowie. Kto mi powie jakie sprężyny mam kupić do swojego auta na przód, bo w tamtym roku wymieniłem komplet na Monroe i o ile tył się ładnie podniósł, to przód szoruje po asfalcie, normalnie strach jeździć. Okazuje się, że wspomniana firma robi jedne springi dla wszystkich wersji silnikowych, nie ważne czy to 2.0TS czy 2.4JTD w automacie. W eperze widnieją 3 wersje sprężyn dla mojego VIN'u. Chciałbym uniknąć zakupu ori sprężyn, tylko które kupić, żeby się przód podniósł do standardu. Nie interesuje mnie żadne obniżanie, bo w moich rejonach są zbyt duże koleiny.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Do mojej eper podawał 2 numery, dopiero jak napisałem do taniegofiata, napisali mi który numer jest odpowiedni (różnica manual/automat).