166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ja właśnie teraz kupiłem lesjofors, na początku nast. tygonia odbiorę samochód, mogę cyknąć zdjęcie.
a tak na marginesie to bardzo wysoko Twoja stoi na lesjoforsach. Z jednej strony dobrze, bo w końcu nie trzeba się tak bać o dziury u krawężniki, ale z drugiej, ciut nizej jest ładniej
u mnie przed wymianą przód miał taką wysokość: zobaczymy po
![]()
Ostatnio edytowane przez dawideksl ; 05-09-2013 o 21:41
Heh.. u mnie na rocznych Monroach z przodu pomiędzy koło 17" a rant błotnika nie wchodzi palec, natomiast z tyłu jest na 2,5-3 palce. Niestety autem przeważnie jeździ żona i niestety zderzak już mocno dostaje, że nie wspomnę o raczej nie istniejącej już osłonie silnika, bo nawet jadąc w koleinach nie wielkich trę spodem![]()
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Najlepiej (najdokładniej) jest mierzyć odległość rantu błotnika od rantu felgi. U mnie w 3.0 jest teraz 10.5 - 11.0 cm z przodu, myślę że ok. 13cm to optimum na nasze drogi. Tył już mam wyżej, przód zrobię przy okazji remontu zawieszenia. W 2.5 nie pamiętam odległości, ale tam może być nawet 14.5cm z przodu...
Te monroe'y to niezły szit... pewnie liczone na 2.0TS
dawideksl: masz dystanse z przodu? ile?
Ostatnio edytowane przez tomaz ; 05-09-2013 o 22:24
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ostatnio edytowane przez dawideksl ; 05-09-2013 o 23:41
faktycznie idealnie stoi na tych felgach i ładnie odsadzone są koła
gratulacje!
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Nie wiem jak wy jeździcie i po jakich drogach. Poprzednie auto miałem sporo niższe od alfy i nigdy o nic nie zaczepiłem spodem, alfą zresztą też a polift jest niższy. Robicie z aut jakieś kozy i jeszcze narzekacie. Czy wy jeździcie tylko po poligonach i trasach rajdów terenowych?
A ktoś z posiadaczy takiego klamota jak mój może wymieniał?
I Panowie jak możecie to podajcie jakie modele tych lesjoforsów zakładaliście.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Czy polift jest niższy to bym nie powiedział, chyba, ze TI (fabrycznie chyba -30) Mogłeś mieć poprzedni samochód wizualnie niżej, ale same bebechy pod spodem pewnie były wyżej niż w alfie. i wcale nie trzeba jeździć po poligonach, wystarczy garbata droga, żeby czymś zahaczyć jak się springi ugną na zjeździe. Ostatnio próbowałem wjechać na krawężnik, niespecjalnie wysoki, żeby było bezpieczniej, to jeszcze najeżdżałem tyłem, a i tak musiałem zrezygnować, bo usłyszałem "chrup" z podwozia
@danus77 napisz do autosklep24, od nich brałem lesjoforsy, moze podpowiedzą, bo numeru nie mam.
Np. w Poznaniu wystarczy się przejechać tzw. obwodnicą, czyli ul. Lechicką/Lutycką. Garby na środku pasa (pomiędzy koleinami) zapewniają wiele atrakcji akustyczno/wizualnych w zależności od poziomu auta. Przy -30mm na sportowych sprężynach (tak kupiłem Belle) ocierałem osłoną silnika. Zakładam że niżej powieszone auta (a takich jest wiele) ocierają wydechem/miską/ co tam jeszcze trafi.
Oczywiście jak w porę zauważysz to możesz uciec w bok (jak masz wolne), ale nie zawsze skupiasz uwagę na jakości nawierzchni, tym bardziej że jest tam zaraz ulica w bok i wielu ludzi stoi na lewoskręcie...
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html