Co myślicie o cynku w szpraju przed nałożeniem masy uszczelniająco-konserwującej?
Co myślicie o cynku w szpraju przed nałożeniem masy uszczelniająco-konserwującej?
To Ty chyba nie widziałeś Bitexu.
- - - Updated - - -
Tyle to na 4 auta i jeszcze zostanie.Zużyłem jedną puszkę BITEXU zobacz: http://www.forum.alfaholicy.org/145_...je_itp-67.html
- - - Updated - - -
Nie ma to nic wspólnego z ocynkowaniem.Lepiej użyj na podkład farbę antykorozyjną.
Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 06-09-2013 o 22:11
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Zamiast cynku proponował bym jakiś dobry podkład reaktywny.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Do profili polecam Ci stary i niezawodny środek który jest jednym z najlepszych do starszych aut.Plusem jego jest to że zatrzymuje proces korozji w profilach,który nie przerywają super nowoczesne środki.Które są na pewno skuteczne ale przy nowych autach.Środek pamięta jeszcze Trabanty,bo był produkowany w DDR i jest produkowany do dzisiaj.ELASKON.
Co do Bitexu to wystarczy Ci jedna litrowa puszka.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Masz jakiś konkretny na oku?
Ten się nada? http://allegro.pl/podklad-wytrawiaja...520987710.html
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
No właśnie Corine mi odradzali bo trzeba nałożyć kilka warstw, a ja mam tylko jeden dzień na robotę/
No w jeden dzień dobrze tego nie zrobisz.
Też się zabieram na konserwacje, a że się na tym nie znam, biorę info z http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtop...er=asc&start=0
Ale będziemy to w 3ch robili i ograniczeniem jest tylko czas schnięcia właśnie takiego podkładu