jeśli juz to prędzej amory, bo nie chce obniżać....
jeśli juz to prędzej amory, bo nie chce obniżać....
Sportowe sprężyny nie są krótsze, tylko sztywniejsze. Wysokość zostaje ta sama.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
O jakich konkretnie sprężynach mówisz ? Jeszcze się nie spotkałem ze sportową spreżyną która by utwardziła i jednocześnie nic nie obniżyła auta . Jeśli dobrze pamietam to QV chyba jest też nieco obniżona . Odbiegamy juz troche od tematu wątku![]()
QV jest obniżona o 1cm. Sprężyny ze Sport Packa są tylko sztywniejsze i to nie są te same co w QV.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Generalnie Giulietta to bardzo dobry samochód. Mam 45k na liczniku i nie mogę narzekać. Zawieszenie trochę skrzypi (na garbach), ale to mi nie przeszkadza. Bardziej denerwuje mnie skrzypienie dachu szklanego na nierównościach i również okna przedniego. Nie jest to jakieś straszne, ale mnie to jednak denerwuje. Poza tym jest to bardzo udany samochód, który ma swój charakter (czego dzisiaj trudno znaleźć w czasach, w których Ford i Hyundai prawie tak samo wyglądają...)
Skrzypienie to głownie uszczelki w drzwiach, troszkę wazelinki i przestaje skrzypieć. Co do sztywności karoserii to rzeczywiście jest kiepsko. Sprawę poprawia belka na przednie kielichy.
Hmm jak masz gwarancje to walcz, coś musi być źle skręcone. Ja też mam szklany dach, 50k przejechane i nie mam żadnych tego typu objawów ze skrzypieniem dachu. Owszem coś skrzypnie raz na 50 przejazdów moim kawałkiem gruntówki do domu, ale jak jest bardzo zimno, wiec pewnie zaskrzypi wtedy uszczelka. Nie ma to jednak żadnego masowego charakteru.
Skrzypienie występuje kiedy przymarznie woda z roztopionego śniegu na dachu - wystarczy wtedy na chwilę go uchylić i problem rozwiązany. Inne skrzypienie nie powinno występować.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
W związku z tym że rozglądam się ostatnio za samochodem miałem okazję posiedzieć w Julce, więc też troche pohejtuję w temacie. Ja bym skrytykował jakość plastiku niby chromu na klawiszach, dźwigni zmiany biegów itd. To już w mojej 147 wieczko gałki zmiany biegów jest alumniowe a tu taki plastik jak w Oplu jakimś. Po mega wnętrzu 159ki ze szczotkowanym aluminium spodziewałem się czegoś równie mocnego. Dodatkowo ponarzekam na design kierownicy, mało agresywny przód (linia boczna i tył są super). Tak poza konkursem ponarzekam na pana w salonie który nic nie wiedział o szczególach liftingu i mozliwej dacie pojawienia się serii 1 w salonach (strona Alfy Romeo też jest aktualizowana średnio co pół roku - do dziś o Frakfurcie nie ma ani słowa).
Jak dla mnie, za krótki podłokietnik... a jeśliby przedłużać podłokietnik, to dochodzi kwestia ręcznego-trochę dziwnie krótki i musisz rękę wyginac, żeby go podciagnac....a fajnie to jest zrobione w mazdzie mx-5 -ręczny od strony pasażera na tunelu ,ale to dlatego, że wersje japońska (kierownica po lewej) przerobiona na europejska a ręczny został, ale mowie wam- super wygodne rozwiązanie. A do Julki dodam bardzo kiepski pilot i zakres dzialania, mimo nowych baterii....
Ostatnio edytowane przez gdynianka ; 21-09-2013 o 19:58