Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62

Temat: Programowanie ecu m1.5.5

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Yokuze
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Słupsk/Władysławowo
    Auto
    156 2.0 CF2 @ 1.8 CF3
    Postów
    62

    Domyślnie

    2.0 ma koło z 1 wycięciem, a nie mam podglądu ile wycięć ma 1.8, zdaje mi się ze 1, ale wolę być pewny, żeby potem nie latać jak głupi po zmianie softu lub kompa od 1.8 i nie zmieniać kółek, bo to trochę czasu jednak jest. Dobra Eper już dał mi odpowiedz iż kółka są takie same. Póżna noc już
    Ostatnio edytowane przez Yokuze ; 10-09-2013 o 21:59

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Yokuze gdzieś widziałem że wkładałeś silnik CF3 w miejsce CF2-popraw mnie jeśli się myle
    W moim CF2 1.8 m1.5.5 padł wał i zakupiłem "dół"z CF3 celem wymiany tego wału okazało się że mimo tej samej pojemności CF3 miał inny tłok oraz sam skok tego tłoka.Pasek rozrządu się nawet różni no i oczywiście sterownik jest nowszy.

    Reasumując M.1.5.5 jezdził w wielu odmianach silnikowych wariacji TS16V i najmniej problemów ja odnotowałem w 145/146
    Brak falowań itp itd w zasadzie mam dwa auta w mojej okolicy które jeżdża bez problemów

    Musze zczytać wersje oprogramowania centralki kiedyś z któregoś ale rozumiem że i tak nie zgram tego pliku choćby przez BDM100?

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Yokuze
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Słupsk/Władysławowo
    Auto
    156 2.0 CF2 @ 1.8 CF3
    Postów
    62

    Domyślnie

    Zgadza się, CF3 ma inne tłoki, korbowody, blok silnika jest trochę niższy, dlatego pasek ma 2 zęby mniej. Sterownik sczytasz jedynie na stole.

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Sprecyzuje-auta które znam z dobrej pracy na M 1.5.5 to AR 156 2.0TS 16V 2001r i AR 156 1.8TS16V 99R

    - - - Updated - - -

    Oba posiadają LPG

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    Sterownik sczytasz jedynie na stole.
    - pisałem , żaden programator nie zczyta hybrydy M1.5.5 na stole.
    - nic nie da BDM, j-TAg, k-TAG ani KESS versja 2, Galletto ver 53, MPPS, CMd flash, K-can OBD, euroscan-2012.
    - nie probowałem Galletto ver 54 Euro.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Yokuze
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Słupsk/Władysławowo
    Auto
    156 2.0 CF2 @ 1.8 CF3
    Postów
    62

    Domyślnie

    No to dupa blada z tym zczytaniem. Patrzałeś Bubu za softem dla mnie?

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    Kod:
    O to co otrzymałem za numery ze sterownika.0 261 204 947, 035, 00467684690
    nie wiem co bubu znajdzie ale to co widziałem na sieci to brakuje danych tzw eprom code, podałeś tylko ecu code zobacz te zrzuty.
    wersja 0.35 jest tylko dla eprom code 0390
    wersja 0.24 jest dla eeprom code 9649.
    dodałem zrzut ekranu z odczytu binarnego pliku ORI, masz 46768469, czyli ten plik.

    P.S. sprawdz CKS zanim zaczniesz to wgrywać, pliki nie mogą mieć 128 KB bo uwalisz sterownik !!!.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	156 18 0390-1.jpg
Wyświetleń:	151
Rozmiar:	55.2 KB
ID:	108437   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	156 18 9649-1.jpg
Wyświetleń:	133
Rozmiar:	53.8 KB
ID:	108438   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	46768469.jpg
Wyświetleń:	186
Rozmiar:	140.1 KB
ID:	108441  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 11-09-2013 o 18:01

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Yokuze
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Słupsk/Władysławowo
    Auto
    156 2.0 CF2 @ 1.8 CF3
    Postów
    62

    Domyślnie

    Euroscan zobacz w pierwszym poście, do tego sterownika chciałbym wgrać wsad z 1.8. Jak najszybciej odczytać eprom code?

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    1.8 l to masz chyba z 12 wsadów, nie wszystkie są osiągalne. ale na pierwszym ekranie to masz 932_20, czyli silnik 2.0. to juz nie wiem to Ci potrzebne. silnik Ci działał dobrze na wersji 0.35, taki wsad podesłałem.

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Yokuze
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Słupsk/Władysławowo
    Auto
    156 2.0 CF2 @ 1.8 CF3
    Postów
    62

    Domyślnie

    Ok, już rozumiem, w takim razie jutro postaram się wrzucić ten wsad i dam znać czy się coś poprawiło. Zawsze kilka pomysłów naraz i potem sam nie wiem czego chce.

Podobne wątki

  1. Programowanie pilota
    Utworzone przez Mlody1982 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-09-2015, 12:59
  2. [147 TS 120 km] Programowanie kluczyka.
    Utworzone przez Nikke w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-12-2014, 16:55
  3. Programowanie Blu&Me
    Utworzone przez Jack O'Neill w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 20:11
  4. [156] Programowanie alarmu
    Utworzone przez MarioBros w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-05-2008, 18:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory