Strona 7 z 37 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 366

Temat: Lifting

  1. #61
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał c5tourer Zobacz post
    W 1.6 THP masz już 6-biegowe automaty.
    No właśnie chyba przedwczoraj to zauważyłem... Kusi .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #62
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Wszyscy narzekają a nikt jeszcze tego na żywo nie widział, nikt nie dotykał.
    Jako były użytkownik Julki muszę się wypowiedzieć w tym temacie. Nawigacja która była montowana w pierwotnej wersji Giulietty była rozwiązaniem archaicznym, pamiętającym jeszcze początek tego stulecia. W użytkowaniu sprawiała wiele problemów, była mało czytelna, powolna, ekran miał fatalnie niską rozdzielczość i nie była warta tego ca za nią wołali. Oryginalny system głośnomówiący z RadioNAV to był istny dramat. Niska jakość rozmów, częste rozłącznie, mógł bym dalej wymieniać.
    To co jest zamontowane w tej poliftowej wersji będzie na pewno szybsze, bardziej czytelne, bardziej intuicyjne a przede wszystkim wygodniejsze w użytkowaniu.
    Nie zgodzę się z opinią, że będzie to ekran słabej jakości o jasnej czerni czy słabym podświetleniu. Takie rzeczy to może są ale w chińskich dotykowych peiyingach z allegro. To co będzie montowane w Julce jest urządzeniem homologowanym, które przeszło długą drogę testów pod kontem bezpieczeństwa i ergonomii.
    Dla mnie najważniejszą zmianą jaką wprowadza facelift to są nowe poprawione fotele. To właśnie siedzenia mają ogromny wpływ na to jak odbieramy auto oraz są bezpośrednim łącznikiem między kierowcą a maszyną. Nie oszukujmy się, przedliftowa Giuletta ma słabe fotele. Siedziska są za krótkie a oparcia ze słabym trzymaniem bocznym. Po 150 tysiącach km jakie przejechałem tym autem miałem dosyć. Fotel kierowcy trzeszczał przy każdym ruchu, był wysiedziany i sprawiał wrażenie jak by się miał lada chwila rozlecieć. Użytkując w tym samym czasie 156 JTDm o przebiegu ponad 200 tyś km miałem odniesienie. W starej Alfie 156 siedzenia były cudowne w porównaniu do Gulietty.
    Te nowe poliftowe siedzenia w Julce podobno są lepsze i wprowadzają 'nową jakość'. Chciałbym to sprawdzić i pewnie zrobię sobie jazdę próbną jak się pojawią polifty w salonach.
    Mam nadzieję że poprawili również jakość montażu oraz odizolowali te różne hałasy które dochodziły z tylnej kanapy oraz z okolic boczków tapicerskich.

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    1. Stara nawigacja to faktycznie słaby system.
    2. Ja mam TomToma, ale mam też B&M i nie narzekam na jakość połączeń. Powiedziałbym, że jest bardzo dobrze.
    3. Niestety, ta nowa to gwałt na estetyce - nie wnikając w jej użyteczność, sposób wkomponowania tego w deskę kompletnie mi się nie podoba.
    4. Zgadza się, jest duży problem z trzymaniem bocznym, po przesiadce ze 147 też to od razu zauważyłem. Nie rozumiem natomiast tych zarzutów wobec długości siedziska. Mam 184cm wzrostu i dość długie nogi i nie zauważam w ogóle opisanego problemu. Może jestem jakoś inaczej zbudowany .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #64
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    No ja mam 193 a dodatkowo poszło mi w nogi więc stąd takie uwagi odnośnie siedziska. Jak by nie było to fotele są do bani i jeśli je faktycznie poprawili to duży +.
    Estetyka to kwestia gustu. Poczekajmy jak to się pojawi w salonach i będzie można porównać te z przed z tymi z po.

    W linku nieco więcej zdjęć ze środka. Te siedzenie obszyte alcantarą wyglądają dość smutno.
    http://cars.uk.msn.com/motorshows/fr...rt-motor-show?
    Ostatnio edytowane przez godol ; 13-09-2013 o 10:17

  5. #65
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar jarecki_68
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Mazda 6 2.5 SkyPassion ... była Giulietta 170 MA
    Postów
    148

    Domyślnie

    Z tego co widzę, poza fotelami, które gorsze nie powinny być, jest jeszcze jedna zmiana. W końcu będą dostępne czujniki parkowania z przodu. Przynajmniej ta na fotkach je ma. Akurat to jest to czego mi (żonie) w Julce brakuje.

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał godol Zobacz post
    W linku nieco więcej zdjęć ze środka. Te siedzenie obszyte alcantarą wyglądają dość smutno. http://cars.uk.msn.com/motorshows/fr...rt-motor-show?
    Może i smutno, ale wyglądają na wygodne.
    A co do felg, to te, które są założone na tej prezentowanej we Frankfurcie, to ich nie kojarzę, stawiam, że to nowy wzór.

    A tak abstrahując od wszystkiego- czy u was też zaczęło się roić od Giuliett? U mnie w mieście bywają takie dni że widzę po kilka nowych- i salonówek, i używek.

  7. #67
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Peti
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    159 2.0 jtdm '11
    Postów
    40

    Domyślnie

    Wczoraj trochę pomacałem te dwie Julki we Frankfurcie i ogólnie jest dobrze/lepiej. Nawigacja nie jest wkomponowana idealnie ale działa OK, choć przy dotykowym ekranie i przyzwyczajeniu ze smartfonów mogłaby by ciut szybciej działać. Sama jej ergonomia też jakoś nie powala ale jak na fabryczne rozwiązanie jest w porządku. Siedzenia są faktycznie jakby trochę głębsze i siedzi się lepiej - w prezentowanym modelu ze skórą w kolorze naturalnym wyglądało to świetnie. Nowy kolor jasno niebieski ciężko ocenić w takim oświetleniu ale jak na mój gust jest trochę za bardzo... damski, co w połączeniu z samą bryłą Julki, która jest unisex przechyla za bardzo szalę na damską stronę. Wzór felg z czarnej siedzi bardzo dobrze szczególnie biorąc pod uwagę, że ma tylko 17 cali a wygląda lepiej niż 18stki w niebieskiej. Jest on zbliżony do felgi ze 159 (też 17, występowała w pakiecie Sport).
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1831.jpg
Wyświetleń:	139
Rozmiar:	112.8 KB
ID:	108591  

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    Cytat Napisał c5tourer Zobacz post
    Może i smutno, ale wyglądają na wygodne.
    A co do felg, to te, które są założone na tej prezentowanej we Frankfurcie, to ich nie kojarzę, stawiam, że to nowy wzór.

    A tak abstrahując od wszystkiego- czy u was też zaczęło się roić od Giuliett? U mnie w mieście bywają takie dni że widzę po kilka nowych- i salonówek, i używek.
    Rzeczywiście te felgi to nowy wzór i podobają mi się. Jeśli chodzi o ilość Giulietek na ulicach to u mnie też niestety jest ich za dużo, a były takie czasy że Alfa na drodze była wydarzeniem . Nowy wzór kierownicy lepszy (bo trudno o gorszy) ale nie powala.

  9. #69
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    MultiAir ma mieć 185KM, a mały diesel 150KM zamiast 140KM - jestem ciekawy, czy w MA zmienią tylko program w ECU, czy coś w osprzęcie będą grzebać. Brak ekranu dotykowego to było coś, co mnie zniechęciło do wbudowanej nawigacji (oprócz ceny, oczywiście), więc mam dotykowego TomToma i jest OK, ale ja w ogóle nie jeżdżę w rękawiczkach...
    Mają być nowe tapicerki? Jakie materiały mają się zmienić?
    maly diesel ma 105
    generalnie moglby pojawic W KOŃCU WYBÓR silnikach

  10. #70
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gary
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 TI
    Postów
    680

    Domyślnie

    Lifting to rzeczywiscie troche duzo powiedziane, ale z kolorami wnetrza i fotelami na pewno ida w dobrym kierunku. Montowane w tej chwili to dla mnie jakies nieporozumienie. Trzymanie boczne i siedzisko nawet w Astrze jest lepsze (szczegolnie w wersji sport). Mam 189 cm i prawe, wiszace w powietrzu udo, dretiwalo mi Julce nawet podczas jazdu po miescie, a na ostrych zakretach przesuwalem sie na fotelu prawie, jak w punto. Alfie na prawde takie fotele nie przystoja, a juz na pewno nie wersji QV, w ktorej od seryjnych roznia sie niestety tylko tapicerka :/

Podobne wątki

  1. [MiTo] face lifting
    Utworzone przez Andrzej_Kolbudy w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 05-03-2016, 11:03
  2. Face lifting 147
    Utworzone przez naza87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 14:44
  3. Alfa 156 SW - Lifting
    Utworzone przez Marek75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 11:33
  4. Lifting 164
    Utworzone przez andzia w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-04-2007, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory