Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Alfa GT 3.2 - Porada pry zakupie

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    podłączałeś pod kompa że taki pewny tego jesteś?
    Francuzi to flejtuchy i nie dbają o samochody dlatego w wnętrzu jest syf. Z tego co widzę, skóra jest brudna a nie zniszczona więc wystarczy o Nią tylko dobrze zadbać.
    Wtym aucie nie wkłada się całych elementów bo jest ich mało na rynku wtórnym. Po prostu grubo kładą klar i polerują na salonową grubość lakieru.



    Dawid tak tak tak, tak samo jak Holendrzy nie palą w samochodach.. gówno prawda wsadź te mity wiesz gdzie.

    Belfer ja i tak stawiam na docisk, łożysko albo wypiętą ośkę z przegubu. Rozwalony dyfer słychać
    Skóra jest poprzecierana na kilku elementach więc nie jest to kwestia doczyszczenia. Gdyby natomiast oś się wypięła to i tak by na jedną stronę jakaś reakcja była przy skręcie kół. Docisk by się musiał zawiesić jakimś cudem, żeby było cały czas wysprzęglone. Jak u mnie padł różnicowy to była cisza, jak makiem zasiał. Poza tym nie siedziałem w niej więc możemy tak do jutra gdybać...

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesiu.Z Zobacz post
    A jakim cudem sprawdziłeś, że elementem malowaym był zderzak skoro zderzak jest plastikowy i miernik na nim nie działa??
    poniewaz nawet na tym filmie i zdjeciach widac ze zderzak jest w innym kolorze , auto przyjechalo godzine przed moim przyjazdem na lawecie , sam widzialem jak gosciu wozkiem widlowym sciagal to auto i meczyli sie zeby nie pozaginac progow .

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    sam widzialem jak gosciu wozkiem widlowym sciagal to auto i meczyli sie zeby nie pozaginac progow .
    No, no! Widlakiem zdejmować to trzeba mieć fantazję... albo lawetę do bani

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Skóra jest poprzecierana na kilku elementach więc nie jest to kwestia doczyszczenia. Gdyby natomiast oś się wypięła to i tak by na jedną stronę jakaś reakcja była przy skręcie kół. Docisk by się musiał zawiesić jakimś cudem, żeby było cały czas wysprzęglone. Jak u mnie padł różnicowy to była cisza, jak makiem zasiał. Poza tym nie siedziałem w niej więc możemy tak do jutra gdybać...
    wystarczy, że uszko przy łożysku się połamało i już nie ma jak wysprzęglik pracować. Niestety przerobione już kilka razy przy tej skrzyni.
    Rekacja będzie przy szperze, nie przy klasycznym układzie różnicowym.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Co do skóry to fotel kierowcy jest tylko zdarty ale w tym miejscu gdzie sie caly czas obciera jak ktos jest duzej postury to nie ma bata zeby tego nie zajechac , sam u siebie to przerabiałem . Kierownica i gałka wygladaja na autentyczny przebieg . Goście co to sprzedaja sami nie wiedza co jest przyczyna ze auto nie jezdzi ;/
    Ile moga kosztowac czesci do V6 mowa o skrzyni , mechanizmie roznicowym lub czegos co jeszcze moze byc powodem tego
    Ostatnio edytowane przez arquadiusy ; 18-09-2013 o 23:31

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    skrzynia do GT 3.2 to taki ciężki temat.

    nie dość, że rzadko spotykana to nie warto już wkładać klasycznego układu różnicowego wtedy szukanie szpery Q2 lub Quife jest rozwiązaniem. Jeżeli to rozwalona różnicówka to trzeba szukać całej skrzyni, ewentualnie kupić 6tkę z JTD i bebechy przekładać co nie jest łatwym tematem.
    Dodatkowo wtedy licz również nowe sprzęgło, uszczelniacze itd itd.
    Można się zamknąć w 2000zł a czasami 4000zł to mało.
    Wszystko zależy od tego co tam tak naprawdę się stało.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    skrzynia do GT 3.2 to taki ciężki temat.

    nie dość, że rzadko spotykana to nie warto już wkładać klasycznego układu różnicowego wtedy szukanie szpery Q2 lub Quife jest rozwiązaniem. Jeżeli to rozwalona różnicówka to trzeba szukać całej skrzyni, ewentualnie kupić 6tkę z JTD i bebechy przekładać co nie jest łatwym tematem.
    Dodatkowo wtedy licz również nowe sprzęgło, uszczelniacze itd itd.
    Można się zamknąć w 2000zł a czasami 4000zł to mało.
    Wszystko zależy od tego co tam tak naprawdę się stało.
    Tak własnie widze ze na allegro bieda z czesciami ;/

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    najlepiej będzie jak pojedziesz jeszcze raz ją zobaczyć i zajrzysz pod samochód.
    Będzie dziura w skrzyni to koszty dosyć znaczne. Jak nie to nie koniecznie, bo mogło się obyć bez dziury w skrzyni co jest mało prawdopodobne.

    Ewentualnie możesz próbować wystartować samochodem z rozrusznika na biegu. Jak pojedzie to dyferencjał i przeniesienie całe a problem z sprzęgłem. Jak nie pojedzie to przeniesienie do kontroli.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    pod spód zaglądałem , zadnej dziury nie ma , skrzynia nie sciagana , ale koło bylo sciagane bo bylo tylko na 2 srobach reszta w bagazniku , patrzyli tylko na to powierzchownie i machneli reka . Z tym rozrusznikem to racja nie pomyślałem .

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150KM
    Postów
    257

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    podłączałeś pod kompa że taki pewny tego jesteś?
    Francuzi to flejtuchy i nie dbają o samochody dlatego w wnętrzu jest syf. Z tego co widzę, skóra jest brudna a nie zniszczona więc wystarczy o Nią tylko dobrze zadbać.
    Wtym aucie nie wkłada się całych elementów bo jest ich mało na rynku wtórnym. Po prostu grubo kładą klar i polerują na salonową grubość lakieru.
    miałem na myśli właścicieli, nie handlarzy. Mój znajomy akurat kupował całe elementy jak mu baba wjechała w bok handlarz to wiadomo - byle po kosztach i do opchnięcia. Pod kompa nie podłaczalem, bo to nie moje auto niemniej jednak powiekszylem sobie foty wnetrza i faktycznie moze byc to 130k sadzac po zuzyciu niektorych elementow, mam realnie porownanie, bo sam kupilem GT z przebiegiem 110k z tego rocznika (udalo sie go sprawdzic) i zuzycie podobne, choc u mnie fotele sa w lepszym stanie, ale to zalezy od kierowcy.

Podobne wątki

  1. Porada przy zakupie 159
    Utworzone przez pasibrzuch78 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 13:47
  2. [159] Porada przy zakupie
    Utworzone przez b4rt w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-06-2015, 10:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory