Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: Korozja 156 po FL

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Cytat Napisał E2200_V12 Zobacz post

    PS blachy się nei odlewa tylko toczy w formie wielkich roli ( coś jak wielka rolka srajtaśmy z metalu) i dopiero w fabryce specjalne prasy robia poszczególne elementy karoserii, ktora to potem w fabryce jest cynkowana czy tam jakos inaczej zabezpieczana.
    Ps i nie stresuj sie tym co pisze. Więcej otwartości na krytyke, bo z tymi ruskimi blachami to pojechałeś po bandzie. I miłego weekendu Ci życze.
    Kolego blachy się nie toczy tylko walcuje i nie wielkie role tylko kręgi. A po za tym wszystkie blachy, które są ocynkowane w samochodzie zostały ocynkowane w hucie a nie w fabryce, jeżeli już to w fabryce karoseria jest malowana kataforetycznie, następnie jest nanoszony lakier.

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar E2200_V12
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    GD/WLKP
    Auto
    156 JTD & W140 V12
    Postów
    65

    Domyślnie

    Cytat Napisał RafcioL27 Zobacz post
    Kolego blachy się nie toczy tylko walcuje i nie wielkie role tylko kręgi. A po za tym wszystkie blachy, które są ocynkowane w samochodzie zostały ocynkowane w hucie a nie w fabryce, jeżeli już to w fabryce karoseria jest malowana kataforetycznie, następnie jest nanoszony lakier.
    Możliwe kolego , że masz rację. Natomiast ja słyszałem , że podobno, te ruskie blachy co z nich jest wykonana 156 sie wlasnie toczy i ruscy nie robia kręgów tylko role jak sraj taśma. To juz wiemy dlaczego 156 rdzewieją. Ruscy jednak nie pomysleli peace

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Cytat Napisał E2200_V12 Zobacz post
    Możliwe kolego , że masz rację. Natomiast ja słyszałem , że podobno, te ruskie blachy co z nich jest wykonana 156 sie wlasnie toczy i ruscy nie robia kręgów tylko role jak sraj taśma. To juz wiemy dlaczego 156 rdzewieją. Ruscy jednak nie pomysleli peace
    spoko:0

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Nie wiem jak 156 bo jeszcze jej nie rozbierałem, ale w mojej 145 z 95r. nie ma żadnej dziury, a miałem ją w środku i pod spodem rozebraną do gołej blachy.
    Oczywiście przy nogach kierowcy były naloty rdzy ale tylko powierzchowne - oczyszczone i zabezpieczone Brunoxem - zobaczymy jak dalej.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  5. #25
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Różnie to bywa
    Postów
    4

    Domyślnie

    Czytam o tej rudej francy bo strasznie korci mnie zakup 156tki z 2005roku. I teraz nie wiem już czy naprawdę nabiję się w butelkę wymieniając moje ocynkowane Reno na Alfę z pseudo ocynkiem?

    Czy może było tak, że jakieś modele i roczniki miały lepiej a któreś gorzej?

    Koniecznie chcę JTD, szukać nowszych czy starszych? Jeśli kupię coś nie zgnitego po podłodze to zrobię ją rapotorem. Ale lepiej się dowiedzieć więcej przed zakupem niż po

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał wkamil Zobacz post
    A te rdzewiejące ruskie blachy to się tylko w alfach po 2000 roku spotyka, przed 2000 to sam Berlusconi klepał?
    Blacha z ZSRR była używana w latach 70 i 80 we Włoszech.ZSRR płacił między innym stalą za licencję Fiata 124.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ad@mus Zobacz post
    Czytam o tej rudej francy bo strasznie korci mnie zakup 156tki z 2005roku. I teraz nie wiem już czy naprawdę nabiję się w butelkę wymieniając moje ocynkowane Reno na Alfę z pseudo ocynkiem?

    Czy może było tak, że jakieś modele i roczniki miały lepiej a któreś gorzej?

    Koniecznie chcę JTD, szukać nowszych czy starszych? Jeśli kupię coś nie zgnitego po podłodze to zrobię ją rapotorem. Ale lepiej się dowiedzieć więcej przed zakupem niż po
    szukaj świeżo przywiezionej z włoch , albo sam przytargaj , to wtedy po zakupie konserwacja i parę lat przejeździsz , no blachy alfy to nie maja podejścia do blach we francuzach z tych samych lat ;

    co ciekawe chodzą głosy że starsze alfy miewały lepsze blachy , a polifty gorsze , ale nie wiem , sam miałem polifta 2004r , 6 lat jeździłem , ale jak zdjąłem zaślepki z progów a tam ruda , w podwoziu też zaczęła się pojawiać ruda to pozbyłem się paścia , z rudą nie wygrasz tak mnie uczono
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  8. #28
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Różnie to bywa
    Postów
    4

    Domyślnie

    Czyli nie warto zmieniać francuza na włocha?
    Jeśli rozumie, to nawet jak kupić zdrowe 156 to i tak koserwacja wiele nie wniesie?

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie

    temat stary jak węgiel ;p ja się muszę pochwalić że mam 156 z 98 roku rozebrałem ją do ostatniej śrubki i złożyłem i nie stwierdziłem oznak korozji gdziekolwiek, oryginalna konserwacja trzyma się bardzo dobrze i teraz nie wiem czy taki okaz mi się trafił czy więcej stała jak jeździła ;p
    "Jak to mówi św Łukasz golfem alfy nie wyruchasz"

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    podobno od spodu może byc ok, gorzej w środku pod dywanikami ;/
    Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
    moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
    Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
    FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour

Podobne wątki

  1. Korozja w 166 ?
    Utworzone przez Masa625 w dziale 166
    Odpowiedzi: 125
    Ostatni post / autor: 08-09-2019, 09:16
  2. [GTV] GTV a korozja
    Utworzone przez Damian w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-10-2017, 17:51
  3. Ale korozja!!!
    Utworzone przez djslavko w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-03-2015, 00:54
  4. KOrozja nadkoli
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 01-05-2013, 08:09
  5. Korozja
    Utworzone przez Arek 146 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-11-2008, 16:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory