Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Jaka nagrzewnicę wybrać ?

  1. #1
    Kamil908
    Gość

    Domyślnie Jaka nagrzewnicę wybrać ?

    Witam
    Szwagrowi padła nagrzewnica która zalała sterownik automatycznej skrzyni.
    Chciałbym kupić nową nagrzewnice.
    Czy ta będzie dobra:
    http://allegro.pl/nagrzewnica-wnetrz...504405139.html

    Model:
    Alfa Romeo 2.4 jtd 175km
    Rocznik 2003(po liftingu)
    Dziękuje

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Wg rozpiski będzie dobra kolego. Skoro na aukcji piszą , że pasuje to kup. Wyślij dla pewności "PYTANIE O PRZEDMIOT" na aukcji i napisz ze masz 2,4 z 2003 i zeby Ci wyslali pasującą. Ztego co wiem to nagrzewnice sa takie same od 1998 do 2007. Dlatego tak pękają
    [C

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    Nawet nie bierz jej pod uwagę jakby dawali darmo, dostanie się do nagrzewnicy to taka upierdliwa, jak robisz sam lub droga jak mechanik, rzecz że trzeba zamontować tylko cos co zapewni bezawaryjna jak najdluzsza pracę, tak wiec proponuje valeo nissens itp. zadnych chinoli.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Moim zdaniem nie ma co przesadzać. Teraz praktycznie wszystko jest klepane w Chinach. W Europie daje im się ładne firmowe pudełeczko i tyle.
    Większość z kolegów śmiga na tych nagrzewnicach z allegro za ~80 zł i nic się nie dzieje.

    Tutaj nie chodzi o kraj produkcji, tylko technologię jaką użyli do produkcji danej części. W przypadku nagrzewnicy zbyt wielkiej filozofii nie ma.
    O proszę Valeo ma również produkcję w Chinach:
    Address Location Activities Business Group
    Valeo Management (Beijing) Co, Automotive Electrical Systems Co. Ltd;
    7 Floor, Innov Tower, 1801 Hong Mei Road, Caohejing Hi-Tech Park, Xuhui District
    200233, Shanghai
    Tel : 862151752618
    Fax : 862151752619
    China HQ
    Production
    R&D
    Management
    Powertrain Systems
    Valeo Service
    Valeo Group
    Thermal Systems
    Visibility Systems
    Valeo Shanghai Automotive Electrical Systems Co. Ltd.
    No. 501 Keyuan Road,Zhangjiangg High Tech Zone
    201203, Shanghai
    Tel : 862150800088
    Fax : 862150800200
    China Production Powertrain Systems
    Comfort and Driving Assistance Systems
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    To tylko teoria , w praktyce jak robia dla valeo to przestrzegają pewnych ustalen produkcyjnych a jak robia jako własny rynek to oszczedzaja na materiałach i na pewno nie mają odrzutów z kontroli jakości, ale i tak każdy robi jak chce możesz nawet plastrem zaslepić lub silikonem.
    Ostatnio edytowane przez ScorpioPL ; 24-09-2013 o 16:49
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    To dajcie linka gdzie mogę nabyć coś sprawdzonego. Dopadło i mnie muszę wymienić cieknie.

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    w autosklepie
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    w autosklepie
    Faktycznie dzięki jutro sobie zamówię.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cześć,
    Już jestem po wymianie nagrzewnica ok ale zostały małe problemy. Mianowicie po wymianie świecą mi się następujące kontrolki: ABS , ręczny i ASR gdzie za groma nie idzie go wyłączyć. Podpięcie kabelkiem nic nie wykazało żadnych błędów. Przed wymiana wszystko działało bez zarzutu. Gdzie szukać przyczyn jak temu zaradzić za groma nie wiem. Czy mechanior mógł coś spier... przy ewentualnym demontażu? Tylko skąd ABS ASR i ręczny? Wymiana była od komory silnika, czynnik z klimy ściągnięty na czas roboty dla ułatwienia a tu taki pech. Co powinienem posprawdzać?

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Sprawdź przekaźniki i bezpieczniki na podszybiu. Wymiana nagrzewnicy możliwa jest jedynie od komory silnika.
    Oprócz tej listwy z bezpiecznikami i przekaźnikami na grodzi nie ma tam chyba nic więcej z elektryki.
    Acha jest jeszcze połączenie tych grubych kabli z alternatora i aku.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. błąd centralki airbag 0x01. Jaka centralkę wybrać?
    Utworzone przez noname w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-07-2014, 18:07
  2. Jak wybadać nagrzewnicę (parowanie)
    Utworzone przez marioroza w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2012, 17:55
  3. Jak wymienić nagrzewnicę?
    Utworzone przez fackamaka w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 11:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory