Dokladnie, to są na 200% oryginalne felgi z tej wersji. Felgi 16 calowe ZENDER ktory robil caly pakiet sportowy do tego autka (lacznie z tylnym spojlerem, obnizonym zawieszeniem).
Takze Limited 500 z mojego linka jest jak najbardziej oryginalne![]()
Dokladnie, to są na 200% oryginalne felgi z tej wersji. Felgi 16 calowe ZENDER ktory robil caly pakiet sportowy do tego autka (lacznie z tylnym spojlerem, obnizonym zawieszeniem).
Takze Limited 500 z mojego linka jest jak najbardziej oryginalne![]()
Napisał showtime
Ja bym zdecydowanie wolał QV-kę - wiadomo jakie ma zalety. Po co mi jakiś kolejny numer limitowanej wersji z podstawowym motorem. Ale może sam fakt posiadania modelu "jednego z 500" może niektórych cieszyć.
Jedno jest pewne- niestety na każdą 145 można nakleić zarówno naklejkę Limited 500 jak i koniczynkę...
Przepraszam, pijesz cos do moich naklejek?Napisał simeone
To ze mam naklejki od Limited 500 to nie znaczy ze mam 200 koni wiecej. Po prostu mi sie podobaja i juz przed malowaniem wiedzialem ze takowe sobie zrobie na aucie. A poza tym nie wiem czy wiesz, ale Limited 500 wystepowala rowniez z silnikiem 2.0. Wystepowala w kazdej wersji silnikowej (nawet JTD co widac w ogloszeniu)
Wiec sprostuj, ze mozna miec nie tylko jedną z pięciuset ale i z 2,0 litrowym silnikiem.
Nie bedę się spierał , byłem na zlocie i widziałem 145 w wersji Limited i tam miał inne koła
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
75andrew155, cytat z Alfaclub:
"Wersja tą wyróżniały niewielkie napisy na bokach auta oraz tylnej klapie, białe boczne kierunkowskazy, 16 calowe felgi od Zendera, chromowana końcówka układu wydechowego, oraz niższe zawieszenie, dodatkowo w środku auto było wyposażone w nakładki na pedały, chromowaną gałkę skrzyni zmiany biegów oraz chromowaną obwódkę mieszka uzupełnieniem była nakładka chromowana nakładka hamulca ręcznego. Środkowa część deski rozdzielczej w srebrnym kolorze z 3 cyfrowym numerem zaświadczającym o jej indywidualności, ponadto boczne obudowy nawiewów zyskały ten sam srebrny odcień. Pakiet ten można było otrzymać także za dopłatą przy zakupie standardowo wyposażonej wersji jako pakiet „Editione Sportiva”. "![]()
showtime, Nie nie ja niedyskutuję w tym temacie bo się w tym temacie ( LIMITED ) nie wyznaje ani specjalnie nie szukałem informacji o tej wersji . Widziałem ją na żywo nawet kilka razy i zrobiła na mnie wrażenie , rozmawiałem z kierownikiem tej Alfy i tylko tyle
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Nie piję tylko do Twoich naklejek- temat odnośnie naklejania np. koniczynek na zwykłe wersje był już na forum poruszany.Napisał showtime
Oczywiście ,że wiem inaczej bym się nie odzywał. Dlatego tak jak napisałem- wolałbym szukać ładnej QV aniżeli LE 500 w jakiejkolwiek wersji silnikowej- bo bardziej zadowoliłbym się wersją quadrifoglio aniżeli limitowaną wersją 1.4...Napisał showtime
I nie bierz tego tak do siebie (chyba ,że sam uznajesz oklejenie belli oznaczeniami limitowanej wersji za nietaktowne i jesteś na tym punkcie wrażliwy :wink: )
simeone, wiesz przez chwile poczulem sie tak, jakbys porownal mnie do dresa, ktory nakleja nalepke M3 w swojej 316i i udaje cwaniaka. Ale dobrze ze wyjasniles
Wybacz cisnienie![]()
Jesli chodzi o 145 i poszczególne wersje polecam STRONKĘ
Wszystko wyjaśnione (chociaż po niemiecku)