Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 82

Temat: Muli przy 2500 i 3000 obr./min 2.4 JTD CF3

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    u mnie jest podobnie, co do falowania obrotów na zimnym, to jak zdejmę pasek micro to jest ok, silnik pracuje równo. Alternator sprawdzony, jest w porządku, klima też, jakieś pomysły?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Paweł 166
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    Alfa Romeo 156 sportwagon '03 1.9 jtd 16v 140km Distinctive
    Postów
    27

    Domyślnie

    Raz brakło mi paliwa, ale przedtem było to samo. Po skasowaniu i przejechaniu kilkunastu km błędy nie powróciły, ale nigdy nic nie wiadomo Ale dalej muli. Spróbuję z tym czujnikiem, bo mam jeszcze zawiechę do roboty, także problem z muleniem odstawię chyba na później ;p

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    u mnie żadne błędy się nie pokazują....

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    a wg braliście pod uwagę przepływkę??
    probowaliście jak sie zachowuuje na odpiętej?

    - - - Updated - - -

    może to ma jakiś związek?

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Paweł 166
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    Alfa Romeo 156 sportwagon '03 1.9 jtd 16v 140km Distinctive
    Postów
    27

    Domyślnie

    Ja u mnie wymieniałem właśnie, jak na początku tematu. Ktoś wstawił o numerze końcowym 019, bo się nie znał i prawdopodobnie nie wiedział, że silnik CF3 jest wyposażony w przepływomierz o nr. 309. Bez przepływki kopci, też muli, więc to raczej nie to, z przepływką zero dymu. Myślę nad tym czujnikiem, ale na razie stoi w garażyku bez przeglądu i czeka na nowe części zawieszenia, tarcze, klocki, amorki, itp ;p Taki mały remoncik ;p Później moc.

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Revol84
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Trzebiatów/Lublin
    Auto
    AR 156 1.8 T.Spark 1998rSprzedana. , Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2003r.Alfa 166 2.4JTD
    Postów
    223

    Domyślnie

    Kolego i co uporałeś się z tym muleniem bo u mnie jest to samo i nie wiem czy wymieniać czujniki czy szukać czegoś innego pozdrawiam

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Paweł 166
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    Alfa Romeo 156 sportwagon '03 1.9 jtd 16v 140km Distinctive
    Postów
    27

    Domyślnie

    Na razie robię zawieszenie Spróbuj go przeskanować, bo mi wywaliło właśnie ten czujnik ciśnienia paliwa ( błąd P0191 ) na common raillu i to byłoby możliwe, obstawiam jeszcze pompkę paliwa w baku, bo dziwnie długo pompuje i jak nierówno pracuje, tak jakby dopompowywała. Może z powodu tego czujnika, ale będę czujnik wymieniał w pierwszej kolejności. W prawdzie po kasacji błędów i przejechaniu pewnego odcinka błędy nie wróciły, a mulenie nie ustało, ale znajomy mi mówił, żeby wszystko się utrwaliło po kasowaniu trzeba zrobić min. 50 km, aby można było coś powiedzieć ;p A co innego raczej nie, bo czyściłem EGR, turbo sprawne (zmienna geometria działa), chociaż też myślałem o wieszających się kierownicach w turbinie, ale raczej to coś właśnie z ciśnieniem paliwa. Pozdrawiam

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Revol84
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Trzebiatów/Lublin
    Auto
    AR 156 1.8 T.Spark 1998rSprzedana. , Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2003r.Alfa 166 2.4JTD
    Postów
    223

    Domyślnie

    daj znać jak się uporasz

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Paweł 166
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    Alfa Romeo 156 sportwagon '03 1.9 jtd 16v 140km Distinctive
    Postów
    27

    Domyślnie

    Witam po długiej przerwie Zawieszenie i układ hamulcowy gotowy, więc powracam z problemem zadyszki Błędy w ogóle już się nie pokazały, od ostatniej kasacji przejechane ponad 60 km i znowu nasuwa się pytanie : czy mogą to być jakieś nieszczelności na przewodach turbo - intercooler - filtr powietrza ? Dodam, że rura zasysająca powietrze do filtra powietrza jest przy samej obudowie filtra luźna i nie wiem, czy w 166 ma tak być, czy po prostu ciągnie tam lewe powietrze ?

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Gdyba była tp nieszczelność na 100% by kopciła. Powiem ci tak, ja z falowaniem na zimnym walczę jakieś 2-3 lata i dałem sobie z tym spokój. Wymieniłem przepływkę, cały dolot, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzałem wtryski, ciśnienie na pompie oraz listwie. FES nie wskazuje przy odpalaniu o zmiennym ciśnieniu paliwa. Dopiero dziś, kiedy pękła mi śruba mocująca rolkę napinacza WTF okazało się że auto zimne odpalone bez paska na alternatorze nie faluje ????!!!!! i niech mi ktoś powie, co jest grane Ale wracając do sedna jesli uda ci sie to ogarnąć stawiam flachę powodzenia

Podobne wątki

  1. Check engine przy 3000 obrotów
    Utworzone przez Miraq w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-03-2015, 19:42
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 20:50
  3. [JTD] Dziura przy ok 3000 obr/min
    Utworzone przez marcianno1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-02-2012, 21:51
  4. Problem alfa 156 2.4 jtd 136km ( MULI 3000 i 3500rpm )
    Utworzone przez Matibolo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 12:57
  5. [155] 2500 obr/min na 5 biegu przy 80km/h
    Utworzone przez Globus_pl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 25-06-2010, 18:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory