Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Jtd głowica 16v do 8v

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dragos
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Stara 156 1.9 8v
    Postów
    375

    Domyślnie Jtd głowica 16v do 8v

    Rozważanie czysto teoretyczne. Nie znalazłem nic na ten temat, ani na forum, ani w googlach. A chce ciekawośc zaspokoić.

    Być może nie umiem szukać, bo napewno ktoś juz miał taki pomysł.

    Więc do sedna. Czy byłoby to realne i opłacalne? Dodam jeszcze, że pytam o skręcenie takiej głowicy do jtd ze stałą geometria turbo, czyli najstarszego z cr.

    Przypuszczam, że jak już to głowica, wiązka, kolektory (wydechowy to pewnie by rzeźbić trzeba było no chyba że wcisnąc turbo od 16v takie jakie było?), komputer, a jak komputer to od razu trzeba wywalić z niego info o egr, dpf bo tego u mnie nie ma (tzn jest egr 1szej generacji, że tak nazwę).

    Byc może jestem błaznem nie linczuje mnie za takie pytanie po prostu mnie to ciekawi, czy taka robota jest warta zachodu, czy nie.

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    taniej, lepiej i z lepszym wynikiem będzie jak sprzedasz to co masz i dołożysz do 16V + lekki program i będzie to przyjemnie jeździć i na pewno mniej awaryjnie niż taka wydumka

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dragos
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Stara 156 1.9 8v
    Postów
    375

    Domyślnie

    Jak pisałem rozważania teoretyczne
    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    taniej, lepiej
    ja wiem, że byłaby to rzeźba w gówniE, ale co do taniej to nie podzialałbym twojego zdania. Znów walka z rudą, wymiana wahaczy, lakierowanie ubytków, ogólnie doprowadzanie auta do zadowalającego stanu. Napewno taniej mnie to by nie wyszło

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jak masz zadbane auto to kupuj rozbitka 16V i swapuj cały silnik, najlepsze rozwiązanie.

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dragos
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Stara 156 1.9 8v
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    Jak masz zadbane auto to kupuj rozbitka 16V i swapuj cały silnik, najlepsze rozwiązanie.
    Mi nie chodzi o zabawę w swapa bo nie mam czasu, pieniędzy i miejsca. Chodzi mi o same zaspokojenie ciekawości, czy dałby rade wcisnąć na mój blok czape 16v.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    porównaj uszczelki głowicy z 8vs16V
    po zdjęciach widzę że różnią się wycięcia więc problem masz z głowy

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar RoBeRt 147
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Ostrów Wlkp./ Kalisz
    Auto
    ALFA 147 2002r.1.9JTD 8V 115KM 6b ;)
    Postów
    646

    Domyślnie

    nie podejdzie... budowa tłoków samych w silnikach 8V i 16V jest inna chodzi o wybrania pod zawory... i kanały chłodzące pewnie nie pasują...

Podobne wątki

  1. Głowica do 1.6 TS
    Utworzone przez kosa_wawa w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-12-2012, 14:53
  2. 1.6 TS Głowica
    Utworzone przez racestreet w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 09:47
  3. [156] Głowica od 2.0 TS do 1.8 TS
    Utworzone przez macin22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-10-2010, 08:59
  4. Głowica 1.6
    Utworzone przez kawonczyk2312 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-04-2010, 23:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory