Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: [146] Chromowane obwódki zegarów

  1. #11
    Panicz Jakub
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Karol88
    Raczej tak

    A tu są zdjęcia troszku lipne bo robione komórką, ale lepsze takie niż wcale.
    Czyżbyś miał w swojej 145 1.4 BX Turbo ?

    Zasugerowałem sie tym panelem po lewej od zegarów :mrgreen:

    A co do ramek, efekt jest na prawde super.

  2. #12
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    To nie jest wskaźnik ciśnienia turbo tylko podciśnienia w kolektorze ssącym
    Pomaga oszczędzać paliwko

  3. #13
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał Karol88
    To nie jest wskaźnik ciśnienia turbo tylko podciśnienia w kolektorze ssącym
    Wakuometr :wink:
    Jak go podłączyłes?
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  4. #14
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Pewnie nie chodzi Ci o elektrykę, bo z tym to każdy by sobie poradził +,- i memory żadnej filozofii.

    Do zestawu jest dołączony wężyk z trójnikiem.
    Jak patrzysz od przodu na silnik to z górnego, prawego ramienia kolektora ssącego wychodzi czarny wężyk i idzie powiem że nie wiem do czego, ale zaraz za kolektorem (jakieś 5cm) przecinasz ten wężyk i wstawiasz trójnik. Do wolnego ramienia podłączasz wężyk z zestawu i prowadzisz go do kabiny. Drogę musisz wybrać sam biorąc pod uwagę miejsce zamontowania licznika. Pamiętaj aby wężyk w żadnym miejscu się nie załamał, bo licznik nic nie pokaże. Na koniec wężyk podłączasz do licznika. Ot Ci cała filozofia

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Przyznam, że obwódki prezentują się bardzo ładnie. Nie wiem czy u mnie efekt byłby również zadowalający, bo mam białe tarcze na zegarach ;//

    Co do wskaźnika podciśnienia z ciekawości zapytam - w jakim zakresie zmieniają się wskazania?

    Zastanawiam się jednak czy w silnikach z wtryskiem bezpośrednim taki wskaźnik ma rację bytu? W silnikach z gaźnikowym zasilaniem w paliwo wiem, że się sprawdzało, ale tu? Widzisz Kolego jakiś efekt?
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar nietyx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    .
    Postów
    693

    Domyślnie

    Cytat Napisał as
    Nie wiem czy u mnie efekt byłby również zadowalający, bo mam białe tarcze na zegarach ;//
    własnie się nad nimi zastanawiam, masz może zdjęcie jak to po ciemku wygląda oświetlone?

  7. #17
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Wskaźnik u mnie działa w zakresie od 0 do -0,7 bara

  8. #18
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    na bialych zegarach tez wyglada fajnie ja mam jeden zegar bialy i jest ok czy jak montowaliscie na nawiewach szczegolnie tych na drzwiach to musialiscie je przyklejac bo nie wchodza dokladnie ?

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Cytat Napisał nietyx
    Cytat Napisał as
    Nie wiem czy u mnie efekt byłby również zadowalający, bo mam białe tarcze na zegarach ;//
    własnie się nad nimi zastanawiam, masz może zdjęcie jak to po ciemku wygląda oświetlone?
    Jeśli mam być szczery- nie bardzo podobają mi się te białe tarcze zegarów, wydaje mi się, że czarne wyglądałyby ładniej. Może nie tyle same tarcze mi się nie podobają co właśnie podświetlenie, bo ten zielony jest trochę już wypłowiawy ;//

    A swoją drogą zastanawiam się czy białe tarcze zegarów były montowane seryjnie czy ktoś coś cudował?

    Cytat Napisał Karol88
    Wskaźnik u mnie działa w zakresie od 0 do -0,7 bara
    Pomaga Ci to coś w oszczędzaniu paliwa, widzisz jakiś pozytywny efekt? Ile Cię to kosztowało?

    Tak nieśmiało zapytam - co to za zegar nad wskaźnikiem podciśnienia na ssaniu?
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  10. #20
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał as
    czy białe tarcze zegarów były montowane seryjnie czy ktoś coś cudował?
    Nie było białych seryjnie. Ktoś tuningował :wink:
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


Podobne wątki

  1. [159] chromowane listwy
    Utworzone przez przemulus3 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-03-2022, 09:20
  2. Chromowane obwódki szyb w 159
    Utworzone przez Pankuś w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 12-01-2013, 22:08
  3. [155] chromowane ramki zegarów
    Utworzone przez thing w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 19:14
  4. chromowane dodatki do 156
    Utworzone przez b.pawelek w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-09-2007, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory