Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: cewka zapłonowa

  1. #1
    muro87
    Gość

    Domyślnie cewka zapłonowa

    Witajka,
    mam pytanko czy w alfie 145 TS 00r. można sprawdzić w jakiś sposób stan cewek, czy na komputerze pokaże jakiś błąd jakby któraś była uszkodzona ?
    po nocy silnik dziwnie pracuje, świece i kable wymienione, także zostają cewki tylko nie wiem od której zacząć i jak

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Wymontować i sprawdzić czy nie mają wyraźnych pęknięć obudowy. Komputer nie zdiagnozuje.

  3. #3
    muro87
    Gość

    Domyślnie

    Wszystkie mają jakieś pęknięcia od dołu ale czy to jest znak że mają jakieś przebicie ?

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał muro87 Zobacz post
    Wszystkie mają jakieś pęknięcia od dołu ale czy to jest znak że mają jakieś przebicie ?
    Nie.Taka uroda Boscha że często na dole jest popękana.
    Przebicia można sprawdzić na przyrządzie probierczym(tylko stary elektryk dziś takie coś ma w warsztacie).
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #5
    muro87
    Gość

    Domyślnie

    hmmm czyli najłatwiej kupić jedną cewkę i próbować znaleźć tą zepsutą ?

  6. #6
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał muro87 Zobacz post
    hmmm czyli najłatwiej kupić jedną cewkę i próbować znaleźć tą zepsutą ?
    A co się dzieje?Wypadają zapłony?
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #7
    muro87
    Gość

    Domyślnie

    z zimnego silnika odpalonego rano jak schodzi już ze ssania czuć drżenie na kierownicy, specyficzna praca silnika aż do rozgrzania, choć na ciepłym też nie pracuje wzorowo ale dużo lepiej niż na rozgrzewającym się.
    wymieniłem do tej pory
    sonda oryginał bosch nowy
    przepływka oryginał bosch nowy
    kable + fajki ngk nowe
    świece champion nowe
    czujnik wału oryginał nowy
    czujnik temperatury
    filtr powietrza plus sprawdzenie szczelności
    ustawienie rozrządu i przy okazji wymiana wałków i czujnik wałków

    spalanie po mieście ok 13 litrów beni(mam dość ciężką stopę ;-) a no i falują mi obroty na zimnym silniku, czyściłem przepustnicę i sterownik przepustnicy, efekt taki że nie falują już na ciepłym nooo ale pierdzi w tłumik, brzydka praca silnika i czuć niedopaloną benzynę z wydechu...więc stawiam na cewki, a nie wiem co to jest wypadanie zapłonu ;p

Podobne wątki

  1. [146] Cewka zapłonowa
    Utworzone przez mateusz23476 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 14:52
  2. [156] 2.5 V6 - cewka zapłonowa
    Utworzone przez dcfan w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-03-2013, 00:01
  3. [164] Cewka zapłonowa 164 V6 12V '95
    Utworzone przez Czarny1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-11-2011, 18:28
  4. [146] cewka zapłonowa
    Utworzone przez xaraf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-01-2009, 17:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory