Mam 215/45R17 i mam okazję w dobrej cenie kupić nówki 225/45R17. Pewno problemu by nie było gdyby nie to, że mam dystanse. Będę musiał ściągać dystanse i inwestować w śruby ?
Mam 215/45R17 i mam okazję w dobrej cenie kupić nówki 225/45R17. Pewno problemu by nie było gdyby nie to, że mam dystanse. Będę musiał ściągać dystanse i inwestować w śruby ?
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 08-10-2013 o 18:31
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
To zależy od felgi ( ET i szerokość ) ale raczej przy optymalnym ET tj.35 i szerokośći felgi min 7cali zapomnij o dystasach ( chyba ,że masz 5mm) .147 przy ET 35 dobrze się czuje w felgach do 8 cali szerokich ale już nie przy oponach 225 .
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF