Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Temat: 120 czy 170 KM

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wybór między 120KM a 170KM MA trzeba też rozważyć z trochę innej strony, jeśli będzie to nowe salonowe auto to śmiało brać 170MA, jeśli używane to może jednak wersja 120KM plus zrobić chip na ~150-160KM i śmigać + za zaoszczędzone pieniążki wrzucić dobre LPG i wogóle bezstresowo i tanio tłuc kilometry (na te dwa tematy chip+LPG pgadaj z kolegą Piotriixem => http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/6.html) . Niestety ale zaczynają mnie słuchy dochodzić o awariach modułu MA w wersjach 170KM, a jak trafi nam się to w aucie po gwarancji to mocno zaboli kieszeń.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    150KM z tego silnika?! +25% mocy? Jakoś mi się nie chce wierzyć...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    740

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Niestety ale zaczynają mnie słuchy dochodzić o awariach modułu MA w wersjach 170KM
    Słuchy czy może jednak konkrety?

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    150KM z tego silnika?! +25% mocy? Jakoś mi się nie chce wierzyć...
    44tunning ma w ofercie maksymalny program 147 KM - http://www.44tuning.pl/chip-tuning-a...-1.4-tb-120-km

    a ziptunning wyciska 152 KM - http://www.ziptuning.nl/pl/Chiptunin...79.html#header

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Pytanie jak długo taki silnik pojeździ... Magneti Marelli oferuje z MA 200KM, chociaż większość tunerów uważa, że bezpieczne maksimum to 185KM.

    W sumie Squadra (im można raczej ufać, trochę już w Alfach dłubią) wyciąga 142 KM:
    http://www.squadra-tuning.nl/autos/c.../auto/102.html

    Tylko że koszt chipa to mniej więcej różnica cenowa między 120KM a 170KM, więc średnio się to opłaca.
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 11-10-2013 o 08:51
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Pytanie jak długo taki silnik pojeździ... Magneti Marelli oferuje z MA 200KM, chociaż większość tunerów uważa, że bezpieczne maksimum to 185KM.

    W sumie Squadra (im można raczej ufać, trochę już w Alfach dłubią) wyciąga 142 KM:
    http://www.squadra-tuning.nl/autos/c.../auto/102.html

    Tylko że koszt chipa to mniej więcej różnica cenowa między 120KM a 170KM, więc średnio się to opłaca.
    ale ale ale ale Radku.......
    kol pisał o zestawie: tuning + lpg (dobre Liquid Petroleum Gas-najlepsze dobrze czym natura obdarzyła naszą próżność) więc należy rozpatrywać obie opcje razem, nie osobno, wtedy nawet 142hp + lpg, no nie powiesz radosławie że to źle brzmi? to jest bardzo dobra koncepcja.....
    zawsze paczeć trzeba żeby plusy 170koni nie prrzesłoniły minusów multiara? aj

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    W przypadku gazowania to faktycznie ma sens. Te 142 powinno już całkiem rozsądnie bujać tym samochodzikiem .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #28
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Suchedniów
    Auto
    Szukam :D
    Postów
    8

    Domyślnie

    Myślę że przy wyborze 120km /170km lepiej wybrać 170 bo wcale nie pali więcej a o ile lepiej jeździ, choć na pierwsze auto dla kierowcy bez doświadczenia 170km to stanowczo za dużo, więc trzeba się zastanowić czy kupić 120km i ewentualnie chipować jak braknie mocy czy brać 170km i jeździć bardzo rozsądnie zwracając uwagę na brak doświadczenia i umiejętności

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Jak wyżej - chipowanie 120KM przy zamiarze jeżdżenia na benzynie mija się raczej z celem.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #30
    Użytkownik Świeżak Avatar Robalgis
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW 1.9 16v JTD 2006, Fiat 126p 1988, Ducati Monster 695 2007, AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)
    Postów
    229

    Domyślnie

    Jeśli cena zakupu nie stanowi problemu, to brałbym (np. dla żony, która w lipcu odebrała prawko) oczywiście 170 KM. Mocy nigdy nie za wiele. To prawda, że mało doświadczony kierowca może zrobić coś głupiego nawet w 1.2 8v, więc przy tej mocy rozwaga, pokora i spokojne uczenie się jeździć (bo po odebraniu prawka nie potrafi się jeździć, ma się uprawnienia do nauki). W Julkach jest DNA, więc na początku w trybie "A", potem "N" a jak już się człowiek podszkoli w trybie "D".
    Ja zdawałem prawko na maluchu, rozpoczynałem swoją karierę również na tym sprzęcie. Gdybym w wieku 17 lat dysponował mocą 170 KM nie wiem czy bym tu z Wami pisał. Mało człowiek miał wtedy w głowie a i tak uważał się za 'mistrza kierownicy'. Ot, młodość.
    Ostatnio edytowane przez Robalgis ; 11-10-2013 o 12:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory