Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 55

Temat: 120 czy 170 KM

  1. #31
    Użytkownik Świeżak Avatar serial
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    była Giulietta 1.4 170 Sport; jest Stelvio Super 200
    Postów
    89

    Domyślnie

    W USA na 18 urodziny dostaje się od rodziców 5 litrowe potwory i jakoś ludzie dają radę

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Trochę lepsze drogi niż u nas, co? Poza tym tam się chyba z rodzicami rok jeździ...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar serial
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    była Giulietta 1.4 170 Sport; jest Stelvio Super 200
    Postów
    89

    Domyślnie

    Drogi może i lepsze ale przy 400 KM to nie wiem czy nie bezpieczniej u nas 170 KM

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    A skąd wiesz, że dają radę? Po prostu pomniejsze wypadki nie przedostają się w mediach przez ocean. Te co bardziej spektakularne to i owszem. Pamiętam przypadek sprzed dwóch lat bodajże, jak ekipa nastolatków pojechała na jakiś opuszczony pas startowy testować nowe M5. Szczątki wyglądały mniej więcej jak nasz Tupolew.

    - - - Updated - - -

    Edit:

    A nie, to już 5 lat minęło: http://www.motorauthority.com/news/1...n-bmw-m5-crash
    I chłopak pytał się na forum nawet jak tym jeździć, na tym forum, tu wątek już "po": http://www.m5board.com/vbulletin/e60...-5-killed.html
    ___

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał serial Zobacz post
    W USA na 18 urodziny dostaje się od rodziców 5 litrowe potwory i jakoś ludzie dają radę
    a tam ameryka to dla byka a my tu w europie a konkretnie w polszczy a to jednak duuuuuuuża różnica,
    trzeba mierzyć siły na zamiary, jak jest hajc i potrzeba nieco więcej miziania w jajca (w tym przypadku w ci...e) to brać 170 i jeździć, ale jeśli nie ma potrzeby to 120hp + lpg będzie gut....
    zresztą w america te 5litrowe prezenty dla młodzieży już nie takie oczywiste w świetle jednak kryzysu jak i co by nie mówić to wysokich cen paliw, wujek wizytował stanki ostatnio w 2002, galonik kosztował 1,5 a nawet 1,3 w las vegas i wtedy 5litrowce były ok, w chwili obecnej to jest 3,5 prawie wiec i to sie skończyło.....

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    zdecydowanie 170KM, nie trzeba przeciez pelnej mocy wykorzystwac caly czas a przy srednich predkosciach bedzie nawet bardziej ekonomiczny niz 120KM (ta sama moc co w 120KM osiagana jest przy nizszych rpm). Ja raczej depcze dosc mocno swoja julke ale testowalem kiedys ekonomiczna jazde i w trybie mieszanym miasto i troche poza miastem, max speed 100 km/h spalilem 6.1 L / 100 km

    a gdy przyjdzie do szybkiego schowania sie przy wyprzedzaniu TIRa nadwyzka mocy bedzie nieoceniona, bezpieczenstwo tzw. czynne..

  7. #37
    Użytkownik Embrion Avatar Nevan
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Distinctive MA Sportiva QV Line
    Postów
    14

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wybór między 120KM a 170KM MA trzeba też rozważyć z trochę innej strony, jeśli będzie to nowe salonowe auto to śmiało brać 170MA, jeśli używane to może jednak wersja 120KM plus zrobić chip na ~150-160KM i śmigać + za zaoszczędzone pieniążki wrzucić dobre LPG i wogóle bezstresowo i tanio tłuc kilometry (na te dwa tematy chip+LPG pgadaj z kolegą Piotriixem => http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/6.html) . Niestety ale zaczynają mnie słuchy dochodzić o awariach modułu MA w wersjach 170KM, a jak trafi nam się to w aucie po gwarancji to mocno zaboli kieszeń.
    Z tego co się orientuję, ona chce kupić auto z salonu a powyższe rozwiązanie wiąże się z utratą gwarancji...

  8. #38
    Użytkownik Świeżak Avatar serial
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    była Giulietta 1.4 170 Sport; jest Stelvio Super 200
    Postów
    89

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    A skąd wiesz, że dają radę? Po prostu pomniejsze wypadki nie przedostają się w mediach przez ocean. Te co bardziej spektakularne to i owszem. Pamiętam przypadek sprzed dwóch lat bodajże, jak ekipa nastolatków pojechała na jakiś opuszczony pas startowy testować nowe M5. Szczątki wyglądały mniej więcej jak nasz Tupolew.

    - - - Updated - - -



    Edit:

    A nie, to już 5 lat minęło: http://www.motorauthority.com/news/1...n-bmw-m5-crash
    I chłopak pytał się na forum nawet jak tym jeździć, na tym forum, tu wątek już "po": http://www.m5board.com/vbulletin/e60...-5-killed.html
    Oczywiście że są wypadki, ale u nas też są i maluchami i innymi "słabymi" samochodami też sie rozwalają więc tu by trzeba mieć konkretne statystyki żeby polemizować. Auto z 170 KM jest bezpieczniejsze w przypadku wyprzedzania, a w trybie N jeździ jak 120 KM. Poza tym nie przesadzajmy że Giulietta z 170 KM to jakaś rakieta.

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar delli
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    AR 159 SW 2,0 JTDm Alfa Rosso :)
    Postów
    41

    Domyślnie

    Silnik silnikem, ale pomyśl nad kolorem Gulietta w barwach Alfa Rosso (289) wygląda rewelacyjnie: klasycznie i piekielnie dynamicznie - nawet jeśli ma 120KM.

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał una alfista Zobacz post
    witam,

    Czy moglibyście mi coś doradzić?

    Dziękuję bardzo za pomoc!
    Pytanie czego oczekujesz. Miedzy tymi dwoma silnikami będzie spora różnica w cenie, rozważ czy po prostu ta moc ma ona dla Ciebie taką wartość w przełożeniu na złotówki.
    Ja przed kupieniem 120KM jechałem 170KM. Owszem wrażenie wciskania w fotel fajniejsze, ale czy warte tej ceny ? Licząc wprost w kasie - nie, patrząc na dodatki jakie możesz mieć zamiast tych 50KM moim zdaniem tez nie.

    Dla mnie sto razy fajniejszy był szklany dach i pełna skóra (obydwa dodatki szczerze polecam) i chyba nawet jeszcze jakiś dodatkowo niż ta różnica 50 KM. "Luksusy" odczuwasz każdego dnia, mocy użyjesz czasami. Ja pewnie więcej czasu tkwię w korkach niż mam okazje "pocisnąc" więc wybrałem rzeczy cieszące oko w korku, a nie szybkość z jaką odjadę po wyjechaniu przez niego

    Więc jak Cie stać - bierz 170KM. Jak masz na to rezygnować ze spełniania innych marzeń - odpuść, 120KM też fajnie jeżdzi
    Co do spalania.
    Moim zdaniem spalanie pomiń w rozważaniach - oba silniki jadąc tak samo będa palic podobnie. Rożnica będzie w granicy to jakiej będziesz w stanie dojść "ciężką nogą", w 120KM będzie to 10l, w 170KM o 2-3 litry więcej.

    PS. A najlepiej podjedz do dealera i sama różnice tak jak ja Oczywiście ustawiając DNA w tryb "D"

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory