Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: przewody zapłonowe

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar harald
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Serock -35 km od warszawy
    Auto
    chwilowo brak AR:(
    Postów
    66

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bond 007 Zobacz post
    Jak to sprawdzić bo nie bardzo wiem ???
    podpinam się pod pytanie kolegi;p

  2. #12
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bond 007 Zobacz post
    Jak to sprawdzić bo nie bardzo wiem ???
    Po lewej stronie auta, na końcu listwy paliwowej jest zaworek. Jak wentyl w kole.
    Fachowo trzeba by było nakręcić na występujący tam gwint manometr z odpowiednią końcówką i odczytać wynik.
    Nawet stosowny manometr zakupiłem i po nocy nacisnałem ten wentyl cienkim śrubokretem a tam zero ciśnienia. Ciśnienie po nocy schodziło do zera i musiałem dłużej kręcić niż pompa napompowała do przewodów.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bond 007
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    okolice Nowej Dęby
    Auto
    Była156 1.8 TS 144km Vialle. Jest 156 1.9 JTD 115km i 156 1.9JTD 140km.
    Postów
    295

    Domyślnie

    faktycznie, po naciśnięciu tego "wentyla" wypłynęło kilka malutkich kropelek i nic , ciśnienia nie ma,
    co to za zawór bo nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie? czy może trzeba kupić całą pompę??

  4. #14
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bond 007 Zobacz post
    faktycznie, po naciśnięciu tego "wentyla" wypłynęło kilka malutkich kropelek i nic , ciśnienia nie ma,
    co to za zawór bo nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie? czy może trzeba kupić całą pompę??
    Jak chcesz, ale potrzebny Ci tylko oring za 30gr:-)

    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...6ts_156_a.html

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bond 007
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    okolice Nowej Dęby
    Auto
    Była156 1.8 TS 144km Vialle. Jest 156 1.9 JTD 115km i 156 1.9JTD 140km.
    Postów
    295

    Domyślnie

    kurcze, już nic z tego nie rozumiem, poprzednio bella stała 8 godz. i ciśnienia nie było wcale, dziś sprawdziłem ponownie i jest duże ciśnienie po 24 godz. postoju !!!!

  6. #16
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bond 007 Zobacz post
    kurcze, już nic z tego nie rozumiem, poprzednio bella stała 8 godz. i ciśnienia nie było wcale, dziś sprawdziłem ponownie i jest duże ciśnienie po 24 godz. postoju !!!!
    A jak ciśnienie miałeś O.K. to paliła na rys?
    Tankowałeś w międzyczasie?

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bond 007
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    okolice Nowej Dęby
    Auto
    Była156 1.8 TS 144km Vialle. Jest 156 1.9 JTD 115km i 156 1.9JTD 140km.
    Postów
    295

    Domyślnie

    nie tankowałem , mam prawie pełny bak, raz trzeba kręcić ok 5sek i zapala, natomiast raz zapala po chwili, silnik się dławi przez kilka sek i pracuje normalnie, za każdym kolejnym odpaleniem odpala od razu

Podobne wątki

  1. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Winiar00 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 19-10-2014, 19:01
  2. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez zaviaseq w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 22-07-2013, 16:14
  3. [GTV] Przewody zapłonowe TB-ki
    Utworzone przez ArekD w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 16:24
  4. [155] Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 21:27
  5. 145 1,7 16v BX - Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory