Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: [146] akumulator

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    nie unosze sie kolego broń boże tylko uważam że wprowadziłeś kolegę w błąd twierdząc że takie coś to norma

    P.S obawiam się że pierw trzeba zajrzec do alternatora a dopiero pozniej zmieniac akumulator ale życze żeby kontrolka gasłą po opaleniu tak jak byc powinno
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  2. #12
    showtime
    Gość

    Domyślnie

    No i sprawdzone. Nowy akumulator wlozony:

    Pomiary:
    * auto w stanie spoczynku: 12,4
    * po odpaleniu: 11,6
    * po naciśnieciu gazu (znika kontrolka, wlacza sie ladowanie): 14,6

    Takie są pomiary. Alfasound, jakie wnioski?

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    trzeba zajrzeć do alternatora , nigdy nie uznam czegoś takiego za norme
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stolica(nie mylić z wsią Warszawa)
    Auto
    146 1996r 1,4 BOXER + LPG
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał showtime
    No i sprawdzone. Nowy akumulator wlozony:

    Pomiary:
    * auto w stanie spoczynku: 12,4
    * po odpaleniu: 11,6
    * po naciśnieciu gazu (znika kontrolka, wlacza sie ladowanie): 14,6

    Takie są pomiary. Alfasound, jakie wnioski?
    Alfasound ma rację.Twój regulator napięcia nie działa prawidłowo.Każdy silnik na wolnych obrotach powinien zapewnić ładowanie akumulatora.Nic z tym wspólnego nie mają niższe wolne obroty w TD.W silnikach TD jest inna przekładnia pasowa zapewniająca odpowiednie obroty alternatora.
    Ale jak tylko nie trzymasz zbyt długo silnika na wolnych obrotach to można z tym jeździć.

  5. #15
    showtime
    Gość

    Domyślnie

    Ja po odpaleniu daje zawsze z minutke na to zeby turbinka sie nasmarowala i dopiero naciskam gaz. Po nacisnieciu gazu kontrolka znika i jest ladowanie

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Prędzej czy później i tak będziesz musiał to zrobić , z reguły usterki się same nie naprawiają a chrzanią jeszcze bardziej.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar dencior
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Huta Krzeszowska
    Auto
    159 jtdm 8v; DL1000
    Postów
    95

    Domyślnie

    Witam. Mi również nie wydaje się normalna ta kontrolka ładowania. Z tego co mi wiadomo to alternator powinien dawać odpowiednie napięcie już przy najniższych obrotach silnika, w przeciwieństwie do prądnicy w której napięcie zależy od obrotów.

  8. #18
    Panicz Jakub
    Gość

    Domyślnie

    Czołem,
    ja śmigam na Centrze Futurze pół rocznej i ma pojemność 55 AH, gdyż patrząc na to że pokonuje krótkie odcinki, nie widzę potrzeby używania większej pojemności akumulatora na wgląd na to że się nie doładuje do końca po przejechaniu 5 KM.

    Kupiłem w Krakowskim sklepie Auto Wanda za bodajże 279 pln - polecam, dodatkowo za 10 pln dojeżdzaja w granicach Krakowa na miejsce do klienta i sami montują wszystko.

  9. #19
    Voyager_1988
    Gość

    Domyślnie

    no kolego a daloby rade żebyś mi zdobył ten akumulator po tej nizszej cenie ??

  10. #20
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    To ja koledzy napisze tak.U mnie jest taki objaw ze po odpaleniu kontrolka sie pali (na cieplym silniku) jak odpalam na calkiem zimnym to wtedy gasnie od razu.Uwazam ze jest to normalny objaw a dlatego ze alternator potrzebuje pradu wzbudzenia ktory generuje sie przy obrotach ok 900-1100.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Podobne wątki

  1. Akumulator
    Utworzone przez groda w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-01-2013, 13:02
  2. [Giulietta] Akumulator:(
    Utworzone przez kaponee w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 20:15
  3. Akumulator
    Utworzone przez tuzi5 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-09-2011, 15:55
  4. akumulator-alarm-akumulator...
    Utworzone przez luj666 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 13:28
  5. [164] Akumulator
    Utworzone przez zawigrze w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-06-2011, 14:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory