Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: stabilizator przód

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    otwock
    Auto
    alfa 147 jtd 2001
    Postów
    75

    Domyślnie

    Już po wymianie!Przyznam że nie było to łatwe,ale udało się.Trzeba uzbroić się w cierpliwość żeby to wszystko z powrotem poskładać.U mnie stabilizator miał 24 mm,a gumy kupiłem 22 mm -pasowały idealnie.W samochodzie cisza

  2. #22
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Murowana Goślina
    Auto
    AR 147 JTD 116KM 2001 rok
    Postów
    21

    Domyślnie

    a kolega jak wymieniał, opuszczal sanki na dół czy odkręcal śruby potem rozwiercanie itp??

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał eros662 Zobacz post
    a kolega jak wymieniał, opuszczal sanki na dół czy odkręcal śruby potem rozwiercanie itp??
    Jak chcesz zrobic dobrze to opuśc sanki wyciągnij cały stab wyczyśc- ja jeszcze lekko zespawałem obejmy i już tak jeżdzę 55 tyś km

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Ogółem z tymi średnicami co tu wszyscy piszą.. to zapominają wspomnieć o stopniu zużycia stabilizatora.. wiadomo że powierzchnia tego metalu się ściera do tego ulega zgniatania.. stąd jak tu niektórzy piszą że mają stabilizator 24mm a pasowała idealnie tuleja 22mm.. Ja mam stabilizatory z GTA po malowaniu proszkowym to jeden jest 18mm tylny jak powinno być.. a drugi chyba za grubo im wyszedł w lakierni i zamiast 23mm ma prawie 25mm po lakierowaniu.. bo mierzyłem przed i po lakierowaniu..

    Także różnie to bywa ważne żeby sztywno siedziała tuleja.. Polecam PU montować.. jest nieco sztywniej ale efekt na dłużej.. zwłaszcza jak bawimy się w regenerowanie samemu to szanujmy swój czas i roboczogodziny..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    otwock
    Auto
    alfa 147 jtd 2001
    Postów
    75

    Domyślnie

    wymieniałem bez opuszczania sanek.trochę poobcierałem ręce ale dałem rade

  6. #26
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Ogółem z tymi średnicami co tu wszyscy piszą.. to zapominają wspomnieć o stopniu zużycia stabilizatora.. wiadomo że powierzchnia tego metalu się ściera do tego ulega zgniatania..
    i właśnie dla tego na wiekowy stab 22 warto kupić gumy 21
    ale jak ktoś chce i poczyta to spokojnie dojdzie do takich wniosków








  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Murowana Goślina
    Auto
    AR 147 JTD 116KM 2001 rok
    Postów
    21

    Domyślnie

    Nom jestem również po wymianie gum, ale bez opuszczania sanek nie dałem tego zrobić gdyż był problem z wyciągnięciem stabilizatora, także sanki opuszczone potem jeszcze naciągnięte w dół by było więcej miejsca i dało rade stabilizator wyciągnąć. Teraz nastała błoga cisza, stabilizator miałem 24mm gumy założyłem 22mm

  8. #28
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 8v
    Postów
    6

    Domyślnie

    Prośba o pomoc. Mechanik już czeka z podnośnikiem a ja nie wiem które gumy kupić. Mam AR 1.9 jtd 115 km. Posiłkuję się stroną intercars oraz tedgum http://tedgum.pl/sklep/index.php?cPath=47_937_2518_4010 i nie ma wymiarów o jakich piszecie. Są 18mm, 19mm, 20mm oraz 24mm(nie za duza?). Dylemat mam spory przyznam szczerze, ale nie moge sie zdecydowac jaka czesc kupic. Auto tłucze na wybojach, nierownosciach co nie przystoi Alfie. Pomożecie?


    http://sklep.intercars.com.pl/#/dyna...ra&leaf=101678 na tej stronie bodajże dwa rozmiary więcej.
    Ostatnio edytowane przez Bart3k ; 24-10-2013 o 21:48

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Annik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Giulia VELOCE Q4 MY20
    Postów
    337

    Domyślnie

    Koledzy,
    czy do opuszczenia sanek trzeba jakoś podwiesić silnik? Nie wpadnie mi to wszystko do kanału?

    Pozdr.
    DF

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Cytat Napisał Annik Zobacz post
    Koledzy,
    czy do opuszczenia sanek trzeba jakoś podwiesić silnik? Nie wpadnie mi to wszystko do kanału?
    Nic nie wpadnie do kanału. Sanek nie odkręcaj do końca tylko popuść, tam są długie śruby więc miejsca jest na tyle, że powinieneś bez problemów dobrać się do staba.
    Pozdrawiam Zb

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

Podobne wątki

  1. Stabilizator drążek stabilizatora przód
    Utworzone przez EGONZGIERZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-03-2014, 16:54
  2. Stabilizator przód, czy tak powinien wyglądać?
    Utworzone przez minciu w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 21-10-2009, 07:32
  3. [156] stabilizator przód,tył
    Utworzone przez lukasz4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-03-2008, 10:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory