Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Znawcy

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie Znawcy

    Bylem sobie niedawno na badaniu technicznym. a propo nie przeszla z powodu slabego recznego, ale juz naprawilem, spadla jedna linka z mocowania. W owym warsztacie pracuje dwoch polakow mechanikow i jakas polka na recepcji, nawet seksowna Gosciu mi przylazi i pyta sie co ja w tej alfie widze ze ja mam juz pare lat i tego typu dyrdymaly. gada ze jemu sie nie podobaja to mu mowie ze nie musza. I mi jeszcze gada czy jego bmw 520 nie chce kupic czy tam 523. Powiedzialem mu ze nie kreca mnie takie auta niemieckie ale do sedna, przylazl znowu i gada ze wymiana alternatora w tym moim samochodzie tysiac funtow, co za pajac. i ze tylko od dilera czesc, chbya nie wie ze mozna zregenerowac cos takiego jak alternator. byl strasznie podekscytowany i chyba myslal ze sie przeraze i oddam ja od razu na zlom. poparl swoje bzdury teza "no bo to stara alfa". ale to jeszcze nei sedno, gada mi ze treba caly silnik wyjmowac haha, jelop jeden, boze czemu ci ludzie sa tacy tepi, widac ze nie zna sie na aucie kompletnie ale musi wygadywac te swoje bzdury. nawet nie dyskutowalem. owszem trzeba zrobic duzo przy wymianie alternatora, ale nie wyjmowac silnika! ech.... jestem z reguly opanowany ale tacy mnie mocno oslabiaja.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Nie ma co sie przejmować , ja też słyszałem różne złosliwe komentarze i to od "niby" mechanika Alfa Romeo . Na samym początku zachwycał się moją 155 a gdy napisałem na forum że spierdzielił robotę to wtedy się naczytałem jaki to ja mam pażdzież :mrgreen:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    wasyl ale z tego co ja wiem to jest naprawde duzy problem by wyciagnac alternator czy rozrusznik i najlepiej robi sie to na wyciagnietym silniku.Jak robilem napinacz to lukalem jak wyciagnac alternator.Uwierz mi.Jest gorzej niz zle A co do tego pajaca to nie stresuj sie.Ja tez slucham pierdol typu ooo kupiles druga taka sama bla bla.Odpowiadam wtedy.To jest moje auto i gowno ci do tego.Ja sie ciebie nie czepiam czym ty jezdzisz a jak jeszcze cos ktos marudzi to kwituje krotko z usmiechem na twarzy.Pocaluj mnie w dupe hehe
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    Nie ma co sie przejmować , ja też słyszałem różne złosliwe komentarze i to od "niby" mechanika Alfa Romeo . Na samym początku zachwycał się moją 155 a gdy napisałem na forum że spierdzielił robotę to wtedy się naczytałem jaki to ja mam pażdzież


    Lukaszu, oczywiscie wszystko najlepiej byloby robic na wyciagnietym silniku Wiem ze robota jest po ***ju, ale w tym wypadku wystarczy silnik opuscic.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  5. #5
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    No wlasnie nie wiem jak z tym opuszczaniem silnika bo tam stabilizator jest czy drazek reakcyjny jakos tak nie pamietam dobrze.Jak bede mial kanal to zobacze dokladnie chyba ze Ty juz wiesz na 100%
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Stabilizator wyjmujesz z cala belka i wahaczami, belka czy jak to sie tam nazywa po polskiemu odkrecasz tylnia lape i opuszczasz silnik. wczesniej nalezy tez zdjac kolo i nadkole
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  7. #7
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Masz na mysli ławe tak?Tez mi sie slowa czasami zapominaly badz mieszaly jak bylem w Anglii :shock: Coniektorym moze sie to wydac dziwne ale tak jest.wasyl oby alternator i rozrusznik chodzily u nas i innych uzytkownikow V6 wiecznie
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    no i <piwo>
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,408

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl
    Stabilizator wyjmujesz z cala belka i wahaczami, belka czy jak to sie tam nazywa po polskiemu odkrecasz tylnia lape i opuszczasz silnik. wczesniej nalezy tez zdjac kolo i nadkole
    Dobrze prawisz kolego. :wink:
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #10
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    W 164 akurat do alternatora to zrobiłem sobie dostęp ściągając reflektor. Co do sugestii różnych i różnistych oraz uwag co do auta to jestem głuchy.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-04-2013, 14:23
  2. [159] Wielkie pytanie. Znawcy 159 proszeni o pomoc i podpowiedz!
    Utworzone przez Kimi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 00:32
  3. Pytanie dla prawdziwego znawcy ?
    Utworzone przez siwcu w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 03-12-2009, 22:59
  4. Dziwna teoria znawcy Alf
    Utworzone przez tomkap w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 04-01-2009, 18:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory