Ja zużyłem już litr na dolewkę i na tą chwilę nie widzę różnicy ani na plus ani na minus. Ale pewnie zaprocentuje na przyszłość.
Mam nadzieję i nie zarzucam dolewek.
Pozdr.
DF
Ja zużyłem już litr na dolewkę i na tą chwilę nie widzę różnicy ani na plus ani na minus. Ale pewnie zaprocentuje na przyszłość.
Mam nadzieję i nie zarzucam dolewek.
Pozdr.
DF
3 PEŁNE TANKOWANIA przepłukują ukł. paliwowy
Dla czego 3 pełne, a nie 4 albo 2 ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Z doświadczenia obserwowałem przeźroczysty przewód paliwowy. Dopiero przy 3 zbiorniku nie był czerwonyA w zwyczaju z pracy w wypożyczalniach aut mam tak aby tankować od pustego do pełnego.
Bak też taka mieszanka czyści?
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Pompa CR jest smarowana olejem napędowym, a do czyszczenia układu nie lepiej użyć Liqul Moly na przykład? Tak jak pisałem wczesniej , gość od wtrysków Bosch odradzał stosowanie oleju 2T " zagęszcza ON i powoduje opory w pracy wysilonego układu CR" . Polecał jednak preparat firmy https://www.google.pl/search?q=wurth...ml%3B450%3B600
Z ciekawości rozebraliśmy w ostatnim tygodniu pompę CR, która fiksowała z ciśnieniem.
W takim elemencie po rozebraniu widać dopiero różnicę. Elementy współpracujące odpowiadające za wytwarzanie ciśnienia najzwyczajniej w świecie zacierają się z braku smarowania, co jest właśnie spowodowane kiepskim smarowaniem przez paliwo. Stosowanie 2T ma zapobiegać takim sytuacjom, a nie coś polepszać, poprawiać. Jeśli pompa zaczyna mieć "dość", ale jeszcze jako tako pracuje, to wtedy możemy zauważyć poprawę pracy silnika. podobnie z wtryskiwaczami, ale o tym było już napisane wcześniej. To bardziej profilaktyka/prewencja, niż poprawianie. Najważniejsze jest to, ze sposób jest tani i naprawdę może pomóc.
- - - Updated - - -
Raczej rozpuszczają syf .
- - - Updated - - -
Odradzał Tobie to z prostej przyczyny, jeśli wszyscy by to stosowali, to mógł by nie mieć zajęcia niestety.
Przy tych proporcjach nie wiem co niby ma się zagęścić. ON to olej, 2T również olej, a olej z olejem po prostu się miesza i powstaje jednorodna ciecz, jedynie właściwości są zmienione.
Wcześniej wolałem się nie wypowiadać aż sam pokombinowałem, i faktycznie dobrze to działa.
Kolega @sdero fajnie opisał przypadek z korektami, i to faktycznie fenomen. Przy 2.4 JTDm i korekcie jednego wtrysku ponad +4 po terapii wstrząsowej 2T udało się go uratować i zaoszczędzić klientowi ponad 1 kpln.
Mieszanie z innymi preparatami, typu depresator również działa i nic się nie dzieje. Testy długodystansowe przebiegły pomyślnie.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Pompa jest smarowana ON ale obecny ON po usunięciu związków siarki stracił na swoich właściwościach smarnych. Stąd opiłki. Z resztą badania i naukowe opracowania są w tym. Gość od wtrysków Bosch pokazywał Ci jakieś wiarygodne badania, pomiary w jakim stopniu zagęszcza to ON, czy to taki chłopski teoretyk ? Oczywiście to pytanie retoryczne, bo wiem, że to "widzi mi się" tego fachmana
Już na zwykłą logikę jest to #$% farmazonów. Nie słuchaj go200 ml na 60 l paliwa zagęści ON i w dodatku takie rozpuszczenie będzie miało wpływ na opory gdy jest to środek posiadający właściwości smarne
![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
3 zbiorniki miałem na myśli pełną wymianę płynów. Np jeżeli będziesz jeździł na oleju opałowym, to dopiero trzecie pełne tankowanie wymieni paliwo na inne np olej napędowy.
Tak jak moi dwaj przedmówcy mówią to jest najprawdziwsza prawda z oczywistych oczywistości. Wspaniałe są do tego dodatkowe efekty wspomniane na wcześniejszych bagatela pięćdziesięciu stronach wątku. A to takie jak:
-Smarowanie pompy wysokiego ciśnienia common rail (WC)
-smarowanie wtryskiwaczy
-samrowanie cylindra od strony komory spalania
-doszczelnienie silnika (cylindrów na pierścieniach= większa kompresja= większy moment i moc)
-zapobieganie opiłkowaniu pompy WC > konsekwencje patrz wczesniejsze posty
-polepszenie właściwości paliwa w zimie
-zwiększenie ciśnienia w układzie zasilania silnika po stronie wysokiego ciśnienia (czyli na listwie)> precyzyjniejsze dawkowanie> więcej mocy i mniejsze spalanie
-oszczędności portfela na serwisie i spalaniu
Czy do pozostałej grupy sceptyków nie dociera, że to jest DOBRE i daje realne oszczędności? (tak jak z palaczami....)
Wszystkie srewisy układów CR niezalecają, ponieważ bezpośrednio dzięki temu mają mniej pracy i pieniędzy.
- - - Updated - - -
3 zbiorniki miałem na myśli pełną wymianę płynów. Np jeżeli będziesz jeździł na oleju opałowym, to dopiero trzecie pełne tankowanie wymieni paliwo na inne np olej napędowy.
Tak jak moi dwaj przedmówcy mówią to jest najprawdziwsza prawda z oczywistych oczywistości. Wspaniałe są do tego dodatkowe efekty wspomniane na wcześniejszych bagatela pięćdziesięciu stronach wątku. A to takie jak:
-Smarowanie pompy wysokiego ciśnienia common rail (WC)
-smarowanie wtryskiwaczy
-samrowanie cylindra od strony komory spalania
-doszczelnienie silnika (cylindrów na pierścieniach= większa kompresja= większy moment i moc)
-zapobieganie opiłkowaniu pompy WC > konsekwencje patrz wczesniejsze posty
-polepszenie właściwości paliwa w zimie
-zwiększenie ciśnienia w układzie zasilania silnika po stronie wysokiego ciśnienia (czyli na listwie)> precyzyjniejsze dawkowanie> więcej mocy i mniejsze spalanie
-oszczędności portfela na serwisie i spalaniu
Czy do pozostałej grupy sceptyków nie dociera, że to jest DOBRE i daje realne oszczędności? (tak jak z palaczami....)
Wszystkie srewisy układów CR niezalecają, ponieważ bezpośrednio dzięki temu mają mniej pracy i pieniędzy.
- - - Updated - - -
3 zbiorniki miałem na myśli pełną wymianę płynów. Np jeżeli będziesz jeździł na oleju opałowym, to dopiero trzecie pełne tankowanie wymieni paliwo na inne np olej napędowy.
Tak jak moi dwaj przedmówcy mówią to jest najprawdziwsza prawda z oczywistych oczywistości. Wspaniałe są do tego dodatkowe efekty wspomniane na wcześniejszych bagatela pięćdziesięciu stronach wątku. A to takie jak:
-Smarowanie pompy wysokiego ciśnienia common rail (WC)
-smarowanie wtryskiwaczy
-samrowanie cylindra od strony komory spalania
-doszczelnienie silnika (cylindrów na pierścieniach= większa kompresja= większy moment i moc)
-zapobieganie opiłkowaniu pompy WC > konsekwencje patrz wczesniejsze posty
-polepszenie właściwości paliwa w zimie
-zwiększenie ciśnienia w układzie zasilania silnika po stronie wysokiego ciśnienia (czyli na listwie)> precyzyjniejsze dawkowanie> więcej mocy i mniejsze spalanie
-oszczędności portfela na serwisie i spalaniu
Czy do pozostałej grupy sceptyków nie dociera, że to jest DOBRE i daje realne oszczędności? (tak jak z palaczami....)
Wszystkie srewisy układów CR niezalecają, ponieważ bezpośrednio dzięki temu mają mniej pracy i pieniędzy.
http://tanieczesci24.com/opis/423722...ml#description
Połowa w opisie to prawda a druga połowa to są skutki uboczne. np bakterie.... żadne bakterie nie żyją w olejach rafinowanych. wycisza silnik, bo dawkowanie jest precyzyjne. wiele efektów jest efektem tego jednego wyższego ciśnienia lepszego paliwa i lepszego dawkowania.
Co do produktów dedykowanych do CR to ok, ale one są znacznie droższe od olejów 2T. (koszt orlenowskiego pół syntetyka, 12-25 zł za litr)
Ostatnio edytowane przez supermajku ; 01-11-2013 o 12:43 Powód: opis dadatku do paliwa wurth