na pewno nie ma 240 koni, biedna wersja
. a tak po za tym to spoko
![]()
na pewno nie ma 240 koni, biedna wersja
. a tak po za tym to spoko
![]()
No właśnie sprawdziłem na kompie i mam logi z poliftowej V6 z Aisinem.
Może to jakaś rzeźba była, ale nie wiem, czy ktoś elektronicznie by to tak elegancko pożenił. Bo bankowo ecu motoru musi się dogadywać z ecu skrzynki.
Chyba, że wydłubali cały zestaw z Thesis.
Macie jakieś źródło, gdzie napisali o tym?
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
o czym? Thesies miał aisina na pewno w 2.4 20v i 3.0 a 166 w benzynie na zawsze pozostała z przestarzałym Zf-em skazując poliftową 166 na porażkę .potwierdzenie masz zapewne np. w instrukcji poliftowej
Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 02-11-2013 o 19:13
Nie ukrywam że mnie to trochę interesuje bo na wiosnę chce kupić 166 V6...
Asin jest od ZF:
lepszy/gorszy
mniej/bardziej awaryjny/wytrzymały
mniej/bardziej płynny
?
Była: 156 1.9JTD SP3
Mówią, że Aisin to totalne padło, że na pewno się zj... tylko nie wiadomo kiedy.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
skoro chcesz kupić v6 to aisin 55-50sn cię interesować nie musi bo w v6 to on jest ale np. w lagunie II a nie w 166. W 166 3.0 jest tylko skrzynia ZF-a. Jeśli chodzi o opinię to na pewno Zf 4hp20 ma lepszą niż skrzynia japońska . ale jeśli chodzi o 166 to wydaje mi się odsetek uszkodzonych skrzyń obu producentów jest podobny.
Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 02-11-2013 o 20:02