Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Obniżenie a geometria kół

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    w SP tył tak samo, przód na zero

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Jest tam rubryka-Przeswit-tabele odniesienia.Tam szukac zmian w zaleznosci od wysokosci nadwozia.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar GregoR
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Grudziądz - Włocławek
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 120KM 2009r.
    Postów
    229

    Domyślnie

    Dzisiaj po ustawieniu geometri auto bez zmian ale tak jakby mniej piszczały może dlatego że deszcz popadał
    Natomiast pojawił sie inny problem mianowicie jak troszkę pojeździłem w deszczu zaczeło dziwnie rzucać autem na boki i kierownica tak jakby łapała z opóźnieniem.
    Spotkał sie ktoś z czymś takim??

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    wydruki?

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar GregoR
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Grudziądz - Włocławek
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 120KM 2009r.
    Postów
    229

    Domyślnie

    Nie mam bo to znajomy robił po taniości ale na 100% zrobił dobrze

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 sedan 2000r 1.9JTD 8v& AR 156 2.5V6 Busso^^
    Postów
    50

    Domyślnie

    Co do ustawiania geometrii - radze uwazac z tym "na 100% dobrze jest". Brat ma omege, 3 razy mu ustawiali geometrie komputerowo, z wydrukami itd. a okazalo sie ze przednia tuleja w przednim wahaczu byla rozwulkanizowana na amen! Auto sie dobrze prowadzilo na prostej, ale co zakret to pisk. W jednym miejscu w Szczecinie dopiero wyczaili po 10 sekundach jak wjechal na kanał. Takze sprawdzac, sprawdzac i jeszcze raz sprawdzac mechanikow!

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar GregoR
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Grudziądz - Włocławek
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 120KM 2009r.
    Postów
    229

    Domyślnie

    To w najbliższym czasie podjade jeszcze na SKP żeby mi sprawdzili.

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar GregoR
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Grudziądz - Włocławek
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 120KM 2009r.
    Postów
    229

    Domyślnie

    Dzisiaj byłem w SKP i powiedzieli że zbieżność jest dobrze ustawiona
    Ale dziwnie auto reaguje na skręcanie kierownicą i czasami samo lekko skręca i dziwnie tyłem tak lekko rzuca
    Co może być przyczyną takiego zachowania auta

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    luzy z tyłu na tulejkach od wahaczy wzdłużnych

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Mask
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Lex IS200 SC
    Postów
    678

    Domyślnie

    Ja na początku miałem przeboje z ustawianiem zbieżności. Na przeglądzie diagnosta stwierdził, że zbieżność trzeba będzie ustawić, bo nie mieścił się w wartościach. Sprawdzane było na ścieżce diagnostycznej przez "najechanie" - raczej mało dokładne. Ogólnie to jestem mocno przewrażliwiony i z reguły każde nerwowe zachowanie auta najczęściej wychwycam - a Alfa prowadziła się świetnie. Mimo to pojechałem do renomowanego warsztatu, żeby mi ustawili zbieżność. Po pierwszej wizycie okazało się, że z tyłu nie da rady ruszyć nic - prawdopodobnie tak zapieczone, że trzeba będzie te śruby mimośrodowe wymienić. Już miałem je zamówić jak mój mechanik trochę pogrzebał i okazało się, że między tymi śrubami jest w tej tylnej "belce" tyle syfu i kamieni, że dlatego nie da się ustawić. Oczyszczone - regulacja działa. Kolejna wizyta - ustawili mi zbieżność, wyjechałem z warsztatu to samochód pływał po drodze, masakra jakaś. Powrót do nich i trzeba było ich zjebać, bo na 100% teraz jest tragedia. Pokazywał mi jakie wartości ustawiał itd, ale kazał przyjechać jutro. Pojechałem i okazało się, że jak twierdził koleś mieli rozkalibrowany sprzęt, z innego warsztatu przytargali drugi i tym razem wyszło elegancko. Wartości udało się ustawić książkowe, a Bella śmiga bezproblemowo.

Podobne wątki

  1. [147] obniżenie
    Utworzone przez SkyBlue w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-04-2015, 17:52
  2. [145] obniżenie
    Utworzone przez Kosiar w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 126
    Ostatni post / autor: 21-03-2014, 09:16
  3. 147 obniżenie -40/45 mm
    Utworzone przez Juro w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 09:22
  4. [145] Obniżenie zawieszenia w 145,
    Utworzone przez jarco w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 16-10-2013, 23:00
  5. obniżenie
    Utworzone przez Szwejk73 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-06-2009, 21:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory