Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 88

Temat: Podwójny tłumik do wersji silnikowych 1.9, 1.8

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Danielos80 Zobacz post
    karmal bez obrazy, ale coś mi się wydaje że masz jakiś kompleks "wielkości i mocy" Kolega założył temat o montażu drugiej końcówki a ty rozpoczynasz bezsensowną dyskusję o mocy lub jej braku. Ja też mam MPi i 140KM i pomimo faktu ze czasami na trasie przydałoby się troszkę więcej nie żałuję, ja jeżdżę w 80% po mieście i tutaj ta moc jest wystarczająca. Kiedyś czytałem artykuł o wykorzystaniu mocy w samochodach, i jak się okazuje 90% czasu wykorzystujemy tak naprawdę max 50% tego co mamy pod maską.
    Sorry za off top.
    Nie mam kompleksu mocy. Wyrażam swoją opinię na ten temat i podaję argumenty.
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  2. #32
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Karmal, a jak, Twoim zdaniem, ma wyglądać samochód, który z samego założenia ma tak właśnie wyglądać czyli, rasowo, bojowo i sportowo i nie jest to zasługą dwóch luf

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Myszkin
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    służbowe
    Postów
    418

    Domyślnie

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    bo w PL są takie drogi, że nawet na dwupasmówce za zakrętem może być skrzyżowanie albo przejście dla pieszych.... bo za zakrętem może u nas się stać zupełnie wszystko!
    Mały offtop:

    @Karmal, daleki jestem od wychwalania stanu naszych dróg, ale jedno wymaga wyjaśnienia. Dwupasmowa droga sama w sobie nie jest niczym szczególnym. Napisałeś, że w Polsce na dwupasmówce za zakrętem może być skrzyżowanie albo przejście dla pieszych...może być, to prawda. Podobnie jest na całym świecie

    Co innego na dwupasmowej drodze oznaczonej odpowiednim znakiem pionowym (biały samochód na niebieskim tle) oraz kategorią "S", np S-7. Oznacza to ni mniej ni więcej tylko drogę szybkiego ruchu. Uwierz mi, że na takiej drodze nie znajdziesz "za zakrętem" ani skrzyżowania ani przejścia dla pieszych, ponieważ taka droga jest BEZKOLIZYJNA. I tak jest na całym świecie
    "Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."

    "Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dymny
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    UK
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9JTDm, 16v, 2008, Alfa Romeo 147, 1.9JTDm, 16v, 140+ ;)
    Postów
    55

    Domyślnie przerobka wydechu z jednego na dwa:)

    wielka prosba gdzies widzialem zdjecie klubowicza ktory zrobil taka przerobke nosze sie z takim samym zamiarem i mam pytanie czy kupiony zostal orginal od 2.4 czy ktos sam przerabial wydech. Mile by byly widziane jakies fotki z pod belli i opis instalacji
    Pozdrawiam


    -----
    Na przyszłość używaj opcji szukaj lub spisu tematów (są już tematy o podwójnym wydechu).
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 15-11-2013 o 17:34

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar Pucek-159
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Białobrzegi/WBR
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    1,320

    Domyślnie

    Witam,prawdopodobnie nie był to wydech od 2,4 JTDm,a dedykowany do AR159 1,9 JTDm wydech firmy Ulter

    Pozdrawiam

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    AR 159 1.9 JTS
    Postów
    30

    Domyślnie

    Moim zdaniem średnio wygląda , jak ktoś ma dwie rury , a silnik bieda. Fajnie to pasuje do auta o mocy 200 km wzwyż. Jednak co kto lubi. Wiem na pewno ,że ulter robi świetne tłumiki, nie wiem czy akurat do alfy 159, ale to można sprawdzić.
    W przypadku dedykowanego tłumika pod pod dany model auta, koszty przeróbki są nie wielkie i nie jest to specjalnie skomplikowana operacja.
    Podwójnego Ultera miałem kiedyś w astrze 1.6 i byłem zadowolony.
    Pozdrawiam

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dymny
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    UK
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9JTDm, 16v, 2008, Alfa Romeo 147, 1.9JTDm, 16v, 140+ ;)
    Postów
    55

    Domyślnie

    u mnie 2 wydechy beda tylko poprawieniem stylistyki auta ktore wyglada o niebo lepiej niz jedna rureczka co do mocy napewno bedzie wiecej

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Chwila strachu i jest

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    Kolega Rolen przerabial oraz kolega misiu7911No i faktycznie jak ktos ma dwie rurki to widac ze silnik bieda i kiepsko to wyglada
    W naszych bellach poszukaj,sa fotki i opisy

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał hageta Zobacz post
    Podwójnego Ultera miałem kiedyś w astrze 1.6 i byłem zadowolony.
    Cytat Napisał hageta Zobacz post
    Moim zdaniem średnio wygląda , jak ktoś ma dwie rury , a silnik bieda. Fajnie to pasuje do auta o mocy 200 km wzwyż.
    To była jakaś Astra biturbo, czy też może z jakimś innym NOS'em, skoro miała >200KM?
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 18:26
  2. [159] Jak brzmi podwójny wydech z 2.4 JTDm? Chcę zamontować podwójny do 1.9 JTDm
    Utworzone przez Alfalover w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-10-2010, 21:14
  3. Amortyzatory z różnych wersji silnikowych.
    Utworzone przez Qki w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-03-2010, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory