Strona 15 z 37 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819202122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 366

Temat: Lifting

  1. #141
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    W autach GTA nie chodzi o komfort, tylko o osiągi. To w 147 i 156 zrobili "grzeczne" GTA. Giulia GTAm do eksploatacji na co dzień nie nadawała się zupełnie.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #142
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    W autach GTA nie chodzi o komfort, tylko o osiągi. To w 147 i 156 zrobili "grzeczne" GTA. Giulia GTAm do eksploatacji na co dzień nie nadawała się zupełnie.
    Zgadzam się. Wydaje mi się że nie ma szans na samochód klasy C, który nie nadawałby się do codziennej jazdy i normalnej eksploatacji.

  3. #143
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Serax
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Giulietta QV 1.75
    Postów
    99

    Domyślnie

    Jezeli szefostwo chce zrobic rzeczywiscie "topowa sportowa wersje" to postawi ja obok takich hot hatchy jak focus ST, Megane RS, Astra OPC. A te auta nadaja sie do normalnej, codziennej jazdy. Tylko jak powszechnie wiadomo dyrektorki Alfy duzo gadaja a malo robia...


    Sent from my Iphone using Tapatalk

  4. #144
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Megane RS Cup do jazdy się średnio nadaje. A to jest topowa wersja. Poza tym Alfa to, przynajmniej historycznie, półka wyższa niż Ford, Renault i Opel - więc ich sportowa wersja powinna być ZNACZNIE lepsza.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  5. #145
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    ostatnio siedzac w serwisie alfy czytalem test hot hatchy - Giulietta QV, Megane RS, Golf GTI VII, Focus ST (nie pamietam niestety w jakim magazynie motoryzacyjnym). QV-ka zajela ostatnie miejsce, najslabiej z czworki wypadla miedzy innymi w jezdzie po torze znacznie odbiegajac czasem od pozostalych 3, wyniki przyspieszania i elastycznosci rowniez slabsze pomimo nie najslabszego w tescie silnika, do tego mocniejsze auta byly od niej mniej paliwozerne.

    Robiac wersje GTA musza powaznie do tego podejsc, wieksza moc, mniejsza masa, lepsze wlasciwosci jezdne, pewnie szpera mechaniczna zamiast elektronicznego Q2 itd.. tak aby mogla konkurowac przynajmniej pod katem osiagow i wlasciwosci jezdnych z konkurencja w klasie, optymalnie ja przebijajac

  6. #146
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Serax
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Giulietta QV 1.75
    Postów
    99

    Domyślnie

    Tylko jakby nie patrzec to w kazdym tescie co innego pisza, a w 90% nie przestawiaja na tryb D a potem zdziwienie ze przyspieszenie jest gorsze... Widzialem w internecie porownanie St i QV, gdzie wyraznie mowili o lepszych wlasnosciach jezdnych Julki w zakretach. A do tego elastycznosc Qvki w ktorejs gazecie motoryzacyjnej byla na wysokim miejscu ponad innymi hot hatchami.


    Sent from my Iphone using Tapatalk

  7. #147
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    jezdzili w D, te bledy magazynow i testerow z nieprzelaczaniem z normal zdarzaly sie nagminnie ale tylko na poczatku kiedy julka wyszla, z tego co pamietam bylo napisane ze pomimo julka byla czasowo na torze najwolniejsza to jednak odczucia i frajda z jazdy byla na bardzo wysokim poziomie, w elastycznosci nie byla najslabsza z 4,
    test byl w miesieczniku http://www.magazynauto.pl/najnowsze-...13,nId,1024514 nie ma poki tekstu w wersji elektronicznej do zczytania

  8. #148
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    ja planuje zrobic sam Julce lifting

    niestety przednie fotele juz "pierdza" przy kazdym ruchu wiec mam do wyboru wymiane na nowe oryginalne albo "regeneracja''

    chyba skusze sie na uslugi firmy Java car design poniewaz to chyba najlepsza firma w PL i troszke upieksze wnetrze Julki bo nawet po lifcie za duzo tam plastikow, a kolorystycznie za wiele sie nie zmienia...pozatym nie chce rezygnowac z "przelacznikow lotniczych" na koszt radia z fiata 500L...troche to tandetie wyglada... jak dla mnie oczywiscie... czy alfa nie mogla juz czegos swojego wymyslic?

    Planuje zrobic fotele z czerwonej skory + dash borad cos na bazie - http://www.youtube.com/watch?v=dy_Ih22Qppw no i oczywiscie boczki drzwi z podsufitka w tym samym kolorze co dash board.
    Praktycznie chce pokryc wszystkie widoczne, tandetne plastiki skora i alcantara...
    wyslalem zapytanie o cene za caloksztalt...ja planuje wydac max 2000-2500 eur wiec zobaczymy czy sa tani czy drodzy.

    pozdro
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 12-11-2013 o 04:25 Powód: .

  9. #149
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    Tak siedząc w liftowej wersji aż chce sięmieć te nowe fotele, diametralnie zmienili spodób siedzienia jak i trzynmania. bardzo duży plus
    Tylko najbardziej szkoda tych przełączników... ale może obadam sprawę, czy nie dałoby się podłączyć starego zestawu do nowej deski
    To najbardzie hamuje przed wymianą na wersjępolift.
    Ale za to kierownica już nie ma tego plastiku tak wystającego na wieniec
    Ostatnio edytowane przez Ciastek C ; 01-12-2013 o 23:29
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  10. #150
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    Siedziałem w polifcie i rzeczywiście kierownica jest ładniejsza (mogłaby byc mniejsza), fotele lepiej trzymają. Ekran taki sobie, słabszy od np. ekranu z nowej Mazdy 3. Według informacji zamieszczanych przez AR zmieniły sie boczki drzwi ale ja patrzyłem i nie dopatrzyłem się zmian. Moim zdaniem powinni poprawic jakość czarnych plastików w srodku. Ciekawi mnie jak wyglądają skórzano - materialowe fotele w wersji Exclusive. Czy ktoś już widział na żywo taki egzemplarz?

Podobne wątki

  1. [MiTo] face lifting
    Utworzone przez Andrzej_Kolbudy w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 05-03-2016, 11:03
  2. Face lifting 147
    Utworzone przez naza87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 14:44
  3. Alfa 156 SW - Lifting
    Utworzone przez Marek75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 11:33
  4. Lifting 164
    Utworzone przez andzia w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-04-2007, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory