W autach GTA nie chodzi o komfort, tylko o osiągi. To w 147 i 156 zrobili "grzeczne" GTA. Giulia GTAm do eksploatacji na co dzień nie nadawała się zupełnie.
W autach GTA nie chodzi o komfort, tylko o osiągi. To w 147 i 156 zrobili "grzeczne" GTA. Giulia GTAm do eksploatacji na co dzień nie nadawała się zupełnie.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jezeli szefostwo chce zrobic rzeczywiscie "topowa sportowa wersje" to postawi ja obok takich hot hatchy jak focus ST, Megane RS, Astra OPC. A te auta nadaja sie do normalnej, codziennej jazdy. Tylko jak powszechnie wiadomo dyrektorki Alfy duzo gadaja a malo robia...
Sent from my Iphone using Tapatalk
Megane RS Cup do jazdy się średnio nadaje. A to jest topowa wersja. Poza tym Alfa to, przynajmniej historycznie, półka wyższa niż Ford, Renault i Opel - więc ich sportowa wersja powinna być ZNACZNIE lepsza.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
ostatnio siedzac w serwisie alfy czytalem test hot hatchy - Giulietta QV, Megane RS, Golf GTI VII, Focus ST (nie pamietam niestety w jakim magazynie motoryzacyjnym). QV-ka zajela ostatnie miejsce, najslabiej z czworki wypadla miedzy innymi w jezdzie po torze znacznie odbiegajac czasem od pozostalych 3, wyniki przyspieszania i elastycznosci rowniez slabsze pomimo nie najslabszego w tescie silnika, do tego mocniejsze auta byly od niej mniej paliwozerne.
Robiac wersje GTA musza powaznie do tego podejsc, wieksza moc, mniejsza masa, lepsze wlasciwosci jezdne, pewnie szpera mechaniczna zamiast elektronicznego Q2 itd.. tak aby mogla konkurowac przynajmniej pod katem osiagow i wlasciwosci jezdnych z konkurencja w klasie, optymalnie ja przebijajac
Tylko jakby nie patrzec to w kazdym tescie co innego pisza, a w 90% nie przestawiaja na tryb D a potem zdziwienie ze przyspieszenie jest gorsze... Widzialem w internecie porownanie St i QV, gdzie wyraznie mowili o lepszych wlasnosciach jezdnych Julki w zakretach. A do tego elastycznosc Qvki w ktorejs gazecie motoryzacyjnej byla na wysokim miejscu ponad innymi hot hatchami.
Sent from my Iphone using Tapatalk
jezdzili w D, te bledy magazynow i testerow z nieprzelaczaniem z normal zdarzaly sie nagminnie ale tylko na poczatku kiedy julka wyszla, z tego co pamietam bylo napisane ze pomimo julka byla czasowo na torze najwolniejsza to jednak odczucia i frajda z jazdy byla na bardzo wysokim poziomie, w elastycznosci nie byla najslabsza z 4,
test byl w miesieczniku http://www.magazynauto.pl/najnowsze-...13,nId,1024514 nie ma poki tekstu w wersji elektronicznej do zczytania
ja planuje zrobic sam Julce lifting![]()
niestety przednie fotele juz "pierdza" przy kazdym ruchu wiec mam do wyboru wymiane na nowe oryginalne albo "regeneracja''
chyba skusze sie na uslugi firmy Java car design poniewaz to chyba najlepsza firma w PL i troszke upieksze wnetrze Julki bo nawet po lifcie za duzo tam plastikow, a kolorystycznie za wiele sie nie zmienia...pozatym nie chce rezygnowac z "przelacznikow lotniczych" na koszt radia z fiata 500L...troche to tandetie wyglada... jak dla mnie oczywiscie... czy alfa nie mogla juz czegos swojego wymyslic?
Planuje zrobic fotele z czerwonej skory + dash borad cos na bazie - http://www.youtube.com/watch?v=dy_Ih22Qppw no i oczywiscie boczki drzwi z podsufitka w tym samym kolorze co dash board.
Praktycznie chce pokryc wszystkie widoczne, tandetne plastiki skora i alcantara...
wyslalem zapytanie o cene za caloksztalt...ja planuje wydac max 2000-2500 eur wiec zobaczymy czy sa tani czy drodzy.
pozdro
Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 12-11-2013 o 04:25 Powód: .
Tak siedząc w liftowej wersji aż chce sięmieć te nowe fotele, diametralnie zmienili spodób siedzienia jak i trzynmania. bardzo duży plus
Tylko najbardziej szkoda tych przełączników... ale może obadam sprawę, czy nie dałoby się podłączyć starego zestawu do nowej deski
To najbardzie hamuje przed wymianą na wersjępolift.
Ale za to kierownica już nie ma tego plastiku tak wystającego na wieniec![]()
Ostatnio edytowane przez Ciastek C ; 01-12-2013 o 23:29
1+1 = 69czyli Wyższa Matematyka Stosowana
Siedziałem w polifcie i rzeczywiście kierownica jest ładniejsza (mogłaby byc mniejsza), fotele lepiej trzymają. Ekran taki sobie, słabszy od np. ekranu z nowej Mazdy 3. Według informacji zamieszczanych przez AR zmieniły sie boczki drzwi ale ja patrzyłem i nie dopatrzyłem się zmian. Moim zdaniem powinni poprawic jakość czarnych plastików w srodku. Ciekawi mnie jak wyglądają skórzano - materialowe fotele w wersji Exclusive. Czy ktoś już widział na żywo taki egzemplarz?