Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 79 z 79

Temat: Test 9 sportowych aut miejskich - Alfa szoruje po dnie...

  1. #71
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    W gwoli ścisłości:
    1. Mówimy o samochodach za circa 100tys. (a tak przynajmniej wynika z wypowiedzi)
    A sorry, nie doczytałem, że chodzi o młode auta, a nie te zbliżające się do rejestru zabytków


    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    2. Jak dla mnie 2,922ccm to jest 2.9, a nie 3.0
    Pisałem to z głowy, a nie ze specyfikacji z internetu, więc dopuściłem się uproszczenia i zaokrąglenia w górę, za co niebywalców wikipedii i innych przybytków przepraszam.

    Era wolnossących dużych silników się kończy i w sumie zostaje jeszcze Jankesowo. Nie do wszystkiego jeszcze tam wrzucają turbo lub co do nich bardziej podobne- kompresor jak np TVS Eatona
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  2. #72
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Albo 164 - najtańsze fajne V6 .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #73
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    W hameryce też już ktoś kiedyś pomyślał o mniejszym silniczku. Taki buick dla przykładu w ostatniej rivierze ('95) zamontował doładowaną V6-tkę, a nie jak inni V8. W sumie i u nich R4 coraz bardziej popularne w chwili obecnej. Życie...

  4. #74
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiergloo Zobacz post
    Pisałem to z głowy, a nie ze specyfikacji z internetu, więc dopuściłem się uproszczenia i zaokrąglenia w górę, za co niebywalców wikipedii i innych przybytków przepraszam.
    Nic się nie stało... bo w przypadku 2,9 w Volvo również nie korzystałem z Internetu. Samo Volvo nie zaokrąglało tej wartości i podawało zawsze 2,9l, a nie 3.0, bodajże za wyjątkiem krótkiego okresu gdy nieco zmodyfikowali owo 2.9 i zostawiając nadal dokładnie tą samą pojemność zaokrąglali sztucznie do 3.0.

    Imho era wolnossących dużych silników w Europie się skończy gdy... Ferrari zacznie stosować jednostki z turbo (pomijam F40, bo to wyjątek od reguły).

  5. #75
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    pomijam F40, bo to wyjątek
    Ale za to jaki gruby W przypadku 959 też raczej nikt nie płakał, że ma za mały silnik Przy tych dwóch XJ220 ma olbrzymi silnik


    Kolega Marian pogardził by pewnie S2000 bo ma za mały motor

  6. #76
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Tylko w przypadku Ferrari ostatni Porsche poszło w stronę turbo.

  7. #77
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Porsche poszło w stronę turbo
    Czyli można? Można!

  8. #78
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Można, ale można pozostać przy wolnossących jak Ferrari
    Aczkolwiek mnie obecność turbo nie boli... może poza tym co będzie za rok w F1.

  9. #79
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Można, ale można pozostać przy wolnossących jak Ferrari
    Aczkolwiek mnie obecność turbo nie boli... może poza tym co będzie za rok w F1.
    I te marchewy przy redukcji...

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.blogspot.com

Podobne wątki

  1. [Zapowiedź] Zlot Włoskich Samochodów Sportowych
    Utworzone przez waldemar-63 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 21:02
  2. [33]dziwne sprawy znalezione na dnie misy olejowej
    Utworzone przez Łysy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-06-2008, 22:56
  3. szukam sportowych sprezyn do alfy 155 rok 1992
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory