Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Temat: [156] Prosze o porade!!! Silnik strzelił, odpala, 2 sekundy

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Przepustnicy nic się nie powinno stać podczas wybuchu bo cała jest metalowa. Zresztą, jak wyjmiesz kolektor i przepustnicę to będziesz mógł dokładnie ocenić jej stan. Reset zrobisz na pewno w jakimś warsztacie, gdzie mają oprogramowanie do alfy.
    Ale oczywiście najpierw spróbuj odłączyć aku a potem odpalić samochód po wymianie kolektora - może będzie OK, chociaż wątpię, bo sam to ćwiczyłem u siebie - wolne obroty były ponad 2000. A co zamierzasz zrobić z silnikiem krokowym - masz go przy tej kupionej przepustnicy, czy będziesz zakładał swój?
    Tak jeszcze myślę, co by było, gdyby zamienić jednak kolektor na metalowy. Co prawda wtedy nie miałbyś takich osiągów bo nie byłoby zmiennej długości dolotu, ale pewnie dałoby się całkiem przyzwoicie jeździć. Pytanie tylko, czy trzeba by było dużo zmieniać w elektronice? A może wystarczyłoby tylko pozostawić niepodłączone wyjście od siłownika i po sprawie. :|?: :mrgreen:

  2. #32
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    SG0240 hmm chyba przeloze od starego kolektora ten silnik krokowy. I jednak pozostane przy plastikowym ale bez gazu. Wymontuje go bo jest więcej problemów niż radości z tego gazu. A z tego co wiem to z elektroniką w Alfinkach to róznie bardzo :p takze jak narazie pozostane przy najprostszym i najbezpieczniejszym wyjściu. Poza tym jak napisał jeden z kolegów to do 2.0 Ts byłby problem z tym metalowym kolktorem. i ciekawe czy gra warta jest świeczki

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    OK-jak już zrobisz przekładkę, to napisz, jak się jeździ.

  4. #34
    sympatyk
    Gość

    Domyślnie

    Instalacją gazową Vialle G 3 w alfach max do 2 litrów jeżdzi się w porównaniu do benzyny lub diesla prawie bezobsługowo i bezproblemowo i jaka przyjemność z dodatkowej mocy.Nie jestem pewien czy na tym forum ale czytałem zachwyty z jazdy alfą z G 3 osoby nie będącej właścicielem auta.Zmienne doloty nie są problemem.Ogólnie najważniejsze jest prawidłowe zainstalowanie i dostrojenie.Chyba najtańszą i najlepszą propozycją jest ogólnie IV generacja.

  5. #35
    melek_italia
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sympatyk
    Instalacją gazową Vialle G 3 w alfach max do 2 litrów jeżdzi się w porównaniu do benzyny lub diesla prawie bezobsługowo i bezproblemowo i jaka przyjemność z dodatkowej mocy.Nie jestem pewien czy na tym forum ale czytałem zachwyty z jazdy alfą z G 3 osoby nie będącej właścicielem auta.Zmienne doloty nie są problemem.Ogólnie najważniejsze jest prawidłowe zainstalowanie i dostrojenie.Chyba najtańszą i najlepszą propozycją jest ogólnie IV generacja.
    Ja mam IV generacje brc i super sie jezdzi,od wrzesnia zrobilem 8 tysi i jak narazie zero problemow oczywiscie jezdze 5 x 35l gazu i 1 x 50l benzyny,trzymam zawsze pol baku benzyny.

  6. #36
    l0bak
    Gość

    Domyślnie

    Wielkie podziekowania dla wsyzstkich a szczegolnie dla SG0240 dzisiaj zmienilem przepustnice oraz kolektor ( silnik krokowy zostal ze starego kolektora). nie moglem uwierzyc. Alfinka od razu odpalia. Dostala dzikich obrotow ale wyregulowalem pokretlem przy przepustnicy i teraz jest 1200 Alfinka dostala ogromnego kopa jezdzi sie duzo lepiej. jestem wam bardzo wdzieczny za rady. Zmienie tumik. Wsadze stozek i podlacze pod komputer. Zero bledow na konsoli takze pelen sukces zostaje tylko wyrzucenie gazowni i git i mam ostatnie pytanie. Pisalem na innym poscie. ale jestem mlody i glupi to zapytam w tym. U mnie wentylator od ogzerwania raz dziala raz nie. I teraz to duzy problem po jezdziem i przecieralem szmata szyby bo ogrzewania zero. Czasami trybi i jest ok ale czesciej teraz nie dziala. Moze wiecie co to jest? Wrzuce fotki swojej alfy nie dlugo

  7. #37
    Lars
    Gość

    Domyślnie

    LPG to powolna śmierć każdego silnika - koniec kropka. Nie założę gówna nawet jak by była 50 generacji LPG to LPG czyli smród w kabinie i w komorze silnika. Jedyny plus z gazu jaki miałem to taki że wszystkie pająki spierdzieliły z garażu :mrgreen: od smrodu

  8. #38
    piter34
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lars
    LPG to LPG czyli smród w kabinie i w komorze silnika. Jedyny plus z gazu jaki miałem to taki że wszystkie pająki spierdzieliły z garażu :mrgreen: od smrodu
    Czytając to ci piszesz można Ci tylko współczuć. Z Twoich tekstów wynika niezbicie, że na pewno miałeś źle wyregulowaną i nieszczelną instalację podciśnieniową. W takich warunkach nie dziwię się w ogóle, że piszesz
    Cytat Napisał Lars
    LPG to powolna śmierć każdego silnika - koniec kropka.

  9. #39
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Lars,dobrze że zauważyłeś iż
    Cytat Napisał Lars
    koniec kropka
    Czy chciałbyś dodać coś jeszcze w temacie ? OT proszę uskuteczniać w Hyde Parku .

Podobne wątki

  1. Prosze o porade
    Utworzone przez Misiek81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-02-2013, 09:55
  2. Prosze o porade
    Utworzone przez Misiek81 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-02-2013, 14:20
  3. prosze o porade?
    Utworzone przez mariusz359 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-02-2012, 21:39
  4. [159] Prosze o porade!
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-12-2011, 23:16
  5. 1.9JTD zgasła , odpala na 4 sekundy po czym gaśnie
    Utworzone przez piciaj w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-12-2008, 20:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory