Rzmudzior, szukaj też 1.8, są takie same z tego co ja wiem, dopiero 2.0 ma dłuższe przełożenie główne.
Jak chcesz sprawdzić jak jeździ to zapraszam na wiosnę, w swojej mam przecież teraz zestaw silnik 2.0 + skrzynia 1.8.
Rzmudzior, szukaj też 1.8, są takie same z tego co ja wiem, dopiero 2.0 ma dłuższe przełożenie główne.
Jak chcesz sprawdzić jak jeździ to zapraszam na wiosnę, w swojej mam przecież teraz zestaw silnik 2.0 + skrzynia 1.8.
w pierwszej 155 miałem a w zasadzie jeszcze mam 2.0 i skrzynię od 1.8 formuly i szczerze różnicy nie widziałem....![]()
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Wg danych różnica obrotów przy 120km/h pomiędzy tymi skrzyniami to 250rpm, na Vmax zrobi różnicę, na przyspieszenie też powinno ale to wyszło by dopiero po wielokrotnych pomiarach na jednej i drugiej skrzyni. Ja mam 1.8 bo przy swapie silnika było mniej roboty bez wyjmowania skrzyni, poza tym ma mniejszy przebieg.
Jak będę miał nowe gumy na wiosnę to sprawdzę jaki jest teraz Vmax, poprzednia 210km/h osiągała bez większych problemów.
w 8v na jednej i na drugiej skrzyni przy 100km/h miałem 3 tyś obrotów..vmaxa nie sprawdzałem.... w 16v przy 100 mam cos koło 2.5 obrotów...
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Powiedzcie mi dlaczego rura od wody pod chlodnica jest stalowa, a nie gumowa. Orientuje sie ktos czy moze pelni jakas wazniejsza funkcje czy mozna ja zastapic gumowa. Moja przerdzewiala i cieknie woda..
Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064
IMO jest stalowa jedynie ze względów praktycznych, nie przetnie się, nie spuchnie tak szybko jak gumowa itp. Jeśli bywasz w PL to mam tą rurę bo wysyłać ją do UK to chyba trochę za drogo będzie...
No wlasnie obecnie w UK, a w PL bede w styczniu. Narazie chyba dopasuje jakas gumowa chyba ze znajde spawacza co mi to pospawa. Dzieki
Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064
Hejka chłopaki. Mam pytanie młodego i niedoświadczonego kierowcy. Muszę kupić do swojej 155 stalowe felgi i opony zimowe. Jaka felga i jaki rozmiar opon do niej ? Bo z tego co widziałem są różne ET, itp a ja się na tym totalnie nie znam.
Panowie, kto ma u siebie sprawny czujnik ciśnienia oleju w zegarach?? Wymieniłem u siebie i przyznam że się trochę zaskoczyłem, przy 60*C oleju ciśnienie na luzie okolice 2,6-2,8 bara, po przegazowaniu momentami przekracza 6 barów, a u Was ile pokazuje?? Myślałem że normalnie trochę niższe będą, w starej czujka w sumie działała jeszcze ale już ospale a ta zapitala jak głupia jak się gazu dodaOleum to obecnie Motul 6100+ 10W40.
U mnie na zimnym 6 bar, olej 60*C niecałe 4 bary, olej 90*C 2 bary. Oczywiście na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu podnosi się o jakieś 0,5 bara. Olej Motul 15 W50