Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Ja mam dylemat, ale mam nadzieję, że zaraz go rozwiejecie. Zaślepiać czy nie? Całkowicie czy nie? Nic się z autem nie dzieje, ale czyścic też się nie chce![]()
Osobiście bym całkowicie zaślepiał. Mniej syfu w dolocie w przyszłości.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Tak ale jakoś nie widzę tam informacji o całkowitym zaślepieniu egr tak?? tylko jako części zamienne i różnej przepustowości a to już jest różnica. Sam nawet pisałeś że kupowałeś i wyły tak 4 otwory. Jeden przeczyta zaślepić i zaślepi całkiem. A ja głównie o tym chyba pisałem. i o naprawach puszką po piwie. Powinno być mówione o wymianie a nie zaślepieniu. Sory ale dla mnie to istotna różnica.
Tomek