noooooo :-)
Arek jak chcesz to sobie możesz zegary podświetlić ksenonem![]()
Wyraziłem swoją opinie i tyle. Nie pisałem tego żeby kogoś obrazić. Jednak przy swoim stoje i nie zmienie zdania. Debilizm i ignorancja bezgraniczna. Zastanawiałeś się co widzi kierowca jadący z przeciwka nocą w deszczu?
A policja każdy wie jaka jest. Jedni wiedzą szukają oznaczenia na reflektorach a inni nie mają zielonego pojęcia o co chodzi.
Kolega miał przypadek w passacie ori ksenon. Kontrola drogowa. Policjant upiera się że to hidy. Dopiero po telefonie do aso odpuścili
Kelwiny to nie moc światła tylko barwa. 4300 białe 8000 fioletowe. 4300 też oślepiaSwoją drogą jestem ciekaw jak przegląd przechodzisz. Pewnie załatwiany u pana Waldka, albo Twój diagnosta nie ma zielonego pojęcia co robi.
Stare auta, nowe auta. Nie ma róznicy. Nowe civiki maja ksenon na zwykłej lampie, volvo też takie coś praktyowało. Konstrukcja lampy pozwala na stosowanie palników, czego nie można powiedzieć o reflektorze w Twojej 156
Andrew te przeróbki o których piszesz nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo na drodze. Z legalnościa masz racje.
Kiedyś założyłem hidy do 145. Problem przy przeglądzie, stres przed kontrolą drogową. Oddałem odbłyśniki do regeneracji założyłem dobre żarówki i śmigałem spokojnie w jasnościJak ktoś chce oddam przetwornice za piwko
Można sobie bagażnik oświetlić ładnie
![]()
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 28-11-2013 o 17:59
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ogolnie nie mam hidow i sie nie wypowiadam o slusznosci ich stosowania, chcialbym jednak zwrocic uwage,ze spory (jak nie wiekszy) procent "oslepiaczy" to:
a)stare,zdezelowane graty, gdzie lampa zamontowana jest na druty/trytytki bo plastikowe uchwyty polamaly sie
b)"bezwypadki" z lampami z anglika
Z wontami mozna isc do stacji diagnostycznych,ze puszczaja takie ruple do ruchu. Ogolnie to kazdy widzi jak sprawdzaja te samochody na stacjach. Pozniej Zenek chwali sie, ze ma luzy na sworzniach i lampy na gumie od majtek i przeszedl przeglad.
Jesli mam orginalna soczewke w lampie gdzie aktualnie siedzi HB3 i wrzuce do niej hid, ustawie dobrze granice swiatlo-cienia to chyba nie ma szans na oslepianie? Bajki o samopoziomowaniu nie biore pod uwage, bo wystarczy przy odpaleniu samochodu z takim systemem zobaczyc z jaka predkoscia ów system działa. Na polskich drogach raczej tylko żyroskopowe zawieszenie rodem z wiezyczki czolgowej daloby rade![]()
Dzięki bardzo. Właśnie tutaj jest ta różnica przy oryginalnym ksenonie, że jest dużo lepsza linia odcięcia.
Załącznik 115104
Kreska górna - przerobiona soczewka/hid (wg przykładu kolegi)
Kreska dolna - fabryczna lampa ksenonowa (np moja oryginalna ze 156)
Widać wtedy co się dzieje jak jest np. na zakręcie w prawo. A czy ma to wpływ na bezpieczeństwo to sobie trzeba samemu odpowiedzieć.
Kolega Matezoma ma soczewki halogenowe najwidoczniej. Jeżeli w przeróbce stosuje się soczewki xenonowe, czyli z takim odcięciem, to światłocień jest identyczny jak w ori xenonie.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest