Strona 17 z 176 PierwszyPierwszy ... 78910111213141516171819202122232425262767117 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 1751

Temat: Klocki i tarcze

  1. #161
    Użytkownik Romeo Avatar interside
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    AR 159SW 1,9jtdm 8v
    Postów
    541

    Domyślnie

    Ok dzięki za odpowiedz, ale skoro już je kupiłem to na pewno je zamontuje. Przy kolejnej wymianie pomyśle o Zimermanie.

  2. #162
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawpor
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    159 2.4 JTDm SW 200@230HP
    Postów
    65

    Domyślnie

    Cytat Napisał wawraf Zobacz post
    Nie jeżdżę agresywnie ale za to sporo po autostradach ze znacznymi prędkościami, a tam różne cyrki się dzieją i gwałtowne hamowania są standardem. Dlatego myślę o nawiercanych tarczach, więc chyba moje myślenie było dobre
    Tym bardziej poszedłbym w lepsze klocki - wiadomo, że energia którą należy wytracić przy hamowaniu to energia kinetyczna gdzie prędkość jest w kwadracie ale jeżeli jeździ się z prędkościami ponad 180km/h należy stosować klocki które wytrzymują wyższe temperatury bo wbrew obiegowej opinii tarcze wiercone nieznacznie przyspieszają chłodzenie tarcz.. Zadaniem nawiertów jest usunięcie poduszki gazowej spod klocka która powstaje podczas hamowania z wysokich prędkości. Wiele sprzedawców nie mając pojęcia o mieszankach klocków dobiera do prędkości ponad 200km/h tarcze wiercone i standardowe klocki a potem można poczytać o pogiętych Zimmermann Sport w BMW 530d czy innym Audi A6 3.0 TDi...

    Dlatego jeżeli mamy ograniczony budżet i nie możemy przeznaczyć większej kwoty na hamulce to lepiej do gładkich tarcz zastosować lepsze klocki niż zastosować wiercone tarcze i OEMowe klocki (cenowo wychodzi podobnie lub nawet taniej)

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał interside Zobacz post
    Ok dzięki za odpowiedz, ale skoro już je kupiłem to na pewno je zamontuje
    Na tylnej osi nie powinny przysparzać wielkich problemów
    Ostatnio edytowane przez pawpor ; 27-11-2013 o 17:08

  3. #163
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wrobel
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 159 SW / CBR600 RR
    Postów
    55

    Domyślnie

    panowie, powiedzcie mi czy po zmianie tarcz (przod) trzeba robic zbiezność ?

  4. #164
    Użytkownik Romeo Avatar interside
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    AR 159SW 1,9jtdm 8v
    Postów
    541

    Domyślnie

    Cytat Napisał wrobel Zobacz post
    panowie, powiedzcie mi czy po zmianie tarcz (przod) trzeba robic zbiezność ?
    nie trzeba

  5. #165
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wrobel
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 159 SW / CBR600 RR
    Postów
    55

    Domyślnie

    no wlasnie, tez mi sie tak wydawało, ale gosc na przegladzie mi mowil ze do zmiany tarcze przod i od razu zbieżność...ale nie wnikałem, myslałem ze jedno idze w parze z drugim. ale dzieki za podpowiedz

  6. #166
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Bo może zbieżność jest do zrobienia niezależnie od tarcz...

  7. #167
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wrobel
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 159 SW / CBR600 RR
    Postów
    55

    Domyślnie

    no wlasnie, i tak tez uczynie. dzieki

  8. #168
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    A jest na forum gdzieś jakiś manual jak wymienić klocki i rtarcze w 159? mam na mysli 2.4 JTD wersję z zaciskiem 4 tłoczkowym. W 156 już sam wymieniałem w 159 jescze nie

  9. #169
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tommi
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    Biała: 159 TI SW 2,4 JTDm , Niebieska: Impreza GT Turbo 2,0 MY00
    Postów
    406

    Domyślnie

    w wielotłoczku wymienia się bajecznie, poradzisz sobie
    Nie musisz zdejmować zacisków jak w tradycyjnych układach, wybijasz/wyjmujesz tylko sworznie poprzeczne trzymające klocki i wysuwasz klocki (kształ prostokątny stąd ta możliwość)
    Kup sobie tylko taki mały smar wysokotemperaturowy (takie małe opakowanie-tubka, biały najczęściej) wtedy zrobisz profi.
    Nasmaruj nim delikatnie te sworznie żeby następnym razem wyszły bez problemu.

    PS...tylko uważaj na Boga jeżeli masz pięknie polakierowany zacisk

    pozdro
    Ostatnio edytowane przez tommi ; 07-01-2014 o 20:11


    Blue....

    "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen

  10. #170
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar b0b3k
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 2.4jtdm | była 147 1.9jtd
    Postów
    396

    Domyślnie

    gorzej jak nie beda chcialy wyjsc jak u mnie i trzeba bedzie kupic wtedy razem z ta blaszka co to blokuje jest w inter carsie

Podobne wątki

  1. Tarcze + klocki TRW???
    Utworzone przez bat25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 15:28
  2. klocki i tarcze tył
    Utworzone przez Morton w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 13:22
  3. [155] Tarcze i klocki
    Utworzone przez eryk84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-05-2009, 12:30
  4. [145] Klocki i tarcze
    Utworzone przez Pingwin w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-07-2008, 21:04
  5. [156] Tarcze i klocki.
    Utworzone przez cysio w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 26-05-2008, 10:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory