Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: uerzenie w krawęznik

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Alfa 147 i 156 nie ma McPersonów

    A to niby co jest jak nie kolumna Mc Persona?...



  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    A to niby co jest jak nie kolumna Mc Persona?...


    A np. gdzie się obraca tu amortyzator?

    Polecam lekturę: http://zssplus.pl/publikacje/publikacje07.htm

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Silvador
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Przeworsk
    Auto
    Alfa Romeo GIULIETTA QV 241KM
    Postów
    303

    Domyślnie

    a gdzie jest napisane że mc person musi się obracać ?? np tylne zawieszenie

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Napisałem "np.", a nie, że jest to oczywistość

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar ar.192
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    byly 156 2.0TS nero, 156 2.5 V6nero, 147fl rosso SZUKAM 159
    Postów
    152

    Domyślnie

    ja kiedys mialem 156 podobne wydarzenie. tylko, ze nie podczas niekontrolowanego poslizgu a przez kretyna kierowce tira wyprzedzajacego 'na trzeciego' ktoremu sie wydawalo, ze jedzie bolidem 500KM o wadze 1050kg ale charakterystyka uderzenia byla podobna do opisywanej przez Ciebie. Rowniez uderzylym prawym skreconym dosc mocno przednim kolem w kraweznik( bardzo wysoki ). auto wrócilo na lawecie bo bicie bylo takie mocne, ze nie dalo sie jechac. okazalo sie, ze zbieznosc sie dosc mocno przestawila (kierownica w prawo, samochód jechal prosto), opona do wyrzucenia (zrobilo sie jajo) felga do prostowania (na szczescie nie pekla) i mechanik wymienil lozysko. ale mimo ustawienia znieznosci nadal dobiegaly jakies szmery stamtad i lekkie bicie, wiec jeszcze tam cos bylo do wymiany. pzdr

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    Alfa romeo 147 1.6 TS
    Postów
    111

    Domyślnie

    witam odswiezam tema ....poszło łożysko....które łozysko opłaca sie kupic z allegro tylko jakies tanie......które troszke połazi?

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Tanie to masz MaxGear - 120 zł z wysyłką. Sensowniejsze są SNR, kilka dych więcej (SNR idzie na pierwszy montaż do pojazdów francuskich). Jak dobrze zagadasz i poszukasz to za 230 zł z przesyłką wyrwiesz oryginał z nakrętką i śrubami.

    Poszukaj na forum o najtańszych łozyskach w piastach - są problemy z nimi.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory