Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 79 z 79

Temat: Szarpanie przy wyższych obrotach 2.0 V6 TB

  1. #71
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    Marek czyli jakie parametry mam ustawić?? Kris 166 to nie gtv,nie masz kopulki ani palca tylko 2cewki

  2. #72
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    O jakich parametrach piszesz???

  3. #73
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    jakie ciśnienie ustawić na blow offie,napewno musi mieć takie samo ciśnienie co oryginalny zawór upustowy-czyli jakie są jego wartości?

  4. #74
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    0,8 bar.

    - - - Updated - - -

    Nie czekaj.... 1bar bo będzie Ci przepuszczać na overboost.

    - - - Updated - - -

    A najlepiej wkręć manometr

  5. #75
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    ta ciekawe gdzie mam sobie go wkrEcićczyli blow off ma upuszczać ciśnienie jak uzyska 1bar ok,a co z wężykiem podciśnieniowym ktory idzie z kolektora??

  6. #76
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Kolego... zawór upustowy jest do upuszczenia ciśnienia z dolotu jak zamkniesz przepustnicę, dlatego syka przy zmianie biegu.....

  7. #77
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    wiem na czym polega i do czego służy zawór upustowy,chciałem się upewnić czy ten wężyk ktory wychodzi z kolektora też podpinać,

  8. #78
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    Marek czyli jakie parametry mam ustawić?? Kris 166 to nie gtv,nie masz kopulki ani palca tylko 2cewki
    wiem ze nie palca i kopułki, myslalem o kablach i swiecach.
    Ostatnio edytowane przez kis79 ; 01-12-2013 o 19:47

  9. #79
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    Dobra, zrobilem test. Na postoju bardzo delikatnie wciskam gaz, silnik osiaga ~ 3200 obr i odrazu zapala sie marchewa po spadku obrotow gasnie. Nie jest pod obciazeniem. Za kadym dojsciem to tych obrotow wlacza marchewe. W beldach - p0234 overboost. Jutro omine pierburga i zobacze co sie bedzie dzialo i napisze co i jak.

Podobne wątki

  1. Gwizd turbo przy wyższych obrotach.
    Utworzone przez Gagex123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 11:36
  2. Czerny dymek przy wyższych obrotach...
    Utworzone przez cinexs w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 15:44
  3. syczenie i dym przy wyższych obrotach... pomocy
    Utworzone przez alf147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 20:48
  4. [156] Dławi się przy wyższych obrotach
    Utworzone przez Patricko w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 09:07
  5. [145] coś rzęzi przy wyższych obrotach w silniku (chyba)
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-06-2008, 23:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory