No to jak nie zejdzie to odkręcaj śrubę centralną, nie dałeś rady jej odkręcić w sumie to dobrze bo powinna mocno trzymać, ale ona jest dokręcana ponad 400Nm bodajże i ma lewy gwint, przerabiałem to niedawno w jtd i w TS jest chyba tak samo, jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
No sorki pomyliłem się, ale nie dużo prawidłowo: 300-370 Nm
![]()
panowie ja w 1.4ts ściągnąłem bez problemu, 4 śruby trzymają koło pasowe i są z normalnym gwintem a nie jakimś lewym,
bierz w łapy wd-40 mały młotek i dobrego torxa włóż torxa w śrubę i pierdyknij parę razy w niego żeby zruszyć śrubę i kilka razy delikatnie w koło dookoła, śruby powinny ruszyć, jak już je zruszysz to zalej wd40, nie żałuj niech się przeżre, i wykręcisz.
ps.
nie wal mocno młotkiem, bo ja kiedyś w ciągniku nabijałem na wał koło pasowe to wał po pół roku pękł na przeciwwadze.