Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: wymiana opornego koła pasowego 1.6 twin spark

  1. #11
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark
    Postów
    8

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    Najlepiej żebyś założył tak jak kolega wyżej mówił, ściągacz do łożysk i wtedy młotkiem.
    można powiedzieć, że już było tylko troszeczkę w silniejszym wydaniu...

    Cytat Napisał Rod Zobacz post
    Zamiast ściągacza do łożysk użyłem podnośnika słupkowego o udźwigu 7 ton przyczepionego na linie holowniczej do koła pasowego.
    Niestety koło nawet nie drgnie.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    No to jak nie zejdzie to odkręcaj śrubę centralną, nie dałeś rady jej odkręcić w sumie to dobrze bo powinna mocno trzymać, ale ona jest dokręcana ponad 400Nm bodajże i ma lewy gwint, przerabiałem to niedawno w jtd i w TS jest chyba tak samo, jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    ona jest dokręcana ponad 400Nm
    no chyba u Ciebie

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    No sorki pomyliłem się, ale nie dużo prawidłowo: 300-370 Nm

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie

    panowie ja w 1.4ts ściągnąłem bez problemu, 4 śruby trzymają koło pasowe i są z normalnym gwintem a nie jakimś lewym,
    bierz w łapy wd-40 mały młotek i dobrego torxa włóż torxa w śrubę i pierdyknij parę razy w niego żeby zruszyć śrubę i kilka razy delikatnie w koło dookoła, śruby powinny ruszyć, jak już je zruszysz to zalej wd40, nie żałuj niech się przeżre, i wykręcisz.
    ps.
    nie wal mocno młotkiem, bo ja kiedyś w ciągniku nabijałem na wał koło pasowe to wał po pół roku pękł na przeciwwadze.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 07:00
  2. wymiana koła pasowego - 2.4JTD w alfie 156 - nietypowe?
    Utworzone przez Naymad w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-05-2012, 17:31
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-04-2011, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory