Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Nowy alfoholic potrzebuje pomocy w zakupie :)

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    według mnie przy zakupie najbardziej trzeba zwrócić uwagę na podwozie (podłogę), nadwozie czyli ogólnie czy nie ma rdzy. Resztę da się wymienić w rozsądnych cenach. W silnik nie wejdziesz, ale weź pod uwagę koszty i opinie. W swojej mam 2.0 i oczywiscie chialoby sie wiecej, jednak predkosci mandatowe osiaga bez wysilku. Auta szukalem około pół roku wiec sie nie poddawaj. W kazdym, ktore widzialem było "tylko coś" do zrobienia co wg sprzedajacego kosztowaloby grosze... W opisach brakowało tylko, ze "niemiec płakał jak sprzedawał". Co do wygody. No cóż... Po równym jeździ się rewelacyjnie. Po dziurach i na krótkich dystansach szału nie ma. Wsiadanie i wysiadanie może denerwować. Tak samo jak obnizone zawieszenie i niski profil opon "17. Jezeli bedziesz swiadomy ograniczeń to polecam. Jeżeli szukać limuzyny to sobie daruj. Powodzenia

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Cytat Napisał JeepersCreepers Zobacz post
    A co sądzicie o tym egzemplarzu ;

    http://tablica.pl/oferta/alfa-gtv-19...tml#f32bcc0162

    Rozmawiałem z właścicielem, ale nie zalicza się do ludzi wylewnych, usłyszałem tylko, że samochód w idealnym stanie, nic przy nim nie robił, ma faktury na naprawy z Włoch :|
    Handlarz... Ratuj się kto może!

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4
    Postów
    9

    Domyślnie

    Dzięki za opinię, nie poddaje się i szukam dalej, jak znajdę coś ciekawego to nie omieszkam poprosić o poradę

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    150km mało... gtv nawet w tsie ciśnie większość dupowozów na mieście i trasie ja na tor nie zamierzam się wychylać więc uważam że ta moc jest wystarczająca na nasze polskie drogi.
    Dla porównania taki hultaj coupe v6 nie ma szans z tsem...XD zdziwko ale to brutalna prawda, gtv ma +10 do respektuXDDDDDD raz gościu się tak zapatrzył na moją belle że wjechał na czerwonym świetle na skrzyżowanie... faceci głowy wykręcają a kobiety wózki puszczają ;D pozdrawiam i TS wystarcza, ja mam jtsa ale to już inna kasiorka

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trin Zobacz post
    150km mało... gtv nawet w tsie ciśnie większość dupowozów na mieście i trasie ja na tor nie zamierzam się wychylać więc uważam że ta moc jest wystarczająca na nasze polskie drogi.
    Dla porównania taki hultaj coupe v6 nie ma szans z tsem...XD zdziwko ale to brutalna prawda, gtv ma +10 do respektuXDDDDDD raz gościu się tak zapatrzył na moją belle że wjechał na czerwonym świetle na skrzyżowanie... faceci głowy wykręcają a kobiety wózki puszczają ;D pozdrawiam i TS wystarcza, ja mam jtsa ale to już inna kasiorka
    i tu sie nie zgodze, bo moja ex gtv 2.0ts obiechalem swoim lekko dłubnietym seicento 1.2 16v ktore mialo ok 100KM, gtv wazy 1420kg przez co taki ts nie daje rody sobie z taka masa, ojciec ma octavie 1.9tdi 110KM i ze swiateł tez mnie objechal, dopiero po jakichs 300m dogoniłem

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    Nie zaprzeczam, turbinka w diselku i jest moc, do tego octawka mało waży. Nie mam nic przeciwko silnikom na rope sam takim brykałem, tylko ten dźwięk;/ zanim kupiłem gtv chciałem leona 1.9 , dużo czytałem na temat tych aut no i to dobra alternatywa dla kogoś kto chce mięć oszczędne auto, dobry dostęp do części zamiennych a przy okazji się jakoś wyróżnić z tłumu wiem że to golf w innej budzie, ale ma swój urok. Dlaczego wybrałem alfę Gtv? niewygodna, twarda, mały bagażnik, ciężko się z niej wysiada, mechanicy na widok tego auta tracą mowę, dużo pali? O tym wszystkim wiedziałem, byłem świadom... Ale koledzy przynajmniej raz w życiu ten jeden raz zrobiłem coś wbrew wszystkim, kupiłem Gtv bo moje serce tego chciało. Mówi się że prawdziwy fan motoryzacji przynajmniej raz w życiu powinien mieć swoje alfa romeo.... Tak, chciałem poczuć tą radość z jazdy, chciałem być wolny za każdym razem gdy zasiadam za kierownicą tego auta.... Każdy pokonywany kilometr sprawia frajde, człowiek jeszcze raz może poczuć się jak dziecko które dostało swój wymarzony prezent pod choinkę... Pokochałem to auto i traktuje jak członka rodziny.... Gtv jest tak nietuzinkowym i wyjątkowym autem, czuje że spełniłem małe marzenie i nie żałuje Nie obchodzą mnie opinie moich znajomych, nie interesuje mnie też to jaką opinią obdarzona została marka.... Mam rodzinę, płace rachunki i używam auta do jazdy na co dzień, nie stać by mnie było na v6. Wybrałem jtsa, wystarczy w zupełności No i jeszcze jedno chyba najważniejsze... Społeczność Alfaholików, zawsze doradzą, jak coś im nie pasuje to nie owijają w bawełnę tylko to napiszą albo powiedzą na spocie można na nich liczyć zawsze;] Alfa romeo to nie tylko samochody, to tradycja, pasja i wyjątkowość. A to wszystko przez mojego przyjaciela ReinaXD

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ArturK
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    [156 2,4 JTD SW 2005]
    Postów
    295

    Domyślnie

    Eee tam, nie stać na V6, nie liczmy tylko kosztu paliwa, silnik niezawodny, nic nie robię przy nim. Pali dużo? Owszem, 23l/100km da radę przy dystansach 3km na zimnym silniku, ale 10l w trasie na zimówkach i 8l na letnich (szerokość opon 225) też dałem radę. Wolę kasę zaoszczędzoną na naprawach wlać do baku i śmigać z przytupem, jednak ostatnio znaleźć V6 jest bardzo trudno i to może determinować zakup tsa.

  8. #18
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4
    Postów
    9

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trin Zobacz post
    150km mało... gtv nawet w tsie ciśnie większość dupowozów na mieście i trasie ja na tor nie zamierzam się wychylać więc uważam że ta moc jest wystarczająca na nasze polskie drogi.
    Dla porównania taki hultaj coupe v6 nie ma szans z tsem...XD zdziwko ale to brutalna prawda, gtv ma +10 do respektuXDDDDDD raz gościu się tak zapatrzył na moją belle że wjechał na czerwonym świetle na skrzyżowanie... faceci głowy wykręcają a kobiety wózki puszczają ;D pozdrawiam i TS wystarcza, ja mam jtsa ale to już inna kasiorka
    I tutaj się nie zgodzę, GTV w TS ze startu zatrzymanego będzie lepsze ale z rolki sytuacja się zmienia, mowa oczywiście o jeździe po prostej, na torze Hyundai ze swoim zawieszeniem nie ma szans z Alfą.
    Link z porównaniem specyfikacji tech:
    http://www.zeperfs.com/en/duel996-23.htm

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturK Zobacz post
    Eee tam, nie stać na V6, nie liczmy tylko kosztu paliwa, silnik niezawodny, nic nie robię przy nim. Pali dużo? Owszem, 23l/100km da radę przy dystansach 3km na zimnym silniku, ale 10l w trasie na zimówkach i 8l na letnich (szerokość opon 225) też dałem radę. Wolę kasę zaoszczędzoną na naprawach wlać do baku i śmigać z przytupem, jednak ostatnio znaleźć V6 jest bardzo trudno i to może determinować zakup tsa.
    artur nie pieprz głupot, bo dobrze traktowany TS jest praktycznie tak samo bezawaryjny jak vka, jezdze 4 lata i jakoś silnika palcem nie tknąłem, mimo że na forum padło kilka tsów, ale również kilka v6 się przekręciło (i 3.0 i TB), a porównując ilość jezdzących fałek i tsów (może 30 na 70% może 20 na 80%) to nie wiem jaka byłaby średnia awaryjnosci, poza tym jak dbasz tak masz, a jak już się coś sypie to jednak tsa dużo taniej naprawisz,

    tak i owszem prywatnie wolałbym V6 dla dzwięku ale spidera 3,0 24v chyba nie da się kupic a 3,2 to też biały kruk, a 12v to totalny brak częsci, więc to pchanie się w kłopoty i koszty

    co do oszczedności to jak w pewnej reklamie napisz ile z tego poszło na konto

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ArturK
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    [156 2,4 JTD SW 2005]
    Postów
    295

    Domyślnie

    W tej chwili właśnie poszło na odrestaurowane pokrywy i kolektor, wcześniej poprawiony zawias, hamulce, mini renowację tapicerki, poprawki lakiernicze itp., gdyby się sypała szło by oczywiście w naprawy. Też chciałem spidera i też odpuściłem ze względu na 3.0 12V, taki kompromis.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory