Strona 115 z 182 PierwszyPierwszy ... 1565105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125165 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,150 z 1819

Temat: Alfa Giulia w 2014?

  1. #1141
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Haveblue
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Maserati Ghibli SQ4
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał TILT Zobacz post
    Czy nie chodziło Ci o Giuliettę?
    Racja, już się trochę zakręciłem ale mam nadizeję, że skoro Ty odczytałeś to w ten sposób to FAG tak samo to sobie zweryfikuje w głowie.

  2. #1142
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Oni mogą nie wiedzieć, jakie modele obecnie produkuje Alfa...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #1143
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Wiecie co,z góry przepraszam,ale może niektórzy naprawdę powinni zatrzymać się w motoryzacyjnych latach 90-tych.Rozumiem kontekst malucha,poldżera,ćwiczeń prawidłowych odruchów,nabierania świadomości itp itd,ale no nie przesadzajmy.Jechałem dziś w zamieci,gdybym nie musiał,pewnie siedział bym w motelu.Noc i snieg,widok przez szybę jak podczas przyspieszania w nadświetlną sokoła millenium z gwiezdnych wojen,ale na pokładzie ksenon,dobrze dobrana charakterystyka zawieszenia,hill holder z asystentem i jakoś już mozna było jechać.Myślę ,że w audi c7 czy bmw f10 z 4x4 pewnośc była by jeszcze ze 3 razy większa.Jedźcie teraz w taką pogode autem bez inteligentnych rozwiązań.Ciepło wam się zrobi nie raz w dołku i za kołnierzem.Jeździłem w śnieżyce 156 tylko z ABS-em.To nie jazda,to męka.

  4. #1144
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mikelos
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    75 2.5 V6 + Delta 1.4TB + Laguna3 2.0 DCI
    Postów
    491

    Domyślnie

    to ja jakiś dziwny jestem - nawet absu nie mam i mi się dobrze jeździ
    Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?

  5. #1145
    Użytkownik Świeżak Avatar Łukash
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Milówka
    Auto
    Alfa GT Q2
    Postów
    29

    Domyślnie

    Chyba trochę przesadzasz z twierdzeniem, że nowoczesne systemy są w stanie zapewnić nam aż takie poczucie bezpieczeństwa. Tak się składa, że miałem przyjemność przejażdżki 159 q4 i właśnie ostatnio podczas 'śnieżycy' bmw x6. Mogę z całą stanowczością stwierdzić, że powożąc x6 nie doznawałem jakiejś niesamowitej technologicznej przewagi, ba to stałe 4x4 w 9 sprawiło mi więcej frajdy z jazdy.
    Ogólnie początek tych dywagacji zrodził się z jakiegoś dziwnego przeświadczenia, że Alfa (Fiat) technologicznie jest sto lat za murzynami w stosunku do konkurenci. Oczywiście, że np. 159 nie jest tak zaawansowana jak najnowsze modele niemieckie, ale to chyba logiczne… Nie rozumiem skąd obawa, że Giulia miałaby pod tym względem odstawać. Fiat w swoim port folio posiada niemal cały przekrój motoryzacji (od hiperaut po rasowe terenówki) więc nie rozumiem skąd te 'technologiczne lęki'. Jeśli coś miałoby mnie martwić jeśli chodzi o Giulie, to globalne podejście do designu.

  6. #1146
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Ano. W zeszłą zimę Bravka bez ABSu i na całorocznych pantoflach i jakoś się specjalnie nie pociłem. Pamiętam czasy gdy jeździłem 125p na całorocznych do rodziny na wsi i w śnieżyce, i po nich (a wiadomo jak wiejskie drogi wyglądają zimą) - też się jechało bez jakiegoś większego stresu.

    Żeby nie było - nie jestem przeciwnikiem wspomagaczy, ba - sam je lubię i jestem zadowolony, jeżeli mam okazję pojeździć autkiem z bajerami. Z drugiej strony mam wrażenie, że ludzie za bardzo się uzależniają od nich. A potem bez już albo sobie totalnie nie radzą, albo uważają zrobienie czegokolwiek za mękę. Ew. uznają, że elektronika sama sobie poradzi i walą 150 w śnieżycy. W aucie z RWD (o ile w ogóle wiedzą, że mają napęd na tył).

  7. #1147
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Pisałem w mysl porównań aut z elektroniką i bez oraz ich bezpieczniejszego prowadzenia.

    Nie jeździłem 159 Q4,nie jeździłem X6,za to mam porównanie X5 do mojej "9".I w warunkach dzisiejszych,czyli świeży snieg i zawieje,to w zasadzie nie ma czego porównywać.Także jezeli jeździło ci się Q4 tak samo jak i x6 ( w sensie poczucia pewności jazdy) no to chyba nic tylko się cieszyć ,że q4 ma takie właściwości.

    Na pytanie ,czy włosi odstają technologicznie w segmencie aut dla przeciętnego kierowcy, odpowiadam: najzupełniej w świecie tak.Ratują ich diesle i chyba tylko one.Zresztą,przecież Włosi nie mają w ofercie nic poza starszawym już bravo,wielokrotnie odżywającym grande putno,kwadratowym niewypałem udającym suva freemontem,500 o wielu tważach,oraz lancię,która w zasadzie jest chryslerem lub kompaktem ,który udaje ,że jest premium.Mito i giulietta troszkę ratuję wizerunek,choć same wizerunkiem wzbudzają mieszane uczucia.



    Zaczynam mieć dziwne odczucia,że chyba nie potrafię jeździć,skoro inni radzą sobie leciwymi autami bezstresowo czy to w śniegi czy slizgawki.Do prawdy nie wiem jak wy jeździliście tymi dużymi fiatami czy polonezami w ostrą zimę normalnie*





    *normalnie- nie 40km/h ,nie cały dzień 100km,nie na granicy swojego/czyjegoś bezpieczeństwa,nie z dusza na ramieniu.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 06-12-2013 o 19:40

  8. #1148
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Żeby nie było - nie jestem przeciwnikiem wspomagaczy, ba - sam je lubię i jestem zadowolony, jeżeli mam okazję pojeździć autkiem z bajerami. Z drugiej strony mam wrażenie, że ludzie za bardzo się uzależniają od nich. A potem bez już albo sobie totalnie nie radzą, albo uważają zrobienie czegokolwiek za mękę. Ew. uznają, że elektronika sama sobie poradzi i walą 150 w śnieżycy. W aucie z RWD (o ile w ogóle wiedzą, że mają napęd na tył).
    Dlatego bardzo mi się podoba, że na przykład na północy Finlandii nauka Scandinavian flick jest obowiązkowym elementem nauki jazdy

  9. #1149
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarna AR 156 1,8T.S. S.W.
    Postów
    172

    Domyślnie

    Ja też zaczynałem od dużego fiata,gumy ,,kartoflaki" zima jak sto bandytów i heja z Wa-wy do Bukowiny,dzieciak,żonka i pies,dojechałem i wróciłem i śmigałem po okolicy. Ani strachu,ani wypadku.W sumie 10 lat bujałem się 125p,poldkiem, czy śnieg czy deszcz.To procentuje,a te udogodnienia, to tylko robią w kierowcach przeświadczenie, że auto,samo za nich pojedzie i pomyśli.A głównie chodzi producentom o kaskę,wiadomo o ile można drożej sprzedać wypasione autko,ludzie w wszystko uwierzą i szybko przyzwyczają się do łatwizny.Klasyka to telefon komórkowy z wszystkimi bzdetami z baterią na pół dnia.Jak,by się świat zawalił jak nie odbiorę maila w tej minucie. ani z tego klasy,ani kasy.

  10. #1150
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Ja ze swojej strony też nie pamiętam żebym miał jakiś mega stres w Ładzie, w której jedyny system wspomagania to było ręczne ssanie, czy tam w Oplu tylko ze wspomaganiem. Ale... mimo, że fantastycznie wspominam te samochody to mają żenujące osiągi i tak naprawdę żadne systemy nie były mi potrzebne. Alfa ma inną charakterystykę, przyspieszam szybciej, jeżdżę szybciej, mogę hamować bezpieczniej itp. Jak zapala się trakcja to wiem, że być może uratowała właśnie część karoserii Jak dla mnie niech ładują w Giulie ile się da tych nowinek technologicznych (jeśli można tak nazwać wszystkie "te rzeczy" dostępne od jakiegoś czasu w wielu autach). Ludzie to lubią, przeciętny Kowalski, który wchodzi do salonu i zostawia kupę kasy to lubi a to właśnie tacy klienci będą decydować o przyszłości Alfy czy jakiejkolwiek innej marki. Zawsze można odpiąć ABS jak komuś przeszkadza, wyłączyć trakcje itp.
    Inna sprawa, że powoli samochody zaczynają prowadzić ludzi, a nie na odwrót Ale to jest chyba naturalna ewolucja motoryzacji.

Podobne wątki

  1. [Giulia] Alfa Giulia- 2015
    Utworzone przez KRS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 15655
    Ostatni post / autor: 18-11-2019, 20:00
  2. Alfa Giulia Sprint
    Utworzone przez Dymo w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 26-06-2012, 23:51
  3. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  4. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory