możesz mieć rację, jest tylko jeden tor w porównaniu, ale na korzyść 2.5:
http://www.zeperfs.com/en/duel10-431.htm
156 GTA SW
159 3.2 SW
147 GTA
GT 3.2
możesz mieć rację, jest tylko jeden tor w porównaniu, ale na korzyść 2.5:
http://www.zeperfs.com/en/duel10-431.htm
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Dlatego GT nie podałem, bo powinno być szybkie, poza tym pomiędzy 2.5, a 3.0 i 3.2 jest różnica w przebiegu momentu, te większe równo ciągną od ponad 2500, a najmniejsze Busso jak nie ma 4000 to nie ma czym jechać. A co do samego prowadzenia auta to 156 jest lepsze od 159, dla mnie 159 to tylko świetny wygląd, nic poza tym
Co do mas to w dowodach miałem:
156 2.5 Sedan- 1410 kg
156 1.9 FL JTD Sportwagon- 1352 kg
I według mnie ta sama osoba pojedzie szybciej 156 GTA niż 156 2.5
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html