panowie w zachodniopomorskim jest miejscowość Wilcze Laski, SCS Szczecinek, Cultstyle, Szanuj-sie.pl te sprwy goszczą tam co roku :>
pogladowy filmik http://www.youtube.com/watch?v=tZ6y9Ypmhs4 tak to wygląda :>
panowie w zachodniopomorskim jest miejscowość Wilcze Laski, SCS Szczecinek, Cultstyle, Szanuj-sie.pl te sprwy goszczą tam co roku :>
pogladowy filmik http://www.youtube.com/watch?v=tZ6y9Ypmhs4 tak to wygląda :>
~ taka była piękna ! :C
Gadaliśmy na spocie o Poznaniu i pewne osoby miały zrobic rekonesans ale jak widać zero wiadomości na ten temat. kolega wyżej oferuje sprawdzenia opcji Pomorskiej i zobaczymy co z tego będzie, jedno jest pewne tor musi być
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
na Wilczych jest torw sumie to stare lotnisko :d a do Poznania daleko nie jest :v
~ taka była piękna ! :C
Ok, rozejrzę się.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
na lądowiskach jest ta przewaga są za darmo, można skorzystać ile się chce, a nie jeden dzień, poza tym trasę można sobie dowolnie modyfikować
A ja wychodzę z założenia że gdzie by się Zlot nie odbywał to i tak przyjadę, z torem czy bez dla mnie obojętne, trzy lata pod rząd się wpisywałem na listę startową i trzy lata "coś" wypadało że nie udało mi się pojeździć więc w przyszłym roku na zlot przyjadę z nastawieniem na "aktywny wypoczynek".
W tym i w ubiegłym roku padło też hasło o zorganizowaniu Zlotu w Bieszczadach, niestety nie dysponujemy w bliskiej okolicy torem, a PZM rzeszowski odmawia zorganizowania odcinka do prób czasowych, proponując w zamian organizację rajdu turystycznego z różnymi konkursami i testami na trasie lub rajdu nawigacyjnego. W związku z tym jak to się mówi przestałem drążyć temat i zdaję się na innych organizatorów.
Szerszeń, jak się podejmiesz organizacji, odezwij się do mnie na PRIW, może będę Ci mógł pomóc w kilku sprawach.
No jestI co w związku z tym? Podejmiesz się organizacji zlotu w okolicach Szczecinka? Nagrasz bazę noclegową (najlepiej na wyłączność Alfaholików)?
Dajmy się zorientować Szerszeniowi, on był pierwszy z propozycją. Poza tym nagle wyrosły kolejne 2 tory na nie działających lotniskach (oprócz Szerszenia propozycji). Ale samo lotnisko, to nie wszystko - należy o tym pamiętać![]()
Ostatnio edytowane przez malin2k5 ; 11-12-2013 o 09:10
nawierzchnia naprawdę przyzwoita ale trzeba będzie się liczyć z tym, że część osób nie wróci na 4-ech kołach - wiele zakrętów nie wybacza błędów, przeszarżujesz to lecisz w pole, ja przeszarżowałem na ostatnim okrążeniu na TK i na szczęście skończyło się tylko stratą czasu (i aż) ale był na torze duży margines bezpieczeństwa, tutaj nie szedłbym "po bandzie" a chyba chodzi o to, żeby jednak przełamać swoje odruchy i poznać lepiej siebie i auto. Osobiście jestem za torem Poznań. Ligar ma rację tyle mówi się o TP, że w końcu warto byłoby to zrobić.
i pamiętajmy o ekipie w stylu SJS, żeby to naprawdę "bawiło i uczyło" i było przede wszystkim bezpieczne..
Ostatnio edytowane przez 3voQ ; 11-12-2013 o 10:41
Wnioski o realizację imprez w Pruszczu trzeba składać do końca sierpnia roku poprzedzającego rok zlotu, czyli najbliższy możemy zorganizować na tym lotnisku w 2015 roku.
Ceny za wynajęcie lotniska (lub jego części) zaczynają się od 10000 PLN.
To ja zacznę organizować Zlot 2015, a Wy możecie ogarniać 2014 ;-)
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
No to ja ci powiem jak to było bo znam temat z pierwszej ręki.
1 było tanio bo załatwiał to sponsor - jaki przemilcze bo nie wiem czy mogę mówić
2 było taniej bo zamawiali tor przez Automobilklub a nie przez TPTD ( co oferuje TPTD każdy chyba wie - bez ich obsługi dostajesz po prostu asfalt toru poznań)
3 sami musieli załatwiać całą obstawę toru - karetki, straz pozarną, obstawę zakrętów (jest wymagana) i wszelkie inne rzeczy.
4 nie było przejazdów na czas
5 chyba nie było szkoleania - nie jestem pewny
6 było 5 osób które to organizowało.
Generalnie jak usłyszałem strasznie dużo wody na młyn poszło żeby zrobić to w tych pieniądzach - czy to było 250 zł tego nie wiem. Wg mnie jak tor poznań to tylko przez TPTD. W innym wypadku to nie wyjdzie.
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html