Albo - jak usłyszałem ostatnio - "ten czerwony jest zbyt różowy".
- - - Updated - - -
Auto ładne i w odpowiedniej cenie, adekwatnej do rocznika i przebiegu.
Czas stania ma się nijak do stanu. Miałem 147 TI z Zenderem w stanie absolutnie idealnym i bujałem się z nią 4 miechy.
Wziął pierwszy człowiek, który przyjechał z kasą przy dupie, a drugi, który w ogóle ją oglądał. Pierwszemu, jak zaczął się targować, bo "to niski samochód i można uszkodzić zderzak na krawężniku" podziękowałem i auto wstawiłem do garażu.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
nisko siedzi bo obniżone zawieszenie ? cena wydaje mi się zadekwatna bo stanu a serwisowana chyba w aso Twardowski sadzac po ramkach. Zreszta w carservisie jest taka sama z 2010 r za 10 tysi więcej. Link wklejałem ale można porownac jeszcze raz. http://www.carserwis.pl/Samochody-uz...eo/(model)/159
- - - Updated - - -
errata taka sama jeżeli chodzi o kolor![]()
Dzięki za szybki odzew. Gdzie w wawie można rzetelnie sprawdzić taki samochód. Wiem że u Twardowskiego mają taką usługę (sprawdzenie stanu auta przed zakupem), jednakże z uwagi na fakt, że właściciel serwisuje tam samochód (może znać się dobrze z serwisantami) chciałbym mieć coś w zanadrzu.
W każdym ASO alfy nie będzie z tym problemu.
Akurat to nie sztuka bo Serwis nie jest duży w porównaniu do np. Carserwisowego molocha a wlasciciel bardzo sympatyczny. Ale jak chcesz dmuchac na zimno to najbliżej jest Dukiewicz (Pan Rafal Siwek od serwisu powie Ci ze tbi to jedynie słuszny silnik benzynowy do ar 159a później na drugim przegu wisły bołtowicz ale dobrze się jedzie tam siekierkowskim. Cena zblizona w jednym i drugim ok. 400 zl
Szerokosci
Witam Serdecznie kolegów
Chciałbym abyście doradzili coś odnośnie tej oferty http://otomoto.pl/alfa-romeo-brera-2...C31402155.html
Byłem i oglądałem osobiście...
Więc zacznę, że Vin się zgadzaPan bardzo miły ( nawet udostępnił swój miernik lakieru ), nie cwaniakował.
Na początek oglądałem oponki - tył DOT 06 albo 07, przód DOT 2010 czyli komplet do wymiany, troszkę pooglądałem felgi - z lewej strony auta obydwie są porysowane...
Potem zapytałem czy nie ma nic przeciwko żeby uruchomić silnik, a ja w tym czasie oblecę go z miernikiem, dodam że nie umawiałem się wcześniej, więc brałem właściciela z zaskoczenia, tzn brera nie była picowana, umyta i bez plaka w środku.
Cyferki:
Maska tył, słupki: miernik pokazywał 100-140
Maska przód ok 200-260 (nie wiem co o tym sądzić)
Bok lewy: cały lakierowany 250-330 - pan tego nie ukrywał, dysponował zdjęciami jak wyglądał wcześniej samochód. Widać było krechę od kluczyka lub coś podobnego przerysowaną po całej lewej stronie.
Bok prawy ok 200-300, jedno miejsce na wysokości klamki (a raczej pod nią) wgniotka wielkości kolana miernik pokazał 500-788 niestety zdjęć nie widziałem bo pan nie mógł odszukać:/
Teraz progi - środek, pod maską, kielichy itd maszyna pokazała 60-90??
Ocena auta w środku:
Dość mocne zużycie ogólne tzn takie moje wrażenie - plastiki powycierane, mało estetycznie to wyglądało, kierownica - nie widać dużego zużycia.
Teraz tak - książka - jest pusta, są jakieś kartki, wyciągi faktycznie z przebiegiem, ale brak jakiejkolwiek wiedzy co było robione np z silnikiem...
Ogólnie cena adekwatna do stanu auta, choć jeszcze nie chwalę, bo w poniedziałek chciałbym go obejrzeć w serwisię fiata i przy okazji zobaczyć podłużnice, bo spód nie był oglądany.
Autem jeździłem i jak najbardziej jest tym, czego szukamSilnik bardzo żwawy, może nie jest to rakieta, ale fajnie przyśpiesza, a co najważniejsze - jest bardzo elastyczny, hamulce ok, sprzęgło jak najbardziej ok, skrzynia precyzyjna - nie wadzi, jedyny minus bije ewidentnie któreś koło...
Cena do odbioru to 26 tys bez opłat i podpisuję umowę z kimś tam z zagranicy.
Cena 29 po opłatach faktura/marża.
Ciekawe czy miała wymieniany rozrząd przy takim przebiegu. Wyposażenia z tych uboższych, ale ja bym radził porządne przetrzepanie samochodu bo nie wierzę że temu egzemplarzowi nic nie dolega plus sprowadzony z Belgi (a tam często można dostać samochody poskładane z pięciu w atrakcyjnej cenie). Do tego umowa jak napisałeś "z kimś tam z zagranicy" tu od razu powinna się zapalić czerwona lampka.
P.S I taka mała rada, chcesz kupić Brere super, ale nie zaczynaj poszukiwań od najtańszych modeli. Szczególnie że chcesz kupić jednostkę 2.2, więc radzę Ci lekturę o tym silniku a potem zabranie się za zakup.
http://fr.autoscout24.be/Details.asp...505&asrc=st|sr
To chyba ta.Pewne jest że przywiózł całą
Wysłałem maila z pytaniem czy zmieniał rozrząd.
Ostatnio edytowane przez CubeLite ; 14-12-2013 o 17:26