Strona 16 z 37 PierwszyPierwszy ... 67891011121314151617181920212223242526 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 366

Temat: Lifting

  1. #151
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    W końcu sprawdziłem wersję exclusive - skórzano - materiałowe siedzenia z wzorem alfowskiego węża są bardzo fajne i mają dobry klej na zakręcie. Przy tym wzór węża nie jest nachalny, zdecydowanie mniej widoczny niż na włoskim konfiguratorze. Do wyboru jes brązowa i czarna skóra z szarym materiałem, aż się prosi o kombinację z czerwoną skórą. W przypadku wyboru czarnej skory obawiam się że będzie w środku koszmarnie ciemne wszystko. Jeździłem Julką z silnikiem 170 km który bardzo mi odpowiadał. Niestety mam złe odczucia jeśli chodzi o materiały we wnętrzu. Krótkie podsumowanie:
    Na +
    Siedzenia (wygląd i komfort)+++
    dynamika
    dobre prowadzenie
    dźwięk silnika
    dostęp do żarówek
    DNA
    zewnętrze klamki w kolorze chromu a nie plastikowego matowego czegoś tam
    zmieniona kierownica - jest wizualnie lżejsza a przy tym dobrze leży w dłoni
    kształt scudetto, które nie jest już ramką
    dobre wyposażenie w wersji exclusive
    jakość obsługi w poznańskim salonie na gorzysława
    Neutral
    Jakość dźwięku
    Na-
    Mały zakres zmian liftingu (przede wszystkim brak zmian kształtu reflektorów)
    Jakość plastików we wnętrzu ---!!! (Pan powiedział że mają być trwałe - wolałbym żeby się rozwalały ale cieszyły oko)
    chromowane światła przeciwmgielne - chrom jest faktycznie plastikową "bułą" którą owinęli światło
    jakość wyświetlacza radia - jak z low costowego sprzętu z bazaru a przy tym cena droższego radia 6 koła
    szczebelki w scudetto w kolorze matowego czegoś tam (mam nadzieje że odwidzi im się to albo będą dostępne akcesoryjne w tradycyjnym kolorze)
    brak dostępnych katalogów w salonach, konfiguratora na stronie dystrybutora
    brak dwururki przy silniku 170km (można dokupić w salonie wydech z qv i przełożyć)
    brak opcji czujnika martwego pola
    za duże lusterka )) (jestem w tym temacie skrzywiony przez moją ulubioną 147kę)
    klawisz ogrzewania foteli w tym samym beznadziejnym niedostępnym miejscu co w 147 pod tyłkiem zawsze odgarniam kurtkę albo płaszcz żeby do niego dotrzeć
    Ostatnio edytowane przez TILT ; 14-12-2013 o 19:04

  2. #152
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał TILT Zobacz post
    jakość obsługi w poznańskim salonie na gorzysława
    Serio?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #153
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    Serio! O ich serwisie też mam dobrą opinię. A Ty którego dilera polecasz?

  4. #154
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    4

    Domyślnie

    Podobno wersję Julki z aluminiowym silnikiem TBi będzie można zamówić już w marcu, słyszał ktoś jeszcze takie rewelacje?

  5. #155
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał TILT Zobacz post
    Serio! O ich serwisie też mam dobrą opinię. A Ty którego dilera polecasz?
    W Poznaniu serwis Pol-Caru, a lakiernię Auto-Centrum. Odnośnie dilera się nie wypowiadam, bo Julkę kupowałem w Tarnowie .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #156
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał TILT Zobacz post
    Mały zakres zmian liftingu (przede wszystkim brak zmian kształtu reflektorów)
    Wg mnie lifting to właściwie same plusy. Dobrze że nie dłubali za mocno na zewnątrz wozu bo model ciągle cieszy oko i mogli by cos jeszcze popsuć.
    Radio dotykowe nawet w wersji podstawowej to jednak duży postep w stosunku do starego, w którym piksel jest wielkości pudełka zapałek a kolor jest tylko jeden. Na żywo nowe radio daje radę, odmładza wnętrze o parę lat.
    Wersja z Navi też pewnie jest lepsza od starej bo tamta była fatalna. Poprawili sporo rzeczy, najważniejsze to fotele i kierownica. Szkoda, że nie obszyli w końcu skórą ręcznego i nie poprawili paru plastików. Czepianie się jednak lusterek, że są za duże to troche tak jakby marudzić też, że silnik jest za mocny

  7. #157
    Użytkownik Rowerzysta Avatar TILT
    Dołączył
    09 2008
    Auto
    Giulia Sprint MY21
    Postów
    431

    Domyślnie

    Czyli dla Ciebie im większe lusterka tym lepiej??? W Alfie design jest dla mnie ważniejszy niż funkcjonalność. Małe lusterka nadają bardziej sportowego wyglądu duże kojarzą mi się z Renault Kangoo, te z julki nie są jakieś wielkie ale wolałbym mniejsze. Radio dotykowe to postęp, ale jakość ekranu w porównaniu np. do tego Mazdy 3 albo A klasy (gdzie ekran nie jest dotykowy) jest bardzo słaba i stwierdzi to każdy, nawet porównując z ekranem swojego smartfona.

  8. #158
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maxit1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    rawa mazowiecka
    Auto
    giulietta 2,0 jtdm 170 km+ audi a4 2,0tdicr
    Postów
    327

    Domyślnie

    mi osobiście brakuje tylko napędu na CZTERY KOŁA i była by klasa sama w sobie ....

  9. #159
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał TILT Zobacz post
    Czyli dla Ciebie im większe lusterka tym lepiej??? W Alfie design jest dla mnie ważniejszy niż funkcjonalność. Małe lusterka nadają bardziej sportowego wyglądu duże kojarzą mi się z Renault Kangoo, te z julki nie są jakieś wielkie ale wolałbym mniejsze. Radio dotykowe to postęp, ale jakość ekranu w porównaniu np. do tego Mazdy 3 albo A klasy (gdzie ekran nie jest dotykowy) jest bardzo słaba i stwierdzi to każdy, nawet porównując z ekranem swojego smartfona.
    Lusterka powinny być jak największe i jednocześnie komponować się z bryłą samochodu. W Giulietcie takie właśnie są. Jeśli Ci się nie podobają to napisz, że są brzydkie a nie że są względnie duże, bo to akurat zaleta.
    Co do ekranu dotykowego to do konkurencji należało by porównywać wersję z większym wyświetlaczem, bo do niej dopłacasz. Do mniejszej trudno sie czepiać, skoro dostaje się ją właściwie gratis we wszystkich wersjach oprócz golasa. Jakby zostawili stare radio to byłoby lepiej? Mogli przecież dawać tylko duży dotyk, tylko jako opcję. Rozwiązanie jakie wybrali, czyli że za darmo mamy mały ekran ale bez szału a za dopłatą pełen wypas jest dobrym rozwiązaniem. Jak dla mnie dotykowe sterowanie jest ważniejsze niż jakość grafiki (uwaga odnośnie mercedesa).

  10. #160
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Raziel
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    wkrótce Giulietta
    Postów
    28

    Domyślnie

    Również wczoraj miałem okazję posiedzieć w wersji po lifcie.

    Na pewno na duży plus:
    - fotele!
    - tapicerka skórzana (widziałem brązową Tabacco - na fotelach prezentuje się doskonale, brązowy pas na desce rozdzielczej już troszkę gorzej)
    - kolory nadwozia (widziałem biały "perłowy", zestawiony ze zwykłym białym wygląda zaskakująco ładnie), ciekaw jestem jak wygląda na żywo nowy kolor brązowy

    I na koniec wielki minus:
    - ekran dotykowy 5", wyłączony komponuje się z wnętrzem całkiem przyzwoicie, jednak po włączeniu ekran prezentuje się okropnie; nie rozumiem jak w dobie wszechobecnych tabletów i smartfonów z niezłymi wyświetlaczami można było zamontować w samochodzie aspirującym do klasy Premium coś takiego; słaba rozdzielczość, ekran srebrzy się przy patrzeniu pod kątem (zastosowano zwykłą matrycę TN?); widziałem ekran w nowej Mazdzie 3, też pozostawia sporo do życzenia, ale jest jednak nieco lepszy

    Czy posiada ktoś z was specyfikację tego ekranu (rozdzielczość, matryca)? Czy wersja z ekranem 6,5" posiada jakościowo lepszą matrycę z wyższą rozdzielczością?

Podobne wątki

  1. [MiTo] face lifting
    Utworzone przez Andrzej_Kolbudy w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 05-03-2016, 11:03
  2. Face lifting 147
    Utworzone przez naza87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 14:44
  3. Alfa 156 SW - Lifting
    Utworzone przez Marek75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 11:33
  4. Lifting 164
    Utworzone przez andzia w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-04-2007, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory