Chodzi o to, że auto miało rozbity cały przód i w trakcie naprawy blacharskiej TRZEBA wszystko złożyć przed malowaniem i spasować wstępnie, bo a to błotnik krzywy a to szpary nie pasują i trzeba przeciągnąć wzmocnienie itp.
Mowa tu o składaniu po wierzchu, czyli blachy i lampy, wszystko na kilka śrubek.
Jak wszystko jest git, to auto się rozbiera, maluje co trzeba i potem już składa na tip top.
a no to teraz rozumiem![]()
barwo Reloaded ze wytlumaczyles koledze![]()
Panowi a tu Wam podsylam belle polakierowanabrak jeszczce nadkoli,kierunkowsazow oraz listew
w weekend moze juz bede ją jezdzil ...
Ładnie zrobiona lepiej jak przed kolizjąKolego ile lakiernik wzial za lakierowanie? Mozesz mi dac info na PW jak nei chcesz tutaj na ogolnym.
[C
wzial 1200 za maske,zderzak,2 blotniki,podluznice itd + holowanie![]()
to niewiele![]()
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r