Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Temat: 2.4 JTD - 3 typy silników

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Pytanie czy chcesz przed czy po lift. Silnik jak każdy inny JTD w Alfie, jak sam nic nie zepsujesz/zaniedbasz to będzie git. Tak naprawdę pozostaje tylko kwestia cen osprzętu i innych części do rozważenia. W po lifcie wszystko jest droższe, nie licząc zawieszenia Kwoty utrzymania zależą tylko i wyłącznie od tego co ewentualnie padnie, a co może paść, to wiesz po aktualnie posiadanej Alfie. Sam koszt sprzęgła czy dwumasy (łącznie 2k) nie przeraża przy wyborze innych fajnych felg i opon
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    W 20V dwumasa ze sprzegłem kosztuje znacznie więcej niż w modelach 10V.Do tego zawieszka ta sama jest czy sie mylę?
    Widzę masz w opisie az 228kucy jak Ci się udało taką moc wyciągnąć?Jak sprzegło z dwumasą jeszcze żyją?

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Nie wiem jaka cena w 10V, ale 20V to 2k.
    Zawieszenie typu wahacze i tym podobne są takie same w każdej 156, kwestia tylko różnorodności amorów do wyboru.
    Soft, egr off, fmic.
    Sprzęgło i dwumas na tym setupie przejechali wspólnie 40kkm, nowe ori, brak oznak zużycia
    Ostatnio edytowane przez semri ; 23-01-2014 o 18:07
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    Nie powiem to jest ponad 50 kucy więcej nieźle sie musi zbierać.Ja tak po cichu poluje na takie właśnie 175km jednakże narazie poglądowo jakie ceny itd.Najlepiej czarna lub czerwona i w skórze czarnej lub czerwonej na xenkach w TI i bosse w srodku i jak w tej piosence" nic mi więcej nie potrzeba..."No może jeszcze własnie sofcik i szafa gra
    Ostatnio edytowane przez NightDay ; 23-01-2014 o 18:51

Podobne wątki

  1. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 147/156/166/GT
    Odpowiedzi: 581
    Ostatni post / autor: 28-07-2024, 23:11
  2. Potrzebne różne typy logo/napisu AR
    Utworzone przez kasztelan w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-08-2015, 20:30
  3. [164] Typy silników
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 11:58
  4. rodzaje/typy wtyczek do oryginalnych głośników AR147
    Utworzone przez jan dukat w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 17:13
  5. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory